wemb Zgłoś #1 Napisano 29 Lipca 2013 (edytowane) Witam. 1) Passat 3c 2005r. 2.0tdi kombi, silnik BMP, bez problemów dotychczas 2) Ponieważ nie działała tylna wycieraczka, zacząłem od przeglądania bezpieczników (wyjmowałem i wsadzałem spowrotem po kolei i sprawdzałem) 3) Auto jeżeli ma to znaczenie miało włączony ręczny hamulec 4) Po sprawdzeniu bezpieczników włożyłem kluczyk do uruchomienia – pokazały się kontrolki żółte – przekreślone P i ESP 5) Auto kręci rozrusznikiem, ale nie da się odpalić 6) Po paru sekundach uruchamia się wentylator na maxa. 7) 2 razy próbowałem odłączania akumulator (na parę minut), bez skutku 8) Mam interfejs viakena (niestety niedoróba, nie łączy się z modułem silnika), zczytuję kody błędów z modułów abs oraz 07 kombi i mam błędy: (permament error) 0522 – missing signal/communication 0522 – unplasible signal 030A – missing data or wrong/setting adaptation Czy możecie mi doradzić, co jeszcze sprawdzić, jaki test, etc ? Pierwsze co mi przychodzi do głowy - to gdzieś się pomyliłem i źle włożyłem bezpiecznik - tylko jak teraz dojść, który ewent. siedzi w złym miejscu ? pozdrawiam Bogdan Edytowane 29 Lipca 2013 przez wemb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wemb Zgłoś #2 Napisano 29 Lipca 2013 Wydaje mi się, że problem bardzo podobny do tego już opisanego na forum, z tymże kolega nie napisał, jak rozwiazał problem: http://forum.vw-passat.pl/threads/56518-Pomocy-problem-z-pasatem-b6-nie-zapala pzdr Bogdan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wemb Zgłoś #3 Napisano 29 Lipca 2013 Problem rozwiązany Instrukcja załączona w powyższym wątku pomogła mi i dzięki niej doszedłem co i jak. Wszystko działa! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #4 Napisano 29 Lipca 2013 Problem rozwiązany Instrukcja załączona w powyższym wątku pomogła mi i dzięki niej doszedłem co i jak. Wszystko działa! było się od razu pochwalić co i jak skoro już temat założony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #5 Napisano 30 Lipca 2013 Spalił się bezpiecznik, był niedociśniety czy został włożony w gniazdo bez styku (a to właście ze stykiem nie miało bezpiecznika)? Która z tych wersji dotyczyła Ciebie? Oczekujecie pomocy na forum, jak ją już dostaliście, to napiszcie co jest powodem usterki i jak to rozwiązać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wemb Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2013 Hej Bardzo chętnie się podzielę: dałem ciała, bo źle włożyłem biezpiecznik - zamiast spowrotem w gniazdo, włożyłem w sąsiednie puste. W tzw. low boxie (czyli w komorze silnika) wyjąłem (sprawdzałem, czy nie przepalone) F14 (Engine control Unit) i włożyłem w F17 (Vacant) No i nie dziwne, że nie palił oraz groźne komunikaty się pojawiły, skoro jedntosta sterująca silnikiem była odłączona Mam polską dokumentację (i niemiecką) dołączaną oryginalnie do passata, są ładnie rozpisane bezpieczniki, ALE nie wszystkie - zapewne tylko te, których użytkownik może wymienić, reszty nie ruszać. I dlatego sprawdzałem po kolei. Dopiero załączona rozpiska pełna bezpieczników pozwoliła na przejrzenie krok po kroku umiejsciowienia WSZYSTKICH bezpieczników, co zaoowocowało sukcesem. pzdr Bogdan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach