krzychmax Zgłoś #21 Napisano 10 Września 2013 banshee zerknij na 003, jeśli zamiast przepływki siedzi dioda a wartość przepływu jest na poziomie 548mg/R to chyba tak samo jakby ta dioda nic nie dawała, mam rację? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #22 Napisano 10 Września 2013 dioda dawac powinna ponad 1300 przynajmniej w b6 tak mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #23 Napisano 10 Września 2013 Każdy z Was tutaj wypowiadających się ma zapewne ciut racji z tą diodą. Ja nie skupiłem się na niej, ponieważ nieważne jaka by wartośc MAF nie była to kąt wtrysku musi być stabilny, tak samo dawka paliwa, która już została skorygowana i autor stwierdził, że jest lepiej. Będzie całkowicie dobrze, jeśli znajdzie przyczynę przestawiającego się kąta wtrysku. Wg mnie przyczyna może leżeć: 1. wtrysk sterujący 2. kółko na wale korbowym 3. kabelkologia pod maską - czujnik położenia wału, wiązka pompy wtryskowej Skoro pompa była podmieniana to ją wykluczam. W dalszej kolejności do ogarnięcia przepływka - czyli ta słynna dioda. Jeśli podczas jazdy wartość również jest na poziomie 548mg/H to to auto jest słabe i się marnuje. Widać, że autor nie ma funduszy na doprowadzenie auta do porządku, skoro wymyśla jakieś diody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #24 Napisano 10 Września 2013 kolego banshee.wtrysk byl podmieniany i bez zmian.kolko na wale sprawdzone.zadnego luzu i bicia.czyli pozostaje kabelkologia.a co do diody to dzisiaj podmienialem na sprawna przeplywke i nie wiem dlaczego ale nie bylo zadnej roznicy.nawet nie ma roznicy jak sie odepnie wtyczke od przeplywki.zapewne tez gdzies jest kabel walniety.byla wpinnana w celu wykluczenia przeplywki i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #25 Napisano 10 Września 2013 zrób mi loga 004 BS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #26 Napisano 13 Września 2013 zrób mi loga 004 BS wklejam loga o ktorego prosiles log 004BS http://vaglog.rtnet.pl/krzychmax_141929.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #27 Napisano 13 Września 2013 No i tu też prawie nic nie gra. Może się powtarzam, ale obstawiam: 1. powietrze w pompie wtryskowej 2. zawór N108 3. przerwy w jakimś kablu pod maską (czujnik położenia wału, pompa wtryskowa). Nie ma żadnych błędów???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #28 Napisano 13 Września 2013 no wlasnie vag nie pokazuje zadnych bledow ---------- Dodano o 20:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:49 ---------- a jak sprawdzic czy nie ma powietrza w pompie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #29 Napisano 13 Września 2013 no z tym może być ciężko, można założyć przed pompą i najlepiej drugi za, przeźroczysty wężyk wzmacniany lub na próbę całkowicie ominąć filtr paliwa i wsunąć butelkę z ropą pod maskę oraz podłączyć do niej pompę i zrobić logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #30 Napisano 13 Września 2013 no to juz tak robilem i zadnej roznicy nie bylo ---------- Dodano o 21:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:59 ---------- jest tylko co jakis czas tak ze nie mozna odpalic pomimo krecenia.ale po ponownym przekreceniu kluczyka odpala odrazu dzisiaj bylo nawet tak ze po odpaleniu zgasl i po ponownym odpaleniu juz nie ---------- Dodano o 21:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:01 ---------- i po oloczeniu wtrysku sterujacego silnik wtedy rowniej pracuje nie przerywa ale obroty dalej faluja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #31 Napisano 13 Września 2013 Mi skończyły się pomysły. Musiałbym mieć auto i sam przejrzeć powyższe pkty, bo w którymś z nich jest odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #32 Napisano 13 Września 2013 no mi tez juz sie skaczyly.ale przejade voltomierzem kable jeszcze moze ktorys nie domaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #33 Napisano 14 Września 2013 musisz nimi ruszać w trakcie pomiaru, bo w stanie spoczynku mogą mieć przejście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #34 Napisano 4 Marca 2014 wiec tak.pompa wtryskowa siedzi druga jak i wtryski.wyciagniete z auta i tam nie bylo falowania ani szarpania.wiazka sprawdzona.nie ma zadnych przerw.czujnik polozenia walu tak samo.a obroty jak falowaly tak faluja dalej.brak mi juz pomyslow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #35 Napisano 8 Marca 2014 pomoze ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ah.tishoo Zgłoś #36 Napisano 11 Marca 2014 WItam, mam podobny problem. Pasek z silnikiem 1.6 benz bez gazu. od ponad dwóch lat mam problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym i w silnik tak jakby się wahał w dwóch zakresach obrotów. pierwszy przy obrotach 2400, a drugi przzy 4200 na każdym biegu to samo. dodatkowo przy obrotach 1900-niecałe 2100 cały samochód dostaje drgań... telepie nim jak głupi. opony zmienione (nic nie zmieniło się) felgi zmienione (tez nic), zawieszenie świeżo po wymianie (też bez zmian), wymianiłem przegub zewnętrzny i wewnętrzny bo (też nic nie zmieniło się) zmieniałem czujnik położenia wału na oryginał (bez zmian), pompa była sprawdzana przez mechanika (sprawna). dodatkowo (i to ciekawe jak cholera) silnik przy temp powyżej 10 stopni celcjusza na zewnątrz nie ma kompletnie mocy! wiem ze 1.6 to nie demon ale naprawde ma muła. pedał w podłodze a obroty prawie wogole nie idą w górę. co najlepsze są takie momenty ze chwilę po odpaleniu silnik pracuje idealnie, bez problemów, bez wahania podczas przyspieszania i bez drgań...\ ja też juz nie mam pomysłów o co kaman łączę się z kolegą kamile0107 w bólu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #37 Napisano 22 Kwietnia 2014 problem rozwiazany.temat mozna usunac.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach