Amok
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Amok
- Urodziny 06.12.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Piotrówka
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Amok obserwuje zawartość → Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
-
1.9 TDI BLS /ciężko odpala czujnik G40
Amok odpowiedział wyczol → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Może mapa się rozjechała i trzeba poprawić dawkę rozruchową na ciepłym, poczytaj w 1,9 TDi się zdarza. -
Nie, jeśli bierze się paczkę normalną pocztą oni wysyłają to w formie prezentu dla Ciebie, dlatego Ty nie płacisz Vat`u, każdy zadowolony on sprzedał, Ty tanio kupiłeś i się kręci.
-
[Instrukcja] Reanimacja blokady kolumny kierownicy
Amok odpowiedział latinoo_80 → na temat → Poradniki i instrukcje
Taśmy izolacyjnej ;D -
[Instrukcja] Reanimacja blokady kolumny kierownicy
Amok odpowiedział latinoo_80 → na temat → Poradniki i instrukcje
Wszystko działa, tylko po wyjęciu kluczyka wyświetla się komunikat "steerling wheel still locked please visit workshop" jakieś pomysły? -
jak kogoś interesuje vcds lite 1.2 full version!!
Amok odpowiedział losgorniacos → na temat → Diagnostyka VAG
To ja też ładnie poproszę o pełną wersję na priv lub mail: [email protected] jak ktoś coś ma lub wie. -
Dobrze tyle że ja mam ją zerwaną najprawdopodobniej bo klakson oraz przyciski na kierownicy nie działają i chodzi o to że gdy patrzę na allegro czy gdzieś używane taśmy różnią się tylko oznaczeniami końcowymi w sensie literek i teraz pytanie czy wszystkie są wyposażone w styki pod przyciski na kierownicy?
-
Czy po zmianie kierownicy z zwykłej na multi funkcyjną zmienia się także taśmę poduchy?
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Amok odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Rozwiercasz 2 górne nity, lub nacinasz w nich rowki żeby je wykręcić bo one mają gwinty, wyciągasz plastik wraz z sprężyną zaznaczony czerwoną strzałką Mi to pomogło i odblokowało rygiel który był w połowie i nie chciał dalej iść w górę. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Amok odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
tak otworzyłeś tą puszkę pandory i ruszyłeś lekko kierownicą prawdopodobnie, lub miałeś już zablokowaną kiere, ja też to dziś przechodziłem lecz nadal z tym walczę... -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Amok odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
To właśnie system antywłamaniowy, da się odgiąć tą sprężynkę z tego dolnego mechanizmu patrz na czerwoną strzałkę lecz nie polecam, lepiej rozwiercić nity a w zamian nich wkręcić śruby m4, jak zdejmiesz tą płytkę z kolumny to zobaczysz z tyłu jak ta blokada działa jeśli ją wyjmiesz rygiel pójdzie do góry. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Amok odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Mechanizm Ci się mógł zablokować i nie styka Ci tych mikro-styków, wyjmij czarną skrzynkę i sprawdź czy działa ręcznie obracając ślimakiem -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Amok odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
a co jeśli jakimś cudem zepsuł się ten silniczek i blokada kiery nie działa? Można zewrzeć 1 mikro-styk żeby widział że jest odblokowana? I z tego wnioskuje że powinno auto dać się odpalić tak? -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Amok odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Jeżeli chodzi natomiast o mój mechanizm to jak włożę sprężynkę która znajduje się w miejscu oznaczonym czerwoną szczałką z tym plastikiem co jest to mechanizm blokuje się przy połowie i nie da się obracać kierą bo mechanizm jest wciąż zablokowany w połowie -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Amok odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
W jakim sensie? czy ta sprężynka która blokuje rygiel w razie otwarcia tego czarnego ustrojstwa musi być? mam na myśli tą przytwierdzoną do obudowy? Mam przeczucie że padł mi silniczek od zamykania blokady czy jest to możliwe? - - - - - aktualizacja - - - - - Tak wszystko złożone, kiera podpięta, no i zadziałało raz, a później ten komunikat za 2 próbą odpalenia ---------------------------------------------- To inne pytanie można się jakoś pozbyć tej blokady? tak żeby tylko auto odpalało i nie było żadnego błędu? bo teraz mam zapłon normalnie tylko ten błąd z czerwoną kierownicą... -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Amok odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Po wymianie micro styków auto odpaliło raz chodziło 5 min, po zgaszeniu i włączeniu zapłonu ponownie uraczył mnie czerwony komunikat kierownicy "steering column defective", auto odpala na 1 sec i gaśnie. Jakieś sugestie?