Skocz do zawartości
Cyrax

Problem ze skrętem w prawo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ! W akcie desperacji postanowiłem założyć własny temat bo nie mogę znaleźć podobnego na forum. Mam problem ze skrętem kierownicy w prawą stronę ale tylko z samego rana czyli jak autko swoje odstoi. Wystarczy jednak przesiłować tą usterką i wszystko wraca do normy. Tak jak by coś się zakleszczało z zimna i podczas jazdy już nie występuje. Co do jasnej cholery??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a pasek od wspomagania nie przeskakuje Ci ? W sumie dziwne ze dzieje się to tylko raz i to na zimnym silniku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od kilku dni mam ten sam problem tylko że w lewa stronę tzn nie mozna skręćić tyle co w prawą

ale jest to cały czas nie ważne czy silnik ciepły czy zimny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz źle ustawioną zbieżność na drążkach. Najpierw należy ustawić i zablokować kierownicę w położeniu "0" a potem regulować drążkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbiezność ustawiona ponad miesiąc temu, przy jeździe na wprost kierownica w poziomie jest

a problem pojawił sie kilka dni temu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Dołączam się do tematu! mam ten sam problem co kolega Marcin. Czy to wina pompy wspomagania czy może też maglownicy? czy ktoś coś wie na ten temat??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tą maglownicą może być dobry pomysł:ocochodzi ,ale jak to stwierdzić?:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tą maglownicą może być dobry pomysł ,ale jak to stwierdzić?[/quote A olej zmienialiscie i plukaliscie układ? Moze warto by od tego zaczac, najmniejsze koszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej jest ale płukanie? hmm, u mnie przy max skreconych kolach cos piszczy - chyba pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszczy w sensie wyje :) ? Tak jakby miala bardzo ciezko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem co kolega który założył ten temat, identyczne objawy, dodatkowo właśnie przy skręcie na max coś piszczy, właśnie chyba tak jakby pompa miała opór jakiś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dasz na maxa to zawsze będzie wyła :D Jak z kobietą... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ona aż jęczy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Taki sam problem tylko ze u mnie w obie strony nie chce skrecac.Na zimnym silniku musi chwile pochodzic i musze ciagnac za kierownice i po chwili puszcza ( mysze w obie strony bo obie blokuje ) .Dodam ze wymienialem olej i nawet pompe wspomagania i dalej bez poprawek .Prosze o pomoc bo z dnia na dzien robi sie to coraz bardziej denerwujace i niebezpieczne. POZDRAWIAM!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem info że to może być wina maglownicy

 

http://allegro.pl/vw-passat-b5-fl-1-9tdi-maglownica-kolumna-europa-i3753462601.html

 

ale nie mam pojęcia tak naprawdę, jak są w ogóle objawy uszkodzenia czy zużycia tej części??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ty tez miales takie objawy ze jak zapaliles i chciales skrecic to tak jakby auto bylo nie zapalone (tak ciezko chodzi kierownica) i nagle cos tak przeskoczy i chodzi normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale ty tez miales takie objawy ze jak zapaliles i chciales skrecic to tak jakby auto bylo nie zapalone (tak ciezko chodzi kierownica) i nagle cos tak przeskoczy i chodzi normalnie

 

Wsiadam rano, zapalam auto, wyjezdzam z parkingu, w lewo kręci tak że dasz rade bez silowania sie, w prawo jest masakra! nie slychac by cos przeskakiwalo, ale jak juz to przesiluje to potem juz kręci lepiej, i czym cieplejszy silnik tym lepiej, poza tym ogolnie bardzo kiepsko chodzi to całe wspomaganie, ma duży opór

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że ktoś się znalazł z takim samym problemem. Dam znać jak już na warsztat zajadę dokładnie co było przyczyną. Mam nadzieję że to nie maglownica ;(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj znać, ja również na dniach odwiedzam warsztat z założeniem, że to pompa i również mam nadzieję, że to nie maglownica...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maglownica, przerabiałem temat 2 tygodnie temu. Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności