Skocz do zawartości
zuse

Czy ktos coś wie o firmie TUNE-UP z Gdanska ...jak robia??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zamierzam zawirusowac swojego 130KM TDI... czy Ta firma jest godna uwagi??

 

http://www.tune-up.pl

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pre_pl

polecam Roberta :ok: , zaraz Ci ty napiszą pewno to samo inni ludzie z Trójmiasta

 

:hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mi się trafiło, również wczoraj wypatrzyłem tą firmę w necie i również bym prosił o jakieś opinie na jej temat jeżeli ktoś miał z nią styczność. Z tego co piszą to wygląda porządnie i jeżeli ceny są cenami brutto to też interesująca pozycja w porównaniu z niektórymi tunerami którzy tylko hamują auto przed i po programowaniu i wrzucają jeden i ten sam program do każdego auta jak leci kasując za to 1800 zeta. Miałem dzisiaj do nich dzwonić, ale nie starczyło mi czasu i jutro muszę to koniecznie uczynić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rob-555 taki ma chlopak nick na sr.pl zrobil ostatnio cordobe z silnikiem ASZ, co do chipow nie wiem czy nie wgrywaja gotowców, ale teraz to chyba wszyscy juz to robia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostałem takie info od tune.up:

 

"Sama modyfikacja programu da ok 165-170KM bez wiekszego wysilenia turbiny.

Koszt z pomiarem na hamowni 1500zl

Jak bedzie malo to polecam zalozyc hybrydke turbine i wtedy ok 180KM

lapiemy bez ryzyka ze turbo za szybko umrze. Koszt +1200zl.

Nastepnie by trzeba bylo pomyslec o wiekszym IC bo ten fabryczny blokuje

dalsze modyfikacje. Koszt ok 2000zl. Wtedy na tym zestawie mozna pod 200KM

atakowac."

-zaznacze , że kosztorys dotyczy autka takie jak moje.

 

tu (poniżej)już jest znacząca coś opinia,wypowiedź pawelb6-a,ale ten wątek będe też śledził...

 

http://www.forum.vw-passat.pl/topics7/co-o-tym-myslicie-vt10850.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pre_pl

jjacekkx, to co napisał Ci Robert, to jest to co właśnie robiliśmy w moim aucie (chip + big turbo).

Zatrzymaliśmy się na FMIC, który stał się mało wydajny z moją nową suszarką.

 

Ostatnio Robert wrzucał mój wykres (max wynik, który potem został zbity, bo strach był ;) ) na różnych forach (miedzy innymi na MT i Diagtronika).

 

Robert wrzuca soft, ale potem następuje poprawka (pod wymagania klienta, żeby nie kopcił i inne takie...). Ja wiem czyj soft jest bazą, ale nie sądze że jestem autoryzowany do mówienia ;) Mogę tylko jeszcze raz powiedzieć, że to bardzo dobry soft.

 

No ale panowie.. Z tego co widziałem, jest parę pasków tutaj zrobionych przez Tune-Up

Na przykład kolega Marios ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po wizycie u Roberta z TUNE UP. Wrażenia dobre a efekt jeszcze lepszy. Trochę się obawiałem ze względu na przebieg auta (220 tys.), zobaczymy jak to będzie w trakcie użytkowania z wirusem. Pierwsze hamowanie serii z wynikiem 147 KM!!! Nieźle fabryka obdarowała mojego AVF'a :ok: (jak na wspomniany przebieg auta). Drugie po programie bez korekt z wynikiem 174 KM i 390 Nm :przestraszony: W efekcie korekt uzyskaliśmy spokojne 167 KM i 387 Nm tyle żeby nie zajeździć turbiny do lata, kiedy planuję zrobić podmiankę turbo i IC celując gdzieś w 200 KM i nowe sprzęgło :cisza:

 

wykres1bis6un.jpg

 

Diagnostyka jak na przebieg auta wyszła zadziwiająco dobrze. Szok ja ta rodzinna kobyła (bez obrazy) może jeździć. Wyprzedzanie na 3 już w standardzie było super, ale teraz nie dość że się polepszyło to jeszcze doszła "4". Przyspieszanie na niej nie ma końca;)

Co do spalania to wg wskazań komputera się zmniejszyło. Trasa 280 km w standardzie, jazda umiarkowana 5.8 l/100km, trasa powrotna po programie, jazda testowa/jazda umiarkowana (50/50) 5.5l/100km. Podkreślam, że są to tylko wskazania kompa, moje zdanie jest nieco odmienne - "w przyrodzie nic nie ginie" więc i sceptycznie jestem nastawiony do spadku spalania, ale może się przekonam.

Cena modyfikacji dla mojego silnika to 1500 złotych brutto. W cenie diagnostyka auta przed modyfikacją, możliwość sprawdzenia oryginalnego przebiegu, program, hamownia, strojenie, testy na hamowni i w trasie, diagnostyka po programie. Możliwość negocjacji ceny przy większej liczbie aut. Myślę, że dla Klubu nie byłoby problemu uzyskać zniżkę od ręki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, gratuluje decyzji i osiągów.

Nie znam osoby, która by nie była zadowolona z zachipowania doładowanego silnika a większość (w tym ja) po "operacji" marudzi, że dopiero teraz się na to zdecydowała i ileś tam czasu jeździła na fabrycznym programie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hyhy ja tez gratuluje. A co do spalania... podobno jest nizsze ale jak to powiedzial aligator... spalanie jest mniejsze ale zimenia sie styl jazdy, ktory ssie wiecej paliwa... I to jest racja. Mi po modyfikacjach auto pali jakies 1.5l wiecej aczkolwiek naprawde uzywam tej mocy....

 

Co do maila Roberta... wg wielu tunerow powinno sie robic najpierw program, pozniej FMIC a nastepnie dopiero turbo. Uzasadnienie jest w miare logiczne ;):vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja juz nic wiecej pisal nie bede poza tym ze bryka Roba ma 210 konikow pod maska. "pszczolka" :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam jak najbardziej firmę TUNE-UP ... mam tiptronica i dało radę ładnie program pod niego zrobić tak jak trzeba ... dokładnie wczoraj pomierzone - moc na 170KM wyszła i moment na 353Nm (specjalnie nieco niższy ze względu na skrzynie)

 

passat_tip5.gif

 

Autko jest nie do poznania po wirusowaniu ... śmiga aż miło, spalanie zostało na tym samym poziomie 6.5 trasa przy ostrej jeździe :) nie sprawdzałem ile spali najmniej bo nie po to zwiekszałem osiągi żeby zamulać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sliczny wynik :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryś

a czy ktos z was podkrecal silnik AFN 110KM ?

 

zastanawiam sie nad tym , aczkolwiek poczatkowo myslalem o firmie gts z gdyni

http://www.gtstuning.pl/

 

czy ktos na temat GTS ma pozytywne/negatynwe opinie w konfrontacji z wielokrotnie zachwalanym w tym watku Tune-up?

 

tom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Polecam jak najbardziej firmę TUNE-UP ... mam tiptronica i dało radę ładnie program pod niego zrobić tak jak trzeba ... dokładnie wczoraj pomierzone - moc na 170KM wyszła i moment na 353Nm (specjalnie nieco niższy ze względu na skrzynie)

 

Obrazek

 

Autko jest nie do poznania po wirusowaniu ... śmiga aż miło, spalanie zostało na tym samym poziomie 6.5 trasa przy ostrej jeździe :) nie sprawdzałem ile spali najmniej bo nie po to zwiekszałem osiągi żeby zamulać :P

 

Marios zhamuj sie na prawdziwej obciazeniowce ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pakarod, od dawana so polemiki ktora hamownia lepsza, raz na jednej jest lepiej a raz na drugiej. bardzo trudno to okreslic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

the.wolf, ja to wiem i rozumiem. TYlko na temat hamowni Vtech gdzie hamowal sie marios tez bylo sporo a w szczegolnosci to, ze sama hamownia jest modyfikacja auta i dodaje pare KM i Nm :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aa to oczywiscie ze tak. nie doczytalem ze to EXELowa hamownia V-techu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy ktos z was podkrecal silnik AFN 110KM ?

 

zastanawiam sie nad tym , aczkolwiek poczatkowo myslalem o firmie gts z gdyni

http://www.gtstuning.pl/

 

czy ktos na temat GTS ma pozytywne/negatynwe opinie w konfrontacji z wielokrotnie zachwalanym w tym watku Tune-up?

 

tom

 

;) Robert z Tune Up właśnie u nich siedzi na hamowni ze swoimi modyfikacjami. Oni mają soft od V-techa a Robert od Mastersa z tego co wiem. Pewnie są porównywali i cenowo i pod względem fachowości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Polecam jak najbardziej firmę TUNE-UP ... mam tiptronica i dało radę ładnie program pod niego zrobić tak jak trzeba ... dokładnie wczoraj pomierzone - moc na 170KM wyszła i moment na 353Nm (specjalnie nieco niższy ze względu na skrzynie)

 

Obrazek

 

Autko jest nie do poznania po wirusowaniu ... śmiga aż miło, spalanie zostało na tym samym poziomie 6.5 trasa przy ostrej jeździe :) nie sprawdzałem ile spali najmniej bo nie po to zwiekszałem osiągi żeby zamulać :P

 

Marios zhamuj sie na prawdziwej obciazeniowce ;)

 

Jak bede niedługo w stolicy to mam zamiar zachaczyć o hamowanie u Masters TUNING, z tego co wiem to mają tam właśnie obciążeniową hamownie :)

Moim zdaniem różnicy nie będzie ... o ile będą umieli pomierzyć moc na silniku w moim tiptronicu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marios, masters akurat teraz kupil nowa hamownie wiec nie sadze by byl jakis problem. A co do tej samej mocy... Mam nadzieje, ze bedzie taka sama :vw: Wklej wykres jak zrobisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności