kkamykk Zgłoś #21 Napisano 5 Kwietnia 2013 To jutro Ci powiem :-) Wtedy sobie przypomnisz ale chyba nie było lepiej dla Ciebie skoro wróciłeś do Factory Mode? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #22 Napisano 5 Kwietnia 2013 Dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #23 Napisano 6 Kwietnia 2013 Ja śmigałem na setupie 00001 i było OK. Biegi zmieniał szybko i przy całkiem przyzwoitych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mishaq Zgłoś #24 Napisano 7 Kwietnia 2013 yhym, tylko czy kolega Patrick mówi o skrzyni 4 biegi i o pasku przed liftem? czy tą magię ze zmianą biegów można zastosować do AFN 98 rok skrzynka automat 4 biegi? bardzo interesuje mnie tryb economy... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkamykk Zgłoś #25 Napisano 8 Kwietnia 2013 Ja migałem na setupie 00001 i było OK. Biegi zmieniał szybko i przy całkiem przyzwoitych obrotach. ale z jakichś przyczyn wrocileś do 00000. dlaczego? czyżby dynamika n niezbyt odpowiednia? ja w weekend nie miałem czasu, ale dziś postaram się pogrzebać :-)655 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piet Zgłoś #26 Napisano 8 Kwietnia 2013 Auto identyczne jak Twoje AFN automat 4 biegi kupiłem pół roku temu. Skrzynia pracowała tak źle, że nie mogłem w to uwierzyć bo miałem dużo automatów- znaczy- płynnie zmieniała biegi, bez szarpięć, tylko biegi są zmieniane wysoko (przy 2,2 obrotów, nie niżej) i jak jade 50km na godzine to trzyma drugi bieg, nie wrzuci trójki, czwórki, żeby byłe niższe obroty i spalanie, tylko piłuje np 2100 a powyżej 2200 by juz zmieniał. Głupia skrzynia, ale ponoć nieśmiertelna. Byłem w serwisie specjalizującym się w autoamtach, przejechali się sprawdzili na kompie i powiedzieli że jest tak jak powinno, tak te skrzynie mają. Idzie się przyzwyczaić. Przejedź się innym AFN w czterech biegach zobacz czy nie jest podobnie. Jak wsiadłem w paska po skodzie octavii 2 w dsg i mercedesie e klasie w automacie 5 biegowym to doznałem szoku. ale coś za coś... Drążyłem ponad pół roku temat z przeciagajacymi obrotami Konsensus jest taki, otóż znalazłem najlepszy w swoim rejonie serwis automatów, pojechałem, opowiedziałem historie a facio pyta czy odłączałem akumulator, mówie, że tak, bo w miedzyaczasie wymieniałem rozrząd itp pyta więc czy robiłem adaptację pedału gazu, na co zrobiłem wielkie oczy bo nie bardzo wiedziałem o co chodzi, podłączył kompa i kazał mi wcisnąc powoli pedał gazu w podłogę i powoli puścić. i to było wszystko w temacie, biegi zaczęły wchodzić przy ok 2100obr, na każdym biegu przy tej samej predkosci obrotowej, mówie oczywiscie o delikatnym deptaniu jednak... komputer nie zapamiętał mi tej adaptacji i niestety po przekreceniu kluczyka do pozycji zapalonych kontrolek muszę wciskac gaz do dechy i dopiero odpalac. wtedy chodzi jak lala. dodam, że u mnie przeciagał przy wrzucaniu z 2-3.bieg. teraz przerzuca przy 2100obr - na blacie ok 50-55km/h w razie pytan postaram się pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #27 Napisano 8 Kwietnia 2013 yhym, tylko czy kolega Patrick mówi o skrzyni 4 biegi i o pasku przed liftem? 4 biegówka przed liftem czy po lifcie to konstrukcyjnie praktycznie to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kr1985 Zgłoś #28 Napisano 8 Kwietnia 2013 i jak testował ktoś w ostatnim czasie te ustawienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #29 Napisano 9 Kwietnia 2013 ale z jakichś przyczyn wrocileś do 00000. dlaczego? czyżby dynamika n niezbyt odpowiednia? ja w weekend nie miałem czasu, ale dziś postaram się pogrzebać :-)655 Yyyy a ja mówiłem, że wróciłem do 00000? Nie, do końca śmigałem na tym setupie pomimo, że VW nie mówi nic o takiej konfiguracji to jednak sterownik ją przyjął. Swoją drogą leży biedy się kurzy w szafie:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mishaq Zgłoś #30 Napisano 13 Kwietnia 2013 4 biegówka przed liftem czy po lifcie to konstrukcyjnie praktycznie to samo. chcesz mi powiedzieć że po lifcie również były 4 biegowe automaty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #31 Napisano 13 Kwietnia 2013 Tak - z silnikiem AVB, czyli 74kw/101km. Przykładem mój pasek - skrzynia EPV. Zamieściłem nawet w warsztacie relacje z samodzielnie przeprowadzonej dynamicznej wymiany oleju w tej skrzyni. Nie wiem czy czasem też w 2.0 benzyna nie było czterobegówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
...leszek Zgłoś #32 Napisano 27 Kwietnia 2017 Witam mam passka ze Skrzynia 4 biegi Ag4 , mialem zalony komp woda ,po naprawie wymianie kompla i pinow w wtyczce auto zaczolo jezdzic zmieniac biegi brak bledow w sterowniku , ale problem jest w tym ze na wyswietlaczu brak jest ikony P parking i aby dpalic auto musze przestawic dzwignie do pozycji N i brak jest podswitleni 1 i ezcze jedno na parkingu swieca swiatla cofania , na forum pisza cos o adaptacji i nastawach podstaw 04i kanale 000, ale wag nie wykonyje operacji mozliwe ze potrzebny jest LOGIN , prosze o ewentualna pomoc , Dziekuje za rady ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach