54321 Zgłoś #1 Napisano 18 Czerwca 2013 (edytowane) Witam pisze poniewaz rozkladam juz rece. Walcze 3 dzien z niedzialajacymi wycieraczkami przednimi spryskiwaczami szyby oraz prawym prazednim kierunkiem. Trendline bez czujnikow deszczu Przeczytalem a nastepnie wykonalem roznego rodzaju sugestie i dalej nic. Co zrobilem: - bezpieczniki sprawdzone f22 caly - VCDS zadnych bledow - przekazniki wycieraczek sprawdzone zamienialem dwa nic nie dalo - czujnik zamkniecia maski sprawdzony, instalacja do niego rowniez sprawdzona ( lecz na zegarach nie pokazuje czy maska jest otwarta czy zamknieta co jest dziwne) - mechanizm samych wycieraczek rowniez sprawdzony nie zatarty nie zardzewialy - podłaczenie wycieraczek na krotko zero reakcji - podłaczenie samego silniczka wycieraczek po rozebraniu ich i ominieciu elektroniki - silnik chodzi - w kostce dochodzacej do wycieraczek ciagle jest napiecie pierwszy kabel jakies 9.60v drugi masa trzeci 11.40v - napiecie w kostce sie nie zmienia mimo wlaczania lub wylaczania wycieraczek manetka - kostki do manetki sprawdzane wszystko wyglada dobrze - robilem test wycieraczek oraz spryskiwacza przez VCDSa spryskiwacze szyby przedniej sikaja wycieraczki nie chodza nic sie nie dzieje - pruby z odlaczaniem aku zamykaniem maski nie pomagaja Nie wiem za co jeszcze sie zlapac Z kierunkiem to samo mysle ze gdzies w instalacji kabel jest przelamany kostki sprawdzalem. Prosze o podrzucenie jakiegos pomysłu poniewaz rece opadaja. Edytowane 19 Czerwca 2013 przez 54321 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2013 A same manetki sprawdzałeś? Może tam coś się popieprzyło. Może taśma jest uszkodzona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #3 Napisano 19 Czerwca 2013 A same manetki sprawdzałeś? Może tam coś się popieprzyło. Może taśma jest uszkodzona? Dokładnie może wina jest pos tronie manetki tak jak pisze Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
54321 Zgłoś #4 Napisano 19 Czerwca 2013 Ok sprawdze manetki dokladnie o ile sie da cos tam dojrzec wczesniej sprawdzalem kostki tam dochodzace. Tylko dlaczego po odpaleniu wycieraczek z VCDSa itak nie chca chodzic , a spryski chodza? Jakby cos jeszcze bylo nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #5 Napisano 19 Czerwca 2013 A może je komp wyłączył aby nie spalić silnika. Miałem po kupnie auta taką sytuację, nawaliło mi strasznie śniegu na podszybie i wszystko zamarzło a po uruchomieniu wycierzaczek ruszyły się 3 razyw celu sprawdzenia i silnik został odcięty (zablokowany) aby go nie spaliło. Dopiero po podłączeniu Vcds-a i wykosaowaniu tryby blokady zaczeły działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #6 Napisano 19 Czerwca 2013 Tylko dlaczego po odpaleniu wycieraczek z VCDSa itak nie chca chodzic Bo jeśli sygnał sterujący idzie przez manetkę, a ta jest uszkodzona to i tak nie ruszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
54321 Zgłoś #7 Napisano 19 Czerwca 2013 Moze i tak byc obudowe kolumny mam sciagnieta wiec to moment zeby sie do tego dobrac chociaz wydaje sie mi ze itak za bardzo nic tam nie dojrze i bez podmiany na inne sie nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #8 Napisano 19 Czerwca 2013 Kiera na dół obowiązkowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #9 Napisano 19 Czerwca 2013 No i myślę, że tytuł tematu jest nieadekwatny do problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #10 Napisano 19 Czerwca 2013 Co racja to racja oznaczenie silnika, pojemność i rok produkcji mają niewielki wpływ na tę usterkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
54321 Zgłoś #11 Napisano 19 Czerwca 2013 temat zmieniony - tak jak myslalem nic ciekawego po manetce nie widac musze chyba czukac na podmiane - rozebralem instalacje od kierunku do grodzi silnika i tam sie wpielem na krutko kierunek swieci wiec to nie kabel przynajmniej nie do tego miejsca na prawym kierunku mam ok 8.0 v nawet przy wylaczonym , a na lewym 0.37v czy to normalne czy gdzies przebicie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
54321 Zgłoś #12 Napisano 20 Czerwca 2013 mam pytanie odnosnie manetek czy po zmianie bedzie konieczna adaptacja bo tak usłyszalem od jednego szpeca a i czy manetka wygladajaca identycznie posiadajaca inna ostatnia literke w numerze bedzie sie czyms roznic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #13 Napisano 20 Czerwca 2013 Wygląd może być mylący. Inne manteki są do kombi inne do sedana (tylna wycieraczka). Inne manetki są do multikierownicy inne do zwykłej kierownicy (sterowanie komputerem). Jeśli nie jesteś pewien to najlepiej porównaj dokładnie piktogramy na manetkach. Co do adaptacji to z pewnością trzeba będzie zrobić adaptację kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
54321 Zgłoś #14 Napisano 20 Czerwca 2013 znalazlem w vcds opcje gdzie mozna sprawdzic czy po podnoszeniu do gory manetki jej reakcje jak do wlaczania coraz szybszego wycierazczek - vcds pokazuje ze manetka reaguje dajac w dol wyskakuje 1 dajac o jeden do gory 2 itd. - drugi silniczek wycieraczek podlaczony i dalej to samo - dziwne ze w vcds pokazuje ze maska otwarta mimo ze stycznik zamkniety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #15 Napisano 20 Czerwca 2013 :hmm to już trzeba mądrzejszych do tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #16 Napisano 21 Czerwca 2013 odepnij mikrostyk przy zamku to jego wina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #17 Napisano 21 Czerwca 2013 U mnie winę też ponosił mirostyk. Udało się po przemyciu WD-40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #18 Napisano 21 Czerwca 2013 odepnij mikrostyk przy zamku to jego wina U mnie winę też ponosił mirostyk. Udało się po przemyciu WD-40 Ja bym jeszcze poczekał na opinię użytkownika 78marek. Jeśli on potwierdzi że to wina mikrostyku to sprawa będzie jasna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inco Zgłoś #19 Napisano 24 Czerwca 2013 Mam podobny problem tylko, że u mnie wycieraczki pracują w zakresie około 2 cm od dołu szyby. Dalej nie chcą iść. 2 cm do góry i się cofają OCB pomocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach