hultai Zgłoś #21 Napisano 30 Września 2015 Ok. Z tego wynika że jak mam czasem problem z odpaleniem tzn gaśnie jak przy uduszeniu na ręcznym a nic się nie świeci to problem wynika z czego innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #22 Napisano 8 Października 2015 Witam Czy te nity są wkręcone od spodu? Czy jeżeli uda mi się odkręcić te śruby bez zdejmowania kolumny to wyciągnę tą blokadę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #23 Napisano 2 Listopada 2015 Czy te nity są wkręcone od spodu? NIE . Są to fabrycznie wkręcone szpilki i następnie zaprasowane . Czy jeżeli uda mi się odkręcić te śruby bez zdejmowania kolumny to wyciągnę tą blokadę? Jeśli Ci się to uda to TAK . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #24 Napisano 9 Listopada 2015 Czy przed zdjęciem kolumny trzeba odblokować blokadę kierownicy, włożyć kluczyk w pozycję 1 aby było słychać odblokowanie i wtedy dopiero odłączyć klemę? Czy może to nie ma znaczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #25 Napisano 15 Grudnia 2015 Nie ma znaczenia ... Po złożeniu wszystkiego blokada sama się ustawi. Robiąc ten temat myślałem, że to ma znaczenie. Ale jednak nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #26 Napisano 15 Grudnia 2015 Czyli wystarczy że odłączę aku i mogę się zabierać za demontaż kolumny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #27 Napisano 15 Grudnia 2015 Tak wystarczy aku odlaczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #28 Napisano 15 Grudnia 2015 Jedna ważna sprawa. Przed odłączeniem aku odkręcić trzeba dwa wkręty torx pod kierownicą. A żeby to zrobić trzeba kierę najpierw skręcić trochę w jedną a potem drugą stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #29 Napisano 16 Grudnia 2015 Mówisz o tych co trzymają osłonę dolną kolumny kierowniczej, żeby dostać się do śrub mocujących kolumnę ? Jeżeli tak to spoko, zakładałem tempomat i jeżdżę jeszcze bez niej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #30 Napisano 16 Grudnia 2015 Tak to mialem na myśli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trocho Zgłoś #31 Napisano 28 Grudnia 2015 (edytowane) U mnie problemem z blokowaniem kierownicy był padnięty przekaźnik 460 w prawym dolnym rogu, za schowkiem, po lewej stronie u kierowcy. Wielkie podziękowania dla Łukasza - twórcy poradnika Reanimował mojego Passata. Najpierw wymienił switche na płytce sterownika blokady, a gdy okazało się, że to nie to, szukaliśmy dalej, aż doszliśmy do przekaźnika. U mnie doszło już do sytuacji, kiedy nie mogłem uruchomić samochodu i gdyby nie patent Łukasza z farelką, to miałbym nie mały problem. Tak udało się uruchomić samochód i naprawić wszystko u Łukasza w garażu. Podrasowaliśmy jeszcze trochę w komputerze oświetlenie passata, także full serwis. Wielkie dzięki i pozdrawiam. Edytowane 28 Grudnia 2015 przez Trocho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #32 Napisano 30 Grudnia 2015 Wielkie dzięki i pozdrawiam. Polecam się . Pzdr . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osknowiny Zgłoś #33 Napisano 5 Stycznia 2016 Czy zablokowanie się kluczyka w stacyjce ( nie można go wyciągnąć ) to też problem tej kolumny? Nic mi nie świeci na desce, ładnie pali tylko ten kluczyk. ( B6 automat)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #34 Napisano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) 5 - to jest metalowy kołek popychający krańcówkę w pozycji "zablokowany" , podczas montowania należy zwrócić uwagę aby był pod krańcówką czyli w dole Jestem po wymianie krańcówki , błąd zniknął i nie pojawia się wogóle, ale podczas blokowania mechanizm jakby kilka razy próbuje zablokować kierownicę , jakby nie mógł "trafić" ? Czy ten bolec o którym jest wspomniane powinien dotykać blaszki po montażu płytki? Poprobowalem jeszcze pare razy i faktycxnie nie moze trafic na te wyciecia w kolumnie kierownicy. Mechanizm powinien przesunac kierownice lekko zeby naskoczyc na wyciecie a tu jakby nie mogl. Musze momentami pomoc reka zeby wskoczyl . Update Rozebrałem wszystko jeszcze raz i wymieniłem krańcówkę odpowiadającą za blokowanie , głupi wymieniłem tylko odpowiedzialną za odblokowanie ostatnim razem. Poprawiłem jeszcze miejsca lutowań na pinach i wszystko działa jak należy. Zero błędów Edytowane 16 Maja 2016 przez pompeusz666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mawer Zgłoś #35 Napisano 18 Grudnia 2016 Witam Koledzy jakiego kleju używacie do montażu czarnej osłony ? Mawer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amok Zgłoś #36 Napisano 22 Grudnia 2016 Taśmy izolacyjnej ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowas Zgłoś #37 Napisano 31 Grudnia 2016 Hm, no niestety, ta awaria dopadła też i mojego paszczura, najgorsze ze zdarzyło mi się to w trasie, 300km od domu, w DE, na szczęście udało się ściągnąć laweta ze Szczecina i puszczam trafił do mechanika, wstępną wycena, 600zl, wydaje mi się że nie za drogo, zobaczymy jak pacjent będzie się czuł po operacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowas Zgłoś #38 Napisano 20 Stycznia 2017 Hm, no niestety, ta awaria dopadła też i mojego paszczura, najgorsze ze zdarzyło mi się to w trasie, 300km od domu, w DE, na szczęście udało się ściągnąć laweta ze Szczecina i puszczam trafił do mechanika, wstępną wycena, 600zl, wydaje mi się że nie za drogo, zobaczymy jak pacjent będzie się czuł po operacji Witam, passat juz odebrany , blokada już zrobiona ,jednak dodatkowo doszła regeneracja modułu komfortu gdyż zwarcie spowodowane dostaniem sie wody do kabli w drzwiach uszkodiło go , niestety , nie jestem do końca zadowolony z tej naprawy ,bo mimo iz to jest zrobione to okazało się że cały czas mryga kontrolka hamulca na zegarach , wychodzi na to że jest jakis bład lub awaria .Zaznaczam że tylko ta jedna kontrolka mryga .Autko znowu tydzień stało w warsztacie , było sprawdzane kilkanaście razy , kilkoma kompami ,różni magicy ,nawet hamulce sprawdzone, i wszystko wychodzi super,ale ta p..a kontrolka cały czas mryga.Autko było zawiezione do serwisu vw , niestety ,nikt nic nie wie o co chodzi .Sterowniki hamulcy są zrobione od nowa, żadnych błędów ,hamulce ok ,a kontrolka mryga .A ja nie wiem co robić ??? albo wywalę tą kontrolkę albo sam juz nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #39 Napisano 19 Marca 2017 Hm, no niestety, ta awaria dopadła też i mojego paszczura, najgorsze ze zdarzyło mi się to w trasie, 300km od domu, w DE, na szczęście udało się ściągnąć laweta ze Szczecina i puszczam trafił do mechanika, wstępną wycena, 600zl, wydaje mi się że nie za drogo, zobaczymy jak pacjent będzie się czuł po operacji 600 zł !!!??? Trochę dużo jak za trzy godziny roboty . Przyjeżdżając do mnie zapłacił byś tylko za paliwo żeby dojechać . Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowas Zgłoś #40 Napisano 9 Września 2017 Kolego drogi, najprawdopodobniej za jakiś czas i tak będę musiał udać się do Ciebie, jeżeli to będzie możliwe, bo po naprawie w Szczecinie świeca się dwie kontrolki i nikt w serwisie nie umie ustalić dlaczego? A stało to się po regeneracji.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach