Skocz do zawartości
Michal1980

Passat B8 od sierpnia 2014

Rekomendowane odpowiedzi

Zarówno IS jak i Passat to segment D, a JETTA i A3 to kompakty przeciez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ro bardzo przepraszam. Jechałem tym autem i w porównaniu do innych aut segmentu D jest bardzo mały we wnętrzu. Szczególnie z tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko tych modeli nie ma co porównywać. Lexus jest Premium, wielkości Jetty. Raczej z CLA i A3 sedan bym go zestawił.

 

Masz oczywiście rację, długość faktycznie zbliżona do Jetty, BMW F30 czy Audi A4. No cóż, mniej auta za większe pieniądze więc nie dziwię się, że wielkość jest jednym z najważniejszych kryteriów. Ja już nie chcę kolejnego dużego kombi bo w 90% jeżdżę sam. Auto kupiło mnie swoim komfortem i charakterystyką prowadzenia bo na pewno nie wielkością. A na wakacje wsadzę bagażnik na dach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie chciałem po b6 kombi kolejnego powietrzowozu :) Kupiłem CC bo z B6 nie miałem najmniejszych problemów oraz podoba mi się koncept takiego niższego sedana. Do tego niska utrata wartości i łatwość odsprzedaży. Lexus jest bardzo ładny, tylko trochę dla mnie zbyt mały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak często wozisz wysokich pasażerów na tylnej kanapie to IS nie ma sensu. Ze mną z tyłu jeździ 5 letnia córka, ewentualnie żona i na jazdach próbnych mieściły się bez dotykania kolanami przednich siedzeń. Po Passacie, Mondeo czy podobnych autach kupowanie mniejszego auta jest dla wielu osób problematyczne, wcale się nie dziwię. Ja też dobre pół roku zastanawiałem się nad tą decyzją. Passat CC bardzo mi się podoba ale jest tyle fajnych aut na rynku, że chciałem czymś innym teraz pojeździć. Dodam, że na B6 tez nie mogłem narzekać, choć wtryskiwacze po 30kkm zmieniałem a turbinę po 80 kkm. Na szczęście na gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem to największą wadą Lexusa z tym silnikiem jest bardzo wysokie spalanie które wynosi przy normalnej jeździe 9-10 litrów. Czy to prawda Krugoo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, spalanie jest wysokie. Podczas pierwszej jazdy testowej miałem wersję F Sport i ostro przyspieszałem na każdym biegu. Spalanie było w granicach 13,5L!!! Następnie jechałem normalnie tak jak jeżdżę co dzień po Wawie i wyszło 10,5L. Podkreślam, że było to w Warszawie, w środku dnia roboczego. Samochody zupełnie nowe, nie miały jeszcze nawet 100 km przejechane więc pewnie spalanie spadłoby o 0,5L po dalszej eksploatacji. Trzeba liczyć średnio 9-11L przy normalnej jeździe w mieszanym cyklu ale to jednak 2,5L V6 i jazda takim silnikiem musi kosztować z czym się liczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie spalanie mam w swoim TDI... hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tworzywo na desce na kolana nie powala, przejście deski w boczek drzwiowy przypomina mi konstrukcje z końca XX wieku. I najgorsze (moim zdaniem) co można zrobić w aucie tej klasy: dzielona boczna przednia szyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przejście deski w boczek drzwiowy przypomina mi konstrukcje z końca XX wieku

W większości aktualnych aut tak to wygląda, także nie rozumiem Twojego porównania. A niby jak miałoby to wyglądać :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W większości aktualnych aut tak to wygląda, także nie rozumiem Twojego porównania. A niby jak miałoby to wyglądać :?:

 

Np: http://www.mazda.pl/assets/master/cars/all-new-mazda6-sedan/interior/gallery/12/mazda6-gallery-interior-3.jpg

http://www.jazdamiejska.pl/foto/uzywane/20/galleria/audi-a4-6.jpg

http://autowizja.pl/gfx/baza/alfa_romeo/alfa_romeo_159/alfa_romeo_159_4.jpg

http://s3.egospodarka.pl/grafika2/Hyundai/Hyundai-i40-Sedan-2-0-GDI-Comfort-Plus-120605-900x900.jpg

http://automotiveblog.pl/wp-content/uploads/2010/10/Kia_Optima_Interior1.jpg

 

 

siedząc w samochodzie po kilka godzin dziennie wolałbym patrzeć na odrobinę polotu a nie toporność, toporność, toporność. To co już wcześniej napisałem: od samochodu, który ma być wyznacznikiem w swojej klasie, oczekiwałbym odrobinę więcej.

Szukam powodów dla wyboru tego auta na służbówkę i jak na razie nie potrafię znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I te niczym z niedzielnego odpustu atrapy wydechow w zderzaku. A wydech jak w B5 ukryty i skierowanu w dół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witek, ja tam różnicy dalej nie widzę, może nie zwracam akurat na takie rzeczy uwagi... O gustach się nie dyskutuje :)

Dla mnie akurat auto powinno wyglądać dyskretnie, nie odróżniać się wyjątkowo od innych aut na drodze, być wygodne i ciche :) Nie mówię w żadnym wypadku, że B8 takie jest i że mi się podoba-bo nie interesuje mnie ten model zbyt bardzo :)

atrapy wydechow w zderzaku

Zgadza się, można to było zrobić w ten sposób, jak już kilka stron temu wspomniałem:

cars6_49.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I te niczym z niedzielnego odpustu atrapy wydechow w zderzaku

 

I te lusterka boczne podprowadzone od włoskiego projektanta Giugiaro - przeniesione nowomodnie na drzwi :P reszta, całkiem całkiem....

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Zgadza się, można to było zrobić w ten sposób, jak już kilka stron temu wspomniałem:

 

noooo robi robotę ten wydech w lexusie - bajerancki :zauroczony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prywatnie B8? Zdecydowanie nie.

Na służbowe - na razie nie widzę argumentów. Może zmienię diametralnie zdanie po jazdach. Ale czarno to widzę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prywatnie B8? Zdecydowanie nie.

Na służbowe - na razie nie widzę argumentów. Może zmienię diametralnie zdanie po jazdach. Ale czarno to widzę...

Na służbowe auto B8 pasuje, prywatnie patrzyłbym w stronę Mazdy6. Po liftingu wnętrze wygląda fantastycznie.

W B8 na zdjęciach mnie nie przekonują plastiki, jak ktoś wcześniej napisał wyglądają jak z kiepskiej wtryskarki. Ale reszta raczej na plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na służbowe auto B8 pasuje, prywatnie patrzyłbym w stronę Mazdy6. Po liftingu wnętrze wygląda fantastycznie.

W B8 na zdjęciach mnie nie przekonują plastiki, jak ktoś wcześniej napisał wyglądają jak z kiepskiej wtryskarki. Ale reszta raczej na plus.

Właśnie na służbowe to wybór jest nieciekawy: B8 z kilkoma dodatkami, w zależności od silnika/napędu zamyka się w kwocie 160-180 kpln. I jakby nie liczyć, to drożej wyjdzie już tylko Audi, BMW i Merc. Z kolei poniżej 150 kpln można mieć topową Mazdę 6 (jeździ doskonale, wygląda jak na XXI wiek przystało, wykończona jest reelacyjnie) albo np P508 GT. Albo new Mondeo za 120 kpln (Gold+led, 180d, PShift).

Najgorsze jest to, że pasek nie sprawia (jak na razie) wrażenie auta wartego połowy tego, ile za niego chcą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis spotkany :)

IMG_20141125_151151.jpg

IMG_20141125_151103.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mazda 6 sedan - obejrzyj bagażnik, wykonczenie slabiutkie. Z zewnatrz swietna linia. Plastik gorsze od paska. Mazda 6 Kombi za to to bardzo dobra robota. Choc z tylu mniej miejsca i bagaznik mniejszy niz w Passacie Variant.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności