Skocz do zawartości
kamil0107

falowanie obrotow i szarpanie

Rekomendowane odpowiedzi

banshee zerknij na 003, jeśli zamiast przepływki siedzi dioda a wartość przepływu jest na poziomie 548mg/R to chyba tak samo jakby ta dioda nic nie dawała, mam rację?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dioda dawac powinna ponad 1300 przynajmniej w b6 tak mialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy z Was tutaj wypowiadających się ma zapewne ciut racji z tą diodą. Ja nie skupiłem się na niej, ponieważ nieważne jaka by wartośc MAF nie była to kąt wtrysku musi być stabilny, tak samo dawka paliwa, która już została skorygowana i autor stwierdził, że jest lepiej. Będzie całkowicie dobrze, jeśli znajdzie przyczynę przestawiającego się kąta wtrysku.

Wg mnie przyczyna może leżeć:

1. wtrysk sterujący

2. kółko na wale korbowym

3. kabelkologia pod maską - czujnik położenia wału, wiązka pompy wtryskowej

 

Skoro pompa była podmieniana to ją wykluczam.

W dalszej kolejności do ogarnięcia przepływka - czyli ta słynna dioda. Jeśli podczas jazdy wartość również jest na poziomie 548mg/H to to auto jest słabe i się marnuje.

Widać, że autor nie ma funduszy na doprowadzenie auta do porządku, skoro wymyśla jakieś diody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego banshee.wtrysk byl podmieniany i bez zmian.kolko na wale sprawdzone.zadnego luzu i bicia.czyli pozostaje kabelkologia.a co do diody to dzisiaj podmienialem na sprawna przeplywke i nie wiem dlaczego ale nie bylo zadnej roznicy.nawet nie ma roznicy jak sie odepnie wtyczke od przeplywki.zapewne tez gdzies jest kabel walniety.byla wpinnana w celu wykluczenia przeplywki i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób mi loga 004 BS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tu też prawie nic nie gra. Może się powtarzam, ale obstawiam:

1. powietrze w pompie wtryskowej

2. zawór N108

3. przerwy w jakimś kablu pod maską (czujnik położenia wału, pompa wtryskowa).

 

Nie ma żadnych błędów????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie vag nie pokazuje zadnych bledow

 

---------- Dodano o 20:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:49 ----------

 

a jak sprawdzic czy nie ma powietrza w pompie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no z tym może być ciężko, można założyć przed pompą i najlepiej drugi za, przeźroczysty wężyk wzmacniany lub na próbę całkowicie ominąć filtr paliwa i wsunąć butelkę z ropą pod maskę oraz podłączyć do niej pompę i zrobić logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to juz tak robilem i zadnej roznicy nie bylo

 

---------- Dodano o 21:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:59 ----------

 

jest tylko co jakis czas tak ze nie mozna odpalic pomimo krecenia.ale po ponownym przekreceniu kluczyka odpala odrazu

dzisiaj bylo nawet tak ze po odpaleniu zgasl i po ponownym odpaleniu juz nie

 

---------- Dodano o 21:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:01 ----------

 

i po oloczeniu wtrysku sterujacego silnik wtedy rowniej pracuje nie przerywa ale obroty dalej faluja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi skończyły się pomysły. Musiałbym mieć auto i sam przejrzeć powyższe pkty, bo w którymś z nich jest odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no mi tez juz sie skaczyly.ale przejade voltomierzem kable jeszcze moze ktorys nie domaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz nimi ruszać w trakcie pomiaru, bo w stanie spoczynku mogą mieć przejście :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec tak.pompa wtryskowa siedzi druga jak i wtryski.wyciagniete z auta i tam nie bylo falowania ani szarpania.wiazka sprawdzona.nie ma zadnych przerw.czujnik polozenia walu tak samo.a obroty jak falowaly tak faluja dalej.brak mi juz pomyslow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomoze ktos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam, mam podobny problem. Pasek z silnikiem 1.6 benz bez gazu. od ponad dwóch lat mam problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym i w silnik tak jakby się wahał w dwóch zakresach obrotów. pierwszy przy obrotach 2400, a drugi przzy 4200 :/ na każdym biegu to samo.

dodatkowo przy obrotach 1900-niecałe 2100 cały samochód dostaje drgań... telepie nim jak głupi. opony zmienione (nic nie zmieniło się) felgi zmienione (tez nic), zawieszenie świeżo po wymianie (też bez zmian), wymianiłem przegub zewnętrzny i wewnętrzny bo (też nic nie zmieniło się) zmieniałem czujnik położenia wału na oryginał (bez zmian), pompa była sprawdzana przez mechanika (sprawna).

dodatkowo (i to ciekawe jak cholera) silnik przy temp powyżej 10 stopni celcjusza na zewnątrz nie ma kompletnie mocy! wiem ze 1.6 to nie demon ;) ale naprawde ma muła. pedał w podłodze a obroty prawie wogole nie idą w górę.

co najlepsze są takie momenty ze chwilę po odpaleniu silnik pracuje idealnie, bez problemów, bez wahania podczas przyspieszania i bez drgań...\

ja też juz nie mam pomysłów o co kaman :/

 

łączę się z kolegą kamile0107 w bólu :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiazany.temat mozna usunac.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności