cardriveros Zgłoś #41 Napisano 5 Listopada 2015 Najprościej wykręcić sterownik z pompy ABS i policzyć cewki.Nic się nie wyleje i nie zapowietrzy. Nawet bez sterownika można jeździć. Dzięki Marku, mam to ogarnięte, bo wymieniałem sterownik z powodu znanej wady (puszcza połączenie lutowane na głównym zasilaniu sterownika). Choć operacja w polifcie nie jest taka łatwa z uwagi na fartuch nadkola, którego nie ma w przedlifcie i dostęp jest tylko przez nie za duży otwór. Ja mam fabrycznie pompę 111B i sprawdzone, fizycznie jest 12 elektrozaworów, czyli sterownik obsługujący ECU silnika po CAN podejdzie P&P, co znacznie ułatwia całą operację :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #42 Napisano 6 Listopada 2015 fizycznie jest 12 elektrozaworów, czyli sterownik obsługujący ECU silnika po CAN podejdzie P&P, co znacznie ułatwia całą operację :-) Jezu....Mirek to nie mogłeś od tego zacząć Przecież było by szybciej. Pozdrówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #43 Napisano 18 Października 2016 Mam pytanie srednio zwiazane z tematem.Czy ktos z Was moze mi sprawdzic czy po wymianie absu da sie zrobic wskazywanie predkosci z z absu na liczniku zamiast czujnika w skrzyni. Mam zalazona inna skrzynie u siebie bez miejsca na czujnik predkosci, w kodowaniu licznika znalazlem ze niby da sie zakodowac aby bralo predkosc z absu. Czy ktos z Was ma jakies informacje na ten temat. aktualnie mam w aucie sterownik GA i licznik z 1/2fis z fl-a i oryginalny abs Takie rzeczy tylko w Golfie IV... Nie w pasku. Załatwiało się to kodowaniem, w Pasku nie ma takiej opcji. Chciałbym wrócić do tego wątku. Tak jak pisał symeks w kodowaniu licznika teoretycznie można ustawić na sygnał po CAN (ostatnia cyfra 1), ale np mój licznik 847D full FIS nie przyjmuje tego kodowania. Czy to właśnie ten przypadek i dlatego się "nie da"? A teraz z drugiej strony. Wiem że liczniki z Passata B5 montowane są z powodzeniem do Golfa IV/Bora. Więc jeśli by zrobić podmianę w drugą stronę, to można w nich będzie aktywować/zakodować sygnał po ABS/CAN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #44 Napisano 19 Października 2016 Nie da się w Pasku i tyle. Z licznikiem z Gulfa nie praktykowałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #45 Napisano 20 Października 2016 Dzięki za odp. Może kiedyś będziesz miał w rekach zegary z Golfa, to można by testy zrobić :-) Przy okazji wracając do głównego wątku to pompa z ASR montowana w B5FL i Superbie ma oznaczenia: 3B0614111 a sam sterownik 0273004573. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach