Skocz do zawartości
Dufi

Wspomaganie, kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie

1. Zbiornik wyrównawczy wspomagania to ten po prawej stronie od chłodnicy przy akumulatorze ( pomiędzy nimi)? Pisze na korku Servool czy jakoś tak.

 

2. Jeżeli to ten to czym dolać skoro jest w nim jakiś żółty ( teraz juz prawie czarny olej). Mam min i musze dolać ale nie wiem jaki.

 

3. Jeżeli mam wymienić olej to jak to się robi? Poprosze o instrukcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. tak ten czarny zbiornik

2. plyn G002 000 :) kolor chyba zielony, choc pewnie zamienniki moga miec inny kolor.

3. tu nie chce cie wprowadzic w blad wiec niech inni wytlumacza. mniej wiecej: spuscic, zalac, odpalic, pokrecic w prawo i w lewo na maksa, dolac na stan. jak jestem w bledzie niech ktos nie uswiadomi :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adi_B3

3. tu nie chce cie wprowadzic w blad wiec niech inni wytlumacza. mniej wiecej: spuscic, zalac, odpalic, pokrecic w prawo i w lewo na maksa, dolac na stan. jak jestem w bledzie niech ktos nie uswiadomi :padam:

 

Lepiej sie tego nie dało wytłumaczyc :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odpalic, pokrecic w prawo i w lewo na maksa

Podnosząc przód auta na podnośniku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafalito

A miejsce otwarcia układu? Chyba przy samej pompie, tak mniemam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba najlatwiej bedzie wlasnie przy pompie. najnizszy punkt zeby jak najwiecej starego plynu wycieklo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ok.

Marcin napisał -i dobrze, by podnieść przód.

Zanim odpalimy, to:

-podnosimy przód,

-kilkakrotnie kręcimy kierownicą do oporu w prawo i w lewo (po to, by po uruchomieniu silnika niepotrzebnie nie mieszać pompą powietrza zawartego w maglownicy) im dłużej, tym lepiej. ale 2-3 minuty wystarczy.

-odpalamy silnik i ponownie kilkakrotnie kręcimy kierownicą od oporu do oporu. 2-3 minuty wystarczy.

w międzyczasie ubywania płynu dolewamy go.

 

No i na koniec ostrożnie z pierwszą jazdą, gdyby zdarzyło się, że jeszcze coś tam zostało.

Mikrobąbelki napewno jeszcze będą w płynie, co chyba odczujemy podczas pierwszej jazdy, ale już po kilku - kilkunastu przejechanych kilometrach napewno będzie poprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak wszystko fajnie, ale gdzie ja mam to odkręcić żeby spuścić olej, chodzi mi o lokalizację żeby wszystko wypłynęło. Pod zbiorniczkiem czy gdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poglądowa pompa z VR6, widzisz tą śrubę i miejsce mocowania przewodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poglądowa pompa z VR6, widzisz tą śrubę i miejsce mocowania przewodu?

 

Jak bedziesz odkrecal ta srube to sa tam 2 miedziane podkladki - nie zgub ich :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności