marvel Zgłoś #1 Napisano 14 Września 2013 Witam.Silnik ma wibracje odczuwane w postaci mrowienia na kierownicy i nadwoziu.Brak błędów,poduszki pod silnikiem i skrzynią nowe orginalne,plecionka na wydechu ok,dwumasu brak ( automat ).Zastanawia mnie tylko skacząca dawka startowa paliw na ciepłym i zimnym silniku. Logi statyczne: 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_141954.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_141955.html 005 http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_141955.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_141958.html Logi Basic Settings : 000 http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_141955.html te dolne 003 http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_141957.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_141963.html Dynamiczne dodam pózniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 14 Września 2013 Dynamiczne dodam pózniej. Najpierw dodaj pozostałe statyczne. P.S. W silnikach PD nie robi się 000BS, ani 004BS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #3 Napisano 14 Września 2013 Najpierw dodaj pozostałe statyczne.P.S. W silnikach PD nie robi się 000BS, ani 004BS. a. Logi statyczne Do wykonania poprawnie logów samochód powinien: stać na biegu jałowym silnik włączony robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. Numery bloków z 08-Meas. Blocks: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023 Numery bloków z Basic Settings - 04: 000, 003, 004 lub 011: - blok 000 logować ok. 20s; - blok 003 logować ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 logować ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. Rozpocząć logowanie w chwili ustawienie 2 wartości w tym bloku na LATE UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AVB, AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w Basic Settings - 04 !!! Tu jest napisane co innego.Pozostałe logi statyczne jestem w stanie sam ocenić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2013 Nowe logi. Statyczne: Grupy: 004,007 - http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_142133.html Grupy: 008,013 - http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_142134.html Grupy: 018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_142135.html Dynamiczne. Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_142136.html Grupy: 003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_142138.html Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_142139.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_142140.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 15 Września 2013 Moim zdaniem 1 i 4 pompka nie pracują poprawnie. Zacząłbym od wymiany 1-szej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #6 Napisano 15 Września 2013 Pompki były w sprawdzeniu jeżeli chodzi o 1 i 4 to są dobre( 4 ma parametry nowej ,a 1 jest trochę słapsza w porównaniu z 4),gorzej wypadły 2 i 3.Zastanawia mnie skacząca dawka startowa i blok 001 pozycja 2 spada poniżej 4 a czytałem że norma jest od 4 do 11mg/skok ( poniżej 4 mg/skok uszkodzenie pompowtryskiwaczy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #7 Napisano 15 Września 2013 Nowe poduchy ASO, lemforde czy jakiś zamiennik? Wg mnie w nich może leżeć problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #8 Napisano 16 Września 2013 Poduszki sa z ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 16 Września 2013 Więc to nie poduchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #10 Napisano 16 Września 2013 Pompki były w sprawdzeniu jeżeli chodzi o 1 i 4 to są dobre( 4 ma parametry nowej ,a 1 jest trochę słapsza w porównaniu z 4),gorzej wypadły 2 i 3.Zastanawia mnie skacząca dawka startowa i blok 001 pozycja 2 spada poniżej 4 a czytałem że norma jest od 4 do 11mg/skok ( poniżej 4 mg/skok uszkodzenie pompowtryskiwaczy) Widzę że nie ma już nikt pomysłu gdzie szukać przyczyny mrowienia i takich logów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #11 Napisano 16 Września 2013 Dawkę paliwa masz dobrą. Te wibracje odczuwasz w jakimś zakresie obrotów podczas jazdy czy na postoju ? U mnie po zrobieniu pompek, wymianie zawieszenia silnika, oraz zawieszenia skrzyni(prócz poduszki centralnej) podobne objawy (na postoju i podczas jazdy) ustąpiły. Może winny temu jest tłumik drgań skrętnych albo koła ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #12 Napisano 16 Września 2013 Dawkę paliwa masz dobrą. Te wibracje odczuwasz w jakimś zakresie obrotów podczas jazdy czy na postoju ? U mnie po zrobieniu pompek, wymianie zawieszenia silnika, oraz zawieszenia skrzyni(prócz poduszki centralnej) podobne objawy (na postoju i podczas jazdy) ustąpiły. Może winny temu jest tłumik drgań skrętnych albo koła ? Drgania sa na postoju na wolnych obrotach.Czy tlumik drgan skretnych jest na kole pasowym? Jezel tak to tam nic nie wibruje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #13 Napisano 25 Września 2013 (edytowane) Zrobiłem dodatkowe logi bloku 011 dynamiczne. Logi na 4 biegu od 1700obr. : http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_143380.html Widzą koledzy jakieś nieprawidłowości ? Zauważyłem również że po dwóch dniach stania auto dziwnie chodzi po odpaleniu, tak jakby na 3 gary szarpie silnikiem. Odpalił od razu ale po paru sekundach silnik zaczął nierówno pracować.Co ciekawe jak stoi tylko przez noc to rano po odpaleniu chodzi normalnie ( nie szarpie). Zrobiłem logi na zimnym silniku po 48 godzinach stania w garażu i załamka :cry: http://vaglog.rtnet.pl/marvel99_143386.html Nie mam pojęcia czy to pompki, cofające się paliwo.Czy pompa vacum daje za małe ciśnienie. Edytowane 8 Października 2013 przez marvel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #14 Napisano 25 Września 2013 może warto sprawdzić kompresję a poza tym, jak czytam na forum, coś kiepsko z tymi walkami rozrządu i popychaczami w PD po przebiegach ponad 150-200 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #15 Napisano 26 Września 2013 (edytowane) Nie zgadzam sie z tobą. U mnie wałek po 370tkm wygląda jak nowy i silnik chodzi jeszcze na fabrycznych pompowtryskach. Do Polskich przebiegów w Passatach trzeba smiało dodać 150-200tkm do istniejących. Edytowane 26 Września 2013 przez Passat2001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach