Skocz do zawartości
maajeranek

Prośba o sprawdzenie LOGA ...przepływka 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

wpinasz trójnik przed listwe wtryskowa z długim przewodem i jedziesz tak samo jak bys robił logi czyli 3 bieg i noga w podłoge do odcinki i obserwujesz wskazania cisnienia na manometrze .jesli cisnienie bedzie nizsze niz to co ci podałem to pompa paliwa do wymiany .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIe wiem czy ktorys mechanik u nas sie na to pokusi:)

W które miejsce wpiąć manometr (listwa w foto w załączniku) 1?2?3?

 

 

"german81" - jak wymiana pompy to na nową czy uzywkę ?

może ma ktos nr takiej pompy - zorientuje sie jak to wychodzi cenowo

silnik.jpg

Edytowane przez maajeranek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całe oprzyrządowanie do tego wygląda mniej więcej tak:

DSC01093.jpg

1 wpinasz w listwę, a do 2 wpinasz wąż doprowadzający paliwo

Manometr wyprowadzasz na 2 metrowym wężu spod maski przez okno do auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego

a taki trojnik i przewody to gdzie najszybciej dostane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakimś hydraulicznym i motoryzacyjnym czy rolniczym pewnie skompletujesz wszystko.

Ja kupowałem wszystko poza wężami w Castoramie. Niestety nie znalazłem trójnika bezpośrednio z odejściami na węże więc dokupiłem do niego końcówki od węży do pneumatycznych i wkręciłem. 3339743417.jpeg

Trójnik ma jeden gwint zewnętrzny i dwa wewnętrzne. Wszystko z gwintem 1/4 pasuje bezpośrednio pod oryginalny przewód paliwowy i listwę. Manometr wziąłem do 10bar.

Węży nie mieli i kupowałem w jakimś sklepie rolniczym, paliwoodporne i jeden ze szrotu ten wchodzący na listwę, bo nie mogłem nakręcić trójnika bezpośrednio do niej (za mało miejsca).

Zależało mi na czasie więc brałem to co było na miejscu i kombinowałem jak poskładać, pewnie da się to zrobić trochę prościej/taniej.

W razie pytań czy wątpliwości służę radą.

Edytowane przez Czarny_passek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a może ktoś ma jakąś dobrą radę jak zdjąć przewody paliwowe z pompy (te pod dekielkiem) bo probowalem nawet suszarką na ciepło i za cholere nie daję rady ich zdjąc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiny spokojnie sunac sie po podgrzaniu suszarka ewentualnie mozesz se pomuc suszarka . zmierzyłes juz cisnienie ze zabiersz sie za pompe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro mam zamiar skomletowac sobie manometr z przewodami bo mechanikom nie wierze

tak sobie jeszcze myślałem - ze może to przez zapchany filtr paliwa (mam już nowy) i tez chce go wymienić nie wiem tylko czy bez kanalu dam rade

 

 

 

chyba musze jechac do Castoramy :) bo mechaniki u mnie nie maja takiego manometru (dlugosc przewodów)

Edytowane przez maajeranek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie manometru nigdzie nie dostałem ...docelowo zrobie sobie taki

 

ale mechanik wymieniał mi rozrząd...i wymienił też filtr paliwa...oraz wężyk podciśnienia ...cienki co odchodzi o DV...bo był nadtarty (tylko założył mi taki wężyk co pisze na nim benzine) czyli paliwowy...czy taki będzie OK?

Wklejam nowe LOGI dzisiejsze...może coś się poprawiło z tym ciśnieniem

 

Grupy: 002,033 - http://vaglog.rtnet.pl/maajeranek_133467.html

Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/maajeranek_133468.html

Grupy: 033 - http://vaglog.rtnet.pl/maajeranek_133469.html

Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/maajeranek_133470.html

 

 

jak nie to mogę tak zrobić...ze zamienić pompę paliwa....od kolegi...i może tedy ciśnienie pokaże okejowe

 

Dzieki Panowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wklejam nowe LOGI dzisiejsze.

Czasy wtrysku bez zmian nadal są za wysokie.

 

ze zamienić pompę paliwa....od kolegi

Jak masz problem z pomiarem ciśnienia to podmiana pompy to zawsze jakiś odnośnik ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nie mam opcji żeby zmierzyć ciśnienia manometrem zamieszczam

LOGI na innej pompie ..może będzie lepiej

 

Grupy: 032 - http://vaglog.rtnet.pl/maajeranek_133999.html

Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/maajeranek_134000.html

Grupy: 002,033 - http://vaglog.rtnet.pl/maajeranek_134001.html

Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/maajeranek_134002.html

Ja za bardzo się nie orientuje....ale z tego co widze to jest jeszcze gorzej :( Może warto się pokusić o nową pompe ..jak myślicie?

Ale czemu teraz przepławka tak dużo wskazuje?:(

 

Panowie na który LOG patrzycie i jakie powinny być wartość żeby czay wtrysku były OK?

Edytowane przez maajeranek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja za bardzo się nie orientuje....ale z tego co widze to jest jeszcze gorzej Może warto się pokusić o nową pompe ..jak myślicie?

Nom na tej jest gorzej ;) Na górze wyraźnie brakuje paliwa.

Panowie na który LOG patrzycie i jakie powinny być wartość żeby czay wtrysku były OK?

Grupa 002 wskazanie z pozycji 3. Dla AWT odpowiedni czas wtrysku to coś ok 15ms.

Kasowałeś przed tym logiem błędy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie skasowałem..pomimo ze nic nie było i może sterownik się nie zaadoptował co ?

a ta przepływka czemu szaleje?

sam już nie wiem co robic...czy kupic pompe czy manometr skompletować :(

 

---------- Dodano o 20:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:24 ----------

 

i jeszcze jedno

zalozyłem właśnie starą pompę i cos mnie podkusiło żeby zobaczyć DV ....i "mechanik" zakładając mi nowy cienki przewod do kolektora "paliwowy" zresztą nie załozyl zadnej opaski zaciskowej ....Czy tak może zostać? (bo osbiscie wydaje mi się ze powinna być - bo to duże ciśnienie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlasnie skasowałem..pomimo ze nic nie było i może sterownik się nie zaadoptował co ?

a ta przepływka czemu szaleje?

sam już nie wiem co robic...czy kupic pompe czy manometr skompletować :(

 

---------- Dodano o 20:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:24 ----------

 

i jeszcze jedno

zalozyłem właśnie starą pompę i cos mnie podkusiło żeby zobaczyć DV ....i "mechanik" zakładając mi nowy cienki przewod do kolektora "paliwowy" zresztą nie załozyl zadnej opaski zaciskowej ....Czy tak może zostać? (bo osbiscie wydaje mi się ze powinna być - bo to duże ciśnienie)

tam nie ma dużego cisnienia jest tylko podciśnienie z kolektora dodatkowo sterowane przez zaworek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kup manometr i zmierz cisnienie na swojej starej pompie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę do sklepu z częściami pneumatycznymi bo widziałem ze maja trójniki i inne ..kupie przewód jakiś paliwowy ze 2,5m ..zastanawiam się tylko nad samym manometrem ... musi być paliwowy czy taki do ciśnienia opon tez będzie OK ?

Pomiary łapać co tys obrotów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlasnie skasowałem..pomimo ze nic nie było i może sterownik się nie zaadoptował co ?

Pojeździj trochę z różnymi obciążeniami i podejrzyj jakie będą wartości w grupie 032 nie musisz robić loga.

a ta przepływka czemu szaleje?

Czy ja wiem czy tak szaleje?? Wygląda na sprawną ;)

sam już nie wiem co robic...czy kupic pompe czy manometr skompletować

Decyzja należy do Ciebie bo to chodzi o Twoje zadowolenie i $$. Kupisz pompę- może okazać się, że będzie git, a równie dobrze może nie być poprawy.

Czy tak może zostać?

Tak jak mówi Łukasz- podciśnienie, ale opaski sobie załóż i śpij spokojnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK.. jutro będę testował z manometrem to podejrzę grupę 32....na co zwracać uwagę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak na prawde blok 32 nie jest istotny . warzniejszy jest blok 33 i korekta na nim powina oscylowac w okolicy 0 +/- 5 . zrób przejazd tak jak bys robił logi czyli 3 bieg od 1500-6500 obr z noga w podłodze i obserwuj cisnienie na manometrze podaj wartosci przy ok 3 tys 5 tys i 6,5 tys obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności