TheStig Zgłoś #41 Napisano 30 Czerwca 2014 B8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #42 Napisano 1 Lipca 2014 Na tej okładce wygląda jak lifting B7...za to podobno wnętrze jest zupełnie nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #43 Napisano 2 Lipca 2014 No jakby trzeci raz dali to samo wnętrze to byłby lekki zonk. Design ładny ale denerwuje mnie że wszystkie VAGi są teraz projektowane tylko za pomocą linijki. Same kanty. Za 2 lata znowu będą opływowe i tak w kółko - zmiana trendów a tak na prawdę powrót do przeszłości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #44 Napisano 2 Lipca 2014 jutro premiera online...wszystko się może wyjaśni.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #45 Napisano 3 Lipca 2014 B6 po dwóch liftingach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #46 Napisano 3 Lipca 2014 haj$ się zgadza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #47 Napisano 3 Lipca 2014 jest juz online prosze o linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamils Zgłoś #48 Napisano 3 Lipca 2014 No i zaprezentowany http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-b8-autosalon-paris-2014-4488657.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #49 Napisano 3 Lipca 2014 Moim zdaniem ewolucja a nie rewolucja, mocny lift b7? Nie ma aż tak diametralnego odcięcia się od poprzednika jak było np między b5fl a b6. Zalatuje mi trochę audi a6 i bmw 5. Z boku podobny do b6/b7 jeśli chodzi o linie. Takie moje osobiste odczucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #50 Napisano 3 Lipca 2014 PLUS piękniejszy bez wątpienia, i różnic pełno jeśli popatrzysz na detale. Pionowe fronty reflektorów, ostrzejsze przetłoczenia, estetyka wnętrza, systemy elektroniczne. Rozstaw osi większy o 8 cm czytaj - więcej przestrzeni w kabinie. diabeł będzie jak zawsze w szczegółach (ergonomia i detale) oraz w sercu - silniki i właściwości jezdne. Jestem pewien że świetne MINUS patrząc z daleka i bez jazdy - oczywiście kontynuacja, ewolucja i to spokojna. Duch Golfa VII w jakości i estetyce przeniesiony na większego brata. nic w tym złego ale jeśli ktoś spodziewał się rewolucji - będzie zawiedziony. Jeśli nastawialiście się na przeskok kosmiczny to go tu nie znajdziecie i trzeba iść do Audi :-). Bo różnica między Audi a VW musi pozostać, więc nie mogło być inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #51 Napisano 3 Lipca 2014 Z boku to faktycznie wygląda jak połączenie B7 w wersji europejskiej z amerykańską. Z przodu widać jakiś lift, najmniej mam wrażenie z tyłu. Za to środek jest widać zmieniony, ciekawe jak z samym wyposażeniem, silniki zapowiadają się ciekawe, 2.0TDI 240KM?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #52 Napisano 3 Lipca 2014 i warto pamiętać że na fotkach jest wersja RLine, wydechy w zderzaku są tylko w niej, podobno nie będzie tak w standardzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #53 Napisano 3 Lipca 2014 I dwa rodzaje licznika będą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #54 Napisano 3 Lipca 2014 I dwa rodzaje licznika będą coś jak w mondeo "Converse" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #55 Napisano 3 Lipca 2014 Wygląda, że silnik w poprzek, a do tej pory to zmieniało się z nowym modelem... :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #56 Napisano 3 Lipca 2014 E tam dla mnie fajna gablota będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #57 Napisano 3 Lipca 2014 we wszystkich modelach na platformie MQB (Golf VII, Golf Sportsvan, Passat B8) silniki są montowane odwrotnie niż do tej pory i odchylone o chyba 12% o ile dobrze pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #58 Napisano 3 Lipca 2014 Z boku to faktycznie wygląda jak połączenie B7 w wersji europejskiej z amerykańską. Z przodu widać jakiś lift, najmniej mam wrażenie z tyłu. Za to środek jest widać zmieniony, ciekawe jak z samym wyposażeniem, silniki zapowiadają się ciekawe, 2.0TDI 240KM?! Dlatego to nie będzie miało prawa jeździć długo. Teraz z 2.0TDI krzesają 140/170 koni , a tu kolejne 70 kucy ma się zmieścić pod maską? Nic innego jak maksymalne wyżyłowanie silnika, tylko wyczekiwać wpisów w nowym dziale " 2.0 BiTDI- nie jeździe- o co chodzi?" Czekam na to z niecierpliwością Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #59 Napisano 3 Lipca 2014 E tam już od dawna latają 1.4 tsi co maja 180 KM i jakoś przebiegi mają spore i nic się z tym nie dzieje. Skoro fabryka obliczyła tak moc tego silnika, że będzie ok to tak powinno być. Zresztą biorąc nowe auto z ASO bankowo bym brał max gwarancję to czym się przejmować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #60 Napisano 3 Lipca 2014 wlew płynu do spryskiwaczy jak w Dusterze tylko gdzie może być akumulator, w bagażniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach