Skocz do zawartości

Amok

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Amok

  • Urodziny 06.12.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piotrówka

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może mapa się rozjechała i trzeba poprawić dawkę rozruchową na ciepłym, poczytaj w 1,9 TDi się zdarza.
  2. Nie, jeśli bierze się paczkę normalną pocztą oni wysyłają to w formie prezentu dla Ciebie, dlatego Ty nie płacisz Vat`u, każdy zadowolony on sprzedał, Ty tanio kupiłeś i się kręci.
  3. Wszystko działa, tylko po wyjęciu kluczyka wyświetla się komunikat "steerling wheel still locked please visit workshop" jakieś pomysły?
  4. To ja też ładnie poproszę o pełną wersję na priv lub mail: [email protected] jak ktoś coś ma lub wie.
  5. Dobrze tyle że ja mam ją zerwaną najprawdopodobniej bo klakson oraz przyciski na kierownicy nie działają i chodzi o to że gdy patrzę na allegro czy gdzieś używane taśmy różnią się tylko oznaczeniami końcowymi w sensie literek i teraz pytanie czy wszystkie są wyposażone w styki pod przyciski na kierownicy?
  6. Czy po zmianie kierownicy z zwykłej na multi funkcyjną zmienia się także taśmę poduchy?
  7. Rozwiercasz 2 górne nity, lub nacinasz w nich rowki żeby je wykręcić bo one mają gwinty, wyciągasz plastik wraz z sprężyną zaznaczony czerwoną strzałką Mi to pomogło i odblokowało rygiel który był w połowie i nie chciał dalej iść w górę.
  8. tak otworzyłeś tą puszkę pandory i ruszyłeś lekko kierownicą prawdopodobnie, lub miałeś już zablokowaną kiere, ja też to dziś przechodziłem lecz nadal z tym walczę...
  9. To właśnie system antywłamaniowy, da się odgiąć tą sprężynkę z tego dolnego mechanizmu patrz na czerwoną strzałkę lecz nie polecam, lepiej rozwiercić nity a w zamian nich wkręcić śruby m4, jak zdejmiesz tą płytkę z kolumny to zobaczysz z tyłu jak ta blokada działa jeśli ją wyjmiesz rygiel pójdzie do góry.
  10. Mechanizm Ci się mógł zablokować i nie styka Ci tych mikro-styków, wyjmij czarną skrzynkę i sprawdź czy działa ręcznie obracając ślimakiem
  11. a co jeśli jakimś cudem zepsuł się ten silniczek i blokada kiery nie działa? Można zewrzeć 1 mikro-styk żeby widział że jest odblokowana? I z tego wnioskuje że powinno auto dać się odpalić tak?
  12. Jeżeli chodzi natomiast o mój mechanizm to jak włożę sprężynkę która znajduje się w miejscu oznaczonym czerwoną szczałką z tym plastikiem co jest to mechanizm blokuje się przy połowie i nie da się obracać kierą bo mechanizm jest wciąż zablokowany w połowie
  13. W jakim sensie? czy ta sprężynka która blokuje rygiel w razie otwarcia tego czarnego ustrojstwa musi być? mam na myśli tą przytwierdzoną do obudowy? Mam przeczucie że padł mi silniczek od zamykania blokady czy jest to możliwe? - - - - - aktualizacja - - - - - Tak wszystko złożone, kiera podpięta, no i zadziałało raz, a później ten komunikat za 2 próbą odpalenia ---------------------------------------------- To inne pytanie można się jakoś pozbyć tej blokady? tak żeby tylko auto odpalało i nie było żadnego błędu? bo teraz mam zapłon normalnie tylko ten błąd z czerwoną kierownicą...
  14. Po wymianie micro styków auto odpaliło raz chodziło 5 min, po zgaszeniu i włączeniu zapłonu ponownie uraczył mnie czerwony komunikat kierownicy "steering column defective", auto odpala na 1 sec i gaśnie. Jakieś sugestie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności