mr.ekko Zgłoś #41 Napisano 9 Lipca 2013 dzisiaj zrobiłem ostatni test podłączyłem wakuometr. Gaz w podłodze od startu co o tym sądzicie? wydaje się ze podciśnienia są ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #42 Napisano 13 Lipca 2013 Dogiąłem w qmplem wtyczki na pompkach. Obecnie pracują tak: Ale turbodziura dalej została. Paweł, regulowałeś sztangę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr.ekko Zgłoś #43 Napisano 16 Lipca 2013 Tak sztange regulowałem bez wiekszych efektów oczywiście po wcześniejszym kontakcie z firmą regenerującą. Turbinka już jest na reklamacji na wekeend ma być u mnie dam znać jaki efekt jak ją zamontuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #44 Napisano 17 Lipca 2013 U mnie najgorsze jest to, że zaczał wyżej sie zbierać po wymianie szklanek PO turbo nie się nie zmieniło, ją chyba zostawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #45 Napisano 17 Lipca 2013 A zobacz czy masz taki zaworek miedzy plynem chlodniczym a filtrem paliwa ? I on jest podpiety podcisnieniem z n18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #46 Napisano 19 Lipca 2013 Cześć Zrobie zdjecie silnika i zamieszcze, bo nie wiem o który Ci chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #47 Napisano 19 Lipca 2013 Trzymaj linka do mojego postu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1938711 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #48 Napisano 19 Lipca 2013 Ku*na mać, zaraz sprawdzam jak jest u mnie, dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #49 Napisano 21 Lipca 2013 I jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #50 Napisano 21 Lipca 2013 Zrobiłem zdjęcia. Widać na nich ten zaworek? Nic z podciśnieniem nie widzę U ciebie auto chodzi już dobrze? Z rozmowy z gościem od wymiany turbo, to dowiedzialem się, że coś zmieniał w pracy EGR. Oby tylko programu dalej nie zmieniał neoeinz, dobre wogóle te zdjęcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr.ekko Zgłoś #51 Napisano 21 Lipca 2013 Pablo u nas tego zaworku nie ma bo zmieniałem całą instalacje podciśnienia i napewno w moim silniku nic takiego nie było podpięte z n18. Odrazu się pochwale ze u mnie problem rozwiązany:rumieniec Dostałem drugą turbinke po regeneracji zamontowałem i pierwsza jazda efekt duża poprawa auto zaczeło się zbierać wkońcu od dołu ale jeszcze mi czegoś brakowało, dorwałem kolejną przepływke z silnika AVF i wkońcu jest taki jak był przed regeneracją. Reasumując moj przypadek turbina zle wyregenerowana i przepływka nie domagała co w całym efekcie doprowadziło do braku doładowania. Turbina nie dmuchneła a przepływka delikatnie tneła dawke paliwa. Logów jeszcze nie robiłem ale postaram się w krótce wrzucić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #52 Napisano 21 Lipca 2013 no to jak nie macie to nie wiem ;/ u mnie pomoglo to co pokazalem, narazie nie mam czasu zbadac czy to wina zaworka czy vacum nie daje rady zassac, gdy wszystko mam podpiete. Ale po moim przykladzie wiem ze juz mnie nic nie zadziwi, ze albo pada cos grubego albo *******a ;/ ---------- Dodano o 21:22 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:21 ---------- Z rozmowy z gościem od wymiany turbo, to dowiedzialem się, że coś zmieniał w pracy EGR. Oby tylko programu dalej nie zmieniał co dokladnie zmieial ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #53 Napisano 22 Lipca 2013 Zamieszczam zdjęcie częsci silnika. Nie wiedzę tam tego zaworka Gość czyścił EGR oraz zmniejszał jego aktywność. Miał mniej się otwierać czy coś. Zuwazyłem jedną rzecz. Czy dolny króciec od N75 powinien być luźny? Górny jest twardy, a dolny lata Dzieki koledzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #54 Napisano 22 Lipca 2013 Ty nie masz tego zaworka o ktorym mowilem. Co do egr jakies pierdy, albo ci grzebal w sofcie i cos spier...albobw egr cos spier...na upartego mozesz wogole wypia wezyk od egr i go zaslepic na probe. I jie powinno ni przy n76 latac, wezyki siedza ciasno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #55 Napisano 22 Lipca 2013 Zaslepilem podciśnienie od egr. Zobaczę czy coś to zmieni. Odezwę się jutro. Nie mam klucza do odkrecenia n75. Ale coś pokombinuje. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #56 Napisano 22 Lipca 2013 Tam chyba 10 jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #57 Napisano 22 Lipca 2013 Nie mam klucza do odkrecenia n75 Nie masz ani jednej nasadki 10? Jakieś żarty, czy masz 2 lewe ręce? Dolny wężyk ma ujście do atmosfery, więc wsio ryba czy będzie luźny czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr.ekko Zgłoś #58 Napisano 22 Lipca 2013 (edytowane) Pablo napisz który dokładnie węzyk Ci lata. A najlepiej zrób test odpinasz weżyk egr i zaślepiasz go tylko nie egr tylko ten węzyk mozesz uzyc śruby wkręcając w ten wężyk bo tam tworzy się podciśnienie. Następnie wężyk od gruszki turbiny podepnij bezpośrednio pod pompe vacum tam jest taki trójnik i zrób test rusz autem i zobacz czy jest poprawa gruszka otworzy wtedy geometrie na maxa i na starcie bedziesz miał pełne doładowanie (jeśli turbina jest sprawna i nie masz gdzieś nieszczelności na układzie dolotowym) tylko nie jeżdzij tak czasem bo przejdzie w tryb awaryjny. Edytowane 22 Lipca 2013 przez mr.ekko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #59 Napisano 25 Lipca 2013 Na wakacjach jestem i mało co zabrałem do bagażnika. Ale jakaś 10 się znajdzie Co do luźnego krućca, to wygląda mi to na ten opisany turbo. Ale teraz najciekawsze, sprawdzałem dziś przewody podciśnienia i w wężu od EGR znalazłem kawałek śruby Nie jest to moja robota. Zrobiłem logi, przy nie-odpalonym silniku, celem sprawdzenia czujników temp, czy nie przekłamują: Natomiast zastanawia mnie wartość MAF na postoju: Czy to pokazuje różnice w oczekiwanym przepływie a faktycznym? Auto zbiera się trochę lepiej, powiedzmy od 2000obr, ale nie ma juz tego turbo-odskoku, tylko przyspiesza równiej. Pozostało dymienie. Oto logi z pompek: Paweł, sorry za podpięcie się pod Twój temat, ale mój umarł. Gdybyś miał coś przeciwko, to daj znać, postaram się rozruszać mój temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr.ekko Zgłoś #60 Napisano 26 Lipca 2013 Na postoju pokazuje Ci dobrą wartość ja mam identycznie. Jeśli to jest weżyk od turbo to go wymień nie moze być luźny bo podciśnienie bedzie za małe. Dymienie czasami może być spowodowane nieszczelnością w układzie dolotowym między turbo a kolektorem dolotowym. Sprawdz dokładnie wszystkie połączenia najlepiej wymontuj rury i ogladnij dokładnie czy któraś nie ma pekniecia moze być małe peknięcie i już bedą problemy, generalnie w miejscu peknięcia powinny być slady oleju. Musisz zacząć od eliminacji poszczegolnych elementów zeby dojść co jest problemem bo narazie widze ze wszystkiego spróbowałeś ale niczego nie jesteś pewien. Miałem podobny problem wieć napisze Ci punktami jak ja to rozegrałem. -Po pierwsze zrób porządne logi dynamiczne 3bieg i obroty od 1300- 4000 gaz w podłodze bez puszczania na prostej (druga osoba na laptopie) grupy pojedyncze 3,8,10,11 i po dwie 3z11 i 8z10 -sprawdz dokładnie szczelność całego układu miedzy turbo a kolektorem dolotym zwróć uwage na intercooler czy nie jest zalany olejem albo pekniety musisz do tego sciągnąć zderzak niestety -sprawdz poprawność podłączenia węży podciśnienia ja uzyłem schemat sztomela pasuje do AVF i najlepiej je wymień koszt około 10zł/m potrzebujesz 2metry (u mnie zaworek zwrotny jest tylko w innym miejscu przed n239 i zobacz czy zaworek blokuje powietrze w jedną strone i jest poprawnie założony białym w strone n75) -odłącz na chwile katalizator i zrób test ruszając autem, jest na 3 srubach dobrze jest sciągnąć filt powietrza zeby go odkręcić ( zatkany katalizator po puszczeniu oleju przez stare turbo blokuje przepływ spalin i moze dymić bo wypala sie olej) - podłącz gruszke turbo bezpośrednio pod pompe vacum i zrób test ruszająć autem -mozesz takze sprawdzić statycznie grupe 3 i 11 w basic settings 3-test egr 11-test n75(zobacz podczas testu czy dzwignia turbiny porusza się płynnie) po regeneracji turbiny zostawiają starą gruszke turbiny tylko ja piaskują wyglada jak nowa a w srodku moze byc juz ruina i nie pracuje poprawnie. Jęśli masz zdrowe płuca odłącz wężyk od n75 i zasysaj powinna się oprzeć o zderzak jak zassiesz na maxa:rumieniec -dobrą sprawą jest wakuometr koszt około 30zł plus 2m wezyka i jeden trójnik podłączasz tak jak ja na filmikach i wiesz co z podciśnieniem Tyle moge Ci poradzić jako amator po tym wszystkim dopiero miałem pewność co było przyczyną i skończyło się na reklamacji turbosprezarki. A ten temat juz jest twój bo u mnie problem rozwiązany:D Jeśli potrzebujesz jakieś zdjęcia poszczególnych elementow lub logi pisz na pw mamy ten sam silnik więć moze do czegoś dojdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach