Cyrax Zgłoś #1 Napisano 3 Grudnia 2013 Witam wszystkich ! W akcie desperacji postanowiłem założyć własny temat bo nie mogę znaleźć podobnego na forum. Mam problem ze skrętem kierownicy w prawą stronę ale tylko z samego rana czyli jak autko swoje odstoi. Wystarczy jednak przesiłować tą usterką i wszystko wraca do normy. Tak jak by coś się zakleszczało z zimna i podczas jazdy już nie występuje. Co do jasnej cholery?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #2 Napisano 4 Grudnia 2013 a pasek od wspomagania nie przeskakuje Ci ? W sumie dziwne ze dzieje się to tylko raz i to na zimnym silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #3 Napisano 5 Grudnia 2013 Ja od kilku dni mam ten sam problem tylko że w lewa stronę tzn nie mozna skręćić tyle co w prawą ale jest to cały czas nie ważne czy silnik ciepły czy zimny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #4 Napisano 5 Grudnia 2013 masz źle ustawioną zbieżność na drążkach. Najpierw należy ustawić i zablokować kierownicę w położeniu "0" a potem regulować drążkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #5 Napisano 5 Grudnia 2013 zbiezność ustawiona ponad miesiąc temu, przy jeździe na wprost kierownica w poziomie jest a problem pojawił sie kilka dni temu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacussi Zgłoś #6 Napisano 6 Grudnia 2013 Witam! Dołączam się do tematu! mam ten sam problem co kolega Marcin. Czy to wina pompy wspomagania czy może też maglownicy? czy ktoś coś wie na ten temat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaper65 Zgłoś #7 Napisano 6 Grudnia 2013 Z tą maglownicą może być dobry pomysł:ocochodzi ,ale jak to stwierdzić?:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwo Zgłoś #8 Napisano 6 Grudnia 2013 Z tą maglownicą może być dobry pomysł ,ale jak to stwierdzić?[/quote A olej zmienialiscie i plukaliscie układ? Moze warto by od tego zaczac, najmniejsze koszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacussi Zgłoś #9 Napisano 6 Grudnia 2013 Olej jest ale płukanie? hmm, u mnie przy max skreconych kolach cos piszczy - chyba pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwo Zgłoś #10 Napisano 6 Grudnia 2013 Piszczy w sensie wyje ? Tak jakby miala bardzo ciezko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacussi Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2013 Mam ten sam problem co kolega który założył ten temat, identyczne objawy, dodatkowo właśnie przy skręcie na max coś piszczy, właśnie chyba tak jakby pompa miała opór jakiś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2013 Jak dasz na maxa to zawsze będzie wyła Jak z kobietą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacussi Zgłoś #13 Napisano 6 Grudnia 2013 Ale ona aż jęczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad1994 Zgłoś #14 Napisano 7 Grudnia 2013 Witam!!! Taki sam problem tylko ze u mnie w obie strony nie chce skrecac.Na zimnym silniku musi chwile pochodzic i musze ciagnac za kierownice i po chwili puszcza ( mysze w obie strony bo obie blokuje ) .Dodam ze wymienialem olej i nawet pompe wspomagania i dalej bez poprawek .Prosze o pomoc bo z dnia na dzien robi sie to coraz bardziej denerwujace i niebezpieczne. POZDRAWIAM! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacussi Zgłoś #15 Napisano 7 Grudnia 2013 znalazłem info że to może być wina maglownicy http://allegro.pl/vw-passat-b5-fl-1-9tdi-maglownica-kolumna-europa-i3753462601.html ale nie mam pojęcia tak naprawdę, jak są w ogóle objawy uszkodzenia czy zużycia tej części?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad1994 Zgłoś #16 Napisano 7 Grudnia 2013 ale ty tez miales takie objawy ze jak zapaliles i chciales skrecic to tak jakby auto bylo nie zapalone (tak ciezko chodzi kierownica) i nagle cos tak przeskoczy i chodzi normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacussi Zgłoś #17 Napisano 7 Grudnia 2013 ale ty tez miales takie objawy ze jak zapaliles i chciales skrecic to tak jakby auto bylo nie zapalone (tak ciezko chodzi kierownica) i nagle cos tak przeskoczy i chodzi normalnie Wsiadam rano, zapalam auto, wyjezdzam z parkingu, w lewo kręci tak że dasz rade bez silowania sie, w prawo jest masakra! nie slychac by cos przeskakiwalo, ale jak juz to przesiluje to potem juz kręci lepiej, i czym cieplejszy silnik tym lepiej, poza tym ogolnie bardzo kiepsko chodzi to całe wspomaganie, ma duży opór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyrax Zgłoś #18 Napisano 14 Grudnia 2013 Widzę że ktoś się znalazł z takim samym problemem. Dam znać jak już na warsztat zajadę dokładnie co było przyczyną. Mam nadzieję że to nie maglownica ;(. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacussi Zgłoś #19 Napisano 15 Grudnia 2013 Daj znać, ja również na dniach odwiedzam warsztat z założeniem, że to pompa i również mam nadzieję, że to nie maglownica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_Gryf Zgłoś #20 Napisano 19 Grudnia 2013 Maglownica, przerabiałem temat 2 tygodnie temu. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach