jacmus Zgłoś #1 Napisano 15 Lipca 2013 1,9 TDI kombi 90KM AHH 1998r. 236tys.km Mam problem. Brak mocy, może powyżej 2700 obr/min trochę jak by ciągnął. Proszę o analizę. a. Logi statyczne Meas. Blocks - 08 Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135045.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135046.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135047.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135048.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135049.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135050.html Basic Settings - 04 Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135051.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135052.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135053.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135054.html b. Logi dynamiczne Meas. Blocks - 08 Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135055.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135056.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135057.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135058.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135059.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135060.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135061.html Z góry dziękuję !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacmus Zgłoś #2 Napisano 15 Lipca 2013 Znalazłem pęknięty przewód pokazany na zdjęciu i po zaklejeniu taśmą izolacyjną sprawdziłem jak auto się sprawuje. Wydaje mi się że jest poprawa. Poniżej zamieszczam logi po tej naprawie. Jak się nazywa ten przewód (zaznaczony strzałką) odchodzący do takiej "bańki"? logi dynamiczne poniżej Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135086.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135087.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135088.html Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #3 Napisano 16 Lipca 2013 Zaznaczony strzałką wężyk to wężyk odmy silnika i całe wyprowadzenie opar odmy musi być szczelne - od bloku silnika poprzez zawór regulacyjny ciśnienia odmy (ten czarny dysk na pokrywie zaworów) aż po rurę którą turbo zasysa powietrze z obudowy filtra powietrza bo inaczej będzie przekłamanie (zaniżanie) wskazań z przepływki. Przepływka akurat u Ciebie słabiutko mierzy (o ile nie będzie jeszcze innych nieszczelności na odmie). Zrób teraz ponownie log 011 BS bo jestem ciekaw jak chodzi zmienna geometria turbo. Podejrzewam jeszcze nieszczelność w układzie podciśnienia bo we wcześniejszym 011 BS zmienna geometria nawet się nie ruszyła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacmus Zgłoś #4 Napisano 21 Lipca 2013 Rurę odpowietrzającą 028 103 509 już zamówiłem (trochę drogo 68zł) to wymienię. Tymczasem poniżej logi BS 011. Co wskazuje na nieprawidłowe działanie zmiennej geometrii turbo? Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_135852.html Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 21 Lipca 2013 Sztomal ma rację, do sprawdzenia układ podciśnieniowy, sprawdzić palcami czy cięgno od gruszki przy turbinie w trakcie pracy VAG na kanale 011BS w trybie ON jest ona zaciągane na maksa. Jeśli jest OK to wirnik w turbinie ma już swoje luzy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacmus Zgłoś #6 Napisano 12 Marca 2014 (edytowane) Jakiś miesiąc temu czyściłem turbinę kierowniczki (zdjęcie poniżej) "była troszkę brudna" tak na marginesie trudno odkręcić śruby. Byłem zmuszony bo samochód był muł, nie było czym jechać. Po czyszczeniu zdecydowanie lepiej. Teraz dopiero mogłem zrobić logi. Proszę o analizę czy wszystko OK? a. Logi statyczne Meas. Blocks - 08 Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164525.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164526.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164527.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164528.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164529.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164530.html Basic Settings - 04 Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164521.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164522.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164523.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164524.html b. Logi dynamiczne Meas. Blocks - 08 Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164519.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164520.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164480.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164518.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164482.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164481.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_164483.html Z góry dziękuję !!! Edytowane 12 Marca 2014 przez jacmus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #7 Napisano 12 Marca 2014 Dawka paliwa za mała, trzeba ustawić ok.3, kąt wtrysku do poprawki, turbo wstaje bardzo późno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #8 Napisano 17 Marca 2014 Dawkę ustaw w granicy 4mg/R (kompromis pomiędzy osiągami, a spalaniem), kąt wtrysku spóźniony, sztanga turbo do skrócenia, tak aby max wypełnienie n75 było w granicach 70-75%. Jak na obecnie panujące temperatury silnik dość się grzeje (92'C). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacmus Zgłoś #9 Napisano 18 Marca 2014 Dawkę paliwa próbowałem zmienić, ale mogłem tylko do wartości ok. 5,2 mg/R Zmieniana wartość przy adaptacji max 32784 (więcej nie wchodzi, co widać na poniższym zdjęciu). Przed przystąpieniem do zmiany wartości wynosiła 32768 1) Czy coś robię nie tak? Czy może wpływ na to ma kąt wtrysku? którego jeszcze nie zmieniałem. Poniżej logi statyczne po zmianie Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_165383.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/jacekmus_165384.html 2) Przy czyszczeniu turbiny sztanga, tzn. jej długość była zaznaczona farbą, tak więc chyba nie była zmieniona? 3) Co tzn. max wypełnienie n75 było w granicach 70-75%. 4) Czy coś nie tak może być z tą temperaturą silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach