Torrence Zgłoś #361 Napisano 24 Listopada 2014 Zarówno IS jak i Passat to segment D, a JETTA i A3 to kompakty przeciez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maluch69 Zgłoś #362 Napisano 24 Listopada 2014 Ro bardzo przepraszam. Jechałem tym autem i w porównaniu do innych aut segmentu D jest bardzo mały we wnętrzu. Szczególnie z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krugoo Zgłoś #363 Napisano 24 Listopada 2014 Tylko tych modeli nie ma co porównywać. Lexus jest Premium, wielkości Jetty. Raczej z CLA i A3 sedan bym go zestawił. Masz oczywiście rację, długość faktycznie zbliżona do Jetty, BMW F30 czy Audi A4. No cóż, mniej auta za większe pieniądze więc nie dziwię się, że wielkość jest jednym z najważniejszych kryteriów. Ja już nie chcę kolejnego dużego kombi bo w 90% jeżdżę sam. Auto kupiło mnie swoim komfortem i charakterystyką prowadzenia bo na pewno nie wielkością. A na wakacje wsadzę bagażnik na dach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maluch69 Zgłoś #364 Napisano 24 Listopada 2014 Też nie chciałem po b6 kombi kolejnego powietrzowozu Kupiłem CC bo z B6 nie miałem najmniejszych problemów oraz podoba mi się koncept takiego niższego sedana. Do tego niska utrata wartości i łatwość odsprzedaży. Lexus jest bardzo ładny, tylko trochę dla mnie zbyt mały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krugoo Zgłoś #365 Napisano 24 Listopada 2014 Jak często wozisz wysokich pasażerów na tylnej kanapie to IS nie ma sensu. Ze mną z tyłu jeździ 5 letnia córka, ewentualnie żona i na jazdach próbnych mieściły się bez dotykania kolanami przednich siedzeń. Po Passacie, Mondeo czy podobnych autach kupowanie mniejszego auta jest dla wielu osób problematyczne, wcale się nie dziwię. Ja też dobre pół roku zastanawiałem się nad tą decyzją. Passat CC bardzo mi się podoba ale jest tyle fajnych aut na rynku, że chciałem czymś innym teraz pojeździć. Dodam, że na B6 tez nie mogłem narzekać, choć wtryskiwacze po 30kkm zmieniałem a turbinę po 80 kkm. Na szczęście na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz76 Zgłoś #366 Napisano 24 Listopada 2014 Z tego co czytałem to największą wadą Lexusa z tym silnikiem jest bardzo wysokie spalanie które wynosi przy normalnej jeździe 9-10 litrów. Czy to prawda Krugoo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krugoo Zgłoś #367 Napisano 24 Listopada 2014 Tak, spalanie jest wysokie. Podczas pierwszej jazdy testowej miałem wersję F Sport i ostro przyspieszałem na każdym biegu. Spalanie było w granicach 13,5L!!! Następnie jechałem normalnie tak jak jeżdżę co dzień po Wawie i wyszło 10,5L. Podkreślam, że było to w Warszawie, w środku dnia roboczego. Samochody zupełnie nowe, nie miały jeszcze nawet 100 km przejechane więc pewnie spalanie spadłoby o 0,5L po dalszej eksploatacji. Trzeba liczyć średnio 9-11L przy normalnej jeździe w mieszanym cyklu ale to jednak 2,5L V6 i jazda takim silnikiem musi kosztować z czym się liczę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #368 Napisano 24 Listopada 2014 Takie spalanie mam w swoim TDI... hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #369 Napisano 25 Listopada 2014 http://www.motor-talk.de/bilder/mein-b8-mit-bildern-und-meinung-g67089943/vorne-i207633909.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #370 Napisano 25 Listopada 2014 tworzywo na desce na kolana nie powala, przejście deski w boczek drzwiowy przypomina mi konstrukcje z końca XX wieku. I najgorsze (moim zdaniem) co można zrobić w aucie tej klasy: dzielona boczna przednia szyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #371 Napisano 25 Listopada 2014 przejście deski w boczek drzwiowy przypomina mi konstrukcje z końca XX wieku W większości aktualnych aut tak to wygląda, także nie rozumiem Twojego porównania. A niby jak miałoby to wyglądać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #372 Napisano 25 Listopada 2014 W większości aktualnych aut tak to wygląda, także nie rozumiem Twojego porównania. A niby jak miałoby to wyglądać Np: http://www.mazda.pl/assets/master/cars/all-new-mazda6-sedan/interior/gallery/12/mazda6-gallery-interior-3.jpg http://www.jazdamiejska.pl/foto/uzywane/20/galleria/audi-a4-6.jpg http://autowizja.pl/gfx/baza/alfa_romeo/alfa_romeo_159/alfa_romeo_159_4.jpg http://s3.egospodarka.pl/grafika2/Hyundai/Hyundai-i40-Sedan-2-0-GDI-Comfort-Plus-120605-900x900.jpg http://automotiveblog.pl/wp-content/uploads/2010/10/Kia_Optima_Interior1.jpg siedząc w samochodzie po kilka godzin dziennie wolałbym patrzeć na odrobinę polotu a nie toporność, toporność, toporność. To co już wcześniej napisałem: od samochodu, który ma być wyznacznikiem w swojej klasie, oczekiwałbym odrobinę więcej. Szukam powodów dla wyboru tego auta na służbówkę i jak na razie nie potrafię znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #373 Napisano 25 Listopada 2014 I te niczym z niedzielnego odpustu atrapy wydechow w zderzaku. A wydech jak w B5 ukryty i skierowanu w dół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #374 Napisano 25 Listopada 2014 Witek, ja tam różnicy dalej nie widzę, może nie zwracam akurat na takie rzeczy uwagi... O gustach się nie dyskutuje Dla mnie akurat auto powinno wyglądać dyskretnie, nie odróżniać się wyjątkowo od innych aut na drodze, być wygodne i ciche Nie mówię w żadnym wypadku, że B8 takie jest i że mi się podoba-bo nie interesuje mnie ten model zbyt bardzo atrapy wydechow w zderzaku Zgadza się, można to było zrobić w ten sposób, jak już kilka stron temu wspomniałem: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #375 Napisano 25 Listopada 2014 I te niczym z niedzielnego odpustu atrapy wydechow w zderzaku I te lusterka boczne podprowadzone od włoskiego projektanta Giugiaro - przeniesione nowomodnie na drzwi reszta, całkiem całkiem.... - - - - - aktualizacja - - - - - Zgadza się, można to było zrobić w ten sposób, jak już kilka stron temu wspomniałem: noooo robi robotę ten wydech w lexusie - bajerancki :zauroczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #376 Napisano 25 Listopada 2014 Prywatnie B8? Zdecydowanie nie. Na służbowe - na razie nie widzę argumentów. Może zmienię diametralnie zdanie po jazdach. Ale czarno to widzę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krugoo Zgłoś #377 Napisano 25 Listopada 2014 Prywatnie B8? Zdecydowanie nie. Na służbowe - na razie nie widzę argumentów. Może zmienię diametralnie zdanie po jazdach. Ale czarno to widzę... Na służbowe auto B8 pasuje, prywatnie patrzyłbym w stronę Mazdy6. Po liftingu wnętrze wygląda fantastycznie. W B8 na zdjęciach mnie nie przekonują plastiki, jak ktoś wcześniej napisał wyglądają jak z kiepskiej wtryskarki. Ale reszta raczej na plus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #378 Napisano 25 Listopada 2014 Na służbowe auto B8 pasuje, prywatnie patrzyłbym w stronę Mazdy6. Po liftingu wnętrze wygląda fantastycznie.W B8 na zdjęciach mnie nie przekonują plastiki, jak ktoś wcześniej napisał wyglądają jak z kiepskiej wtryskarki. Ale reszta raczej na plus. Właśnie na służbowe to wybór jest nieciekawy: B8 z kilkoma dodatkami, w zależności od silnika/napędu zamyka się w kwocie 160-180 kpln. I jakby nie liczyć, to drożej wyjdzie już tylko Audi, BMW i Merc. Z kolei poniżej 150 kpln można mieć topową Mazdę 6 (jeździ doskonale, wygląda jak na XXI wiek przystało, wykończona jest reelacyjnie) albo np P508 GT. Albo new Mondeo za 120 kpln (Gold+led, 180d, PShift). Najgorsze jest to, że pasek nie sprawia (jak na razie) wrażenie auta wartego połowy tego, ile za niego chcą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #379 Napisano 25 Listopada 2014 Dzis spotkany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #380 Napisano 25 Listopada 2014 Mazda 6 sedan - obejrzyj bagażnik, wykonczenie slabiutkie. Z zewnatrz swietna linia. Plastik gorsze od paska. Mazda 6 Kombi za to to bardzo dobra robota. Choc z tylu mniej miejsca i bagaznik mniejszy niz w Passacie Variant. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach