54321
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O 54321
- Urodziny 03.02.1999
Informacje osobiste
-
Imię
54321
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
12345
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
-
Rok produkcji
2007
-
b6 wycieraczki, prawy kierunek ciezki przypadek
54321 odpowiedział 54321 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
znalazlem w vcds opcje gdzie mozna sprawdzic czy po podnoszeniu do gory manetki jej reakcje jak do wlaczania coraz szybszego wycierazczek - vcds pokazuje ze manetka reaguje dajac w dol wyskakuje 1 dajac o jeden do gory 2 itd. - drugi silniczek wycieraczek podlaczony i dalej to samo - dziwne ze w vcds pokazuje ze maska otwarta mimo ze stycznik zamkniety -
b6 wycieraczki, prawy kierunek ciezki przypadek
54321 odpowiedział 54321 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
mam pytanie odnosnie manetek czy po zmianie bedzie konieczna adaptacja bo tak usłyszalem od jednego szpeca a i czy manetka wygladajaca identycznie posiadajaca inna ostatnia literke w numerze bedzie sie czyms roznic?? -
b6 wycieraczki, prawy kierunek ciezki przypadek
54321 odpowiedział 54321 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
temat zmieniony - tak jak myslalem nic ciekawego po manetce nie widac musze chyba czukac na podmiane - rozebralem instalacje od kierunku do grodzi silnika i tam sie wpielem na krutko kierunek swieci wiec to nie kabel przynajmniej nie do tego miejsca na prawym kierunku mam ok 8.0 v nawet przy wylaczonym , a na lewym 0.37v czy to normalne czy gdzies przebicie?? -
b6 wycieraczki, prawy kierunek ciezki przypadek
54321 odpowiedział 54321 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Moze i tak byc obudowe kolumny mam sciagnieta wiec to moment zeby sie do tego dobrac chociaz wydaje sie mi ze itak za bardzo nic tam nie dojrze i bez podmiany na inne sie nie obejdzie. -
b6 wycieraczki, prawy kierunek ciezki przypadek
54321 odpowiedział 54321 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Ok sprawdze manetki dokladnie o ile sie da cos tam dojrzec wczesniej sprawdzalem kostki tam dochodzace. Tylko dlaczego po odpaleniu wycieraczek z VCDSa itak nie chca chodzic , a spryski chodza? Jakby cos jeszcze bylo nie tak. -
Witam pisze poniewaz rozkladam juz rece. Walcze 3 dzien z niedzialajacymi wycieraczkami przednimi spryskiwaczami szyby oraz prawym prazednim kierunkiem. Trendline bez czujnikow deszczu Przeczytalem a nastepnie wykonalem roznego rodzaju sugestie i dalej nic. Co zrobilem: - bezpieczniki sprawdzone f22 caly - VCDS zadnych bledow - przekazniki wycieraczek sprawdzone zamienialem dwa nic nie dalo - czujnik zamkniecia maski sprawdzony, instalacja do niego rowniez sprawdzona ( lecz na zegarach nie pokazuje czy maska jest otwarta czy zamknieta co jest dziwne) - mechanizm samych wycieraczek rowniez sprawdzony nie zatarty nie zardzewialy - podłaczenie wycieraczek na krotko zero reakcji - podłaczenie samego silniczka wycieraczek po rozebraniu ich i ominieciu elektroniki - silnik chodzi - w kostce dochodzacej do wycieraczek ciagle jest napiecie pierwszy kabel jakies 9.60v drugi masa trzeci 11.40v - napiecie w kostce sie nie zmienia mimo wlaczania lub wylaczania wycieraczek manetka - kostki do manetki sprawdzane wszystko wyglada dobrze - robilem test wycieraczek oraz spryskiwacza przez VCDSa spryskiwacze szyby przedniej sikaja wycieraczki nie chodza nic sie nie dzieje - pruby z odlaczaniem aku zamykaniem maski nie pomagaja Nie wiem za co jeszcze sie zlapac Z kierunkiem to samo mysle ze gdzies w instalacji kabel jest przelamany kostki sprawdzalem. Prosze o podrzucenie jakiegos pomysłu poniewaz rece opadaja.
-
Grupy: 013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103913.html Grupy: 013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103914.html Grupy: 003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103915.html Grupy: 013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103916.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103917.html Grupy: 008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103918.html Grupy: 008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103919.html Grupy: 004,001 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103920.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103921.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sujka18_103922.html
-
Witam jak w temacie bardzo bym prosił o analize logów poniewaz audi brata troszke kuleje. 1. Rano ciezko odpala- trzeba dłużej krecic , po dwukrotnym zagrzaniu swiec lepiej odpala 2. Nierówna praca silnika na biegu jałowym (trzesie buda a obroty równe) Zrobiliśmy tez logi turbiny bo wydaje sie ze mocy troszke brakuje , prosze o analize oraz ewentualne sugestie. Ps. Podejrzewamy 3 lub 2 wtrysk. 000 basic.xls 003,004 dyn.xls 004,001 stat.xls 008,009 stat.xls 008.009 dyn.xls 010,011 dyn.xls 010,011 stat.xls 013,014 dyn.xls 013-014 stat.xls