Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

teras jest ok.powiedz Darku czy taki sposób liczenia czasu wtrysku mialby sens.Dołączam link strony z wydajnoscią wtryskó Bosch ,ale pewnie już masz. http://www.mickey-garage.com/warsztat/13/wydajnosc-wtryskiwaczy-bosch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski benzynowe to kompletnie inny temat - przede wszystkim nie te ciśnienia przy których pracują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darku jesli dowiem się jak jest liczona wydajnosć wtrysków do diesla ,to czy taki sposób liczenia miałby sens,bo ta ekstrapolacja ciągle do mnie nie przemawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Boost gra tutaj drugie skrzypce, zdejmujesz po 50-100mbar co uwolni lekko wydech (otwieramy VNT = mniejsze opory) i pozwoli poprawić ekonomię. Jednak jakby porównywał co lepiej modyfikować czy SOI czy Boost lepiej wybrać SOI. Naturalnie najlepszy efekt daje SOI + Boost..

Czyli nie ma żadnych przeciwskazań aby zrobić jedno i drugie, kończąc operację w okolicy 30mg?

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Darku jesli dowiem się jak jest liczona wydajnosć wtrysków do diesla ,to czy taki sposób liczenia miałby sens,bo ta ekstrapolacja ciągle do mnie nie przemawia.

 

To wszystko są przewidywalne dawki, nie jest to w 100% poprawne nawet na ori mapach przy 10letniej pompce w której spadły ciśnienia a sama końcówka nie pyli jak nowa.. Ekstrapolacja jest nawet poprawnym rozwiązaniem, a brak efektów w postaci przyrostów mocy będzie efektem zużycia układu paliwowego.

 

Czyli nie ma żadnych przeciwskazań aby zrobić jedno i drugie, kończąc operację w okolicy 30mg?

 

Nie ma przeciwwskazań, śmiało rób jedno i drugie a efektem powinien być wyraźny spadek spalania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprzęt o tyle fajny że można nie tylko sprawdzić AFR ale również zrobić pełne logi

Darek nie strasz cenami chłopaków. ;) Fakt ten sprzęt to już dosyć profesjonalny. ;)

Ale można i taniej. Zakup szerokopasmówki, odpowiedni kontroler, program na kompa, a sniffer można samemu wyspawać. ;)

 

PS. Nie dość, że taka sonda przyda się przy robieniu softa to i LPG w OL można dostroić. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem cos na temat wydajnosci pompek,sprawdzają ich wydajnosć w zależnosci od obrotów.Dołączam foto z takich testów ,znalazłem na jakims forum.Literka P w tabeli to obroty wałka,a wydajnosc chyba w ms.Na forum było jeszcze jedno foto dla pompek AL i wyszło im 64mg.To na zdięciu to wynik ,korpus od BL a końcówka RACE.

baa2bf060cd6a5afmed.jpg

 

 

Pytałem faceta z aledrogo o parametry,podobno nieposiadają takich informacji nawet od dostawcy a w necie nic niema .

Edytowane przez GUMIS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MOD MAŁYSZÓWKA 1.rar :/: Panowie czy te wypociny są akceptowalne? Podszedłem może zbyt ostro do tematu ale niech tam.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest sens znęcania się nad samochodem? Nie lepiej dostroić sobie program małymi i ostrożnymi krokami? W tym temacie masz rozpisane praktycznie wszystkie bezpieczne wartości... Moim zdaniem zdecydowanie nie warto tego wgrywać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki jest sens znęcania się nad samochodem? Nie lepiej dostroić sobie program małymi i ostrożnymi krokami? W tym temacie masz rozpisane praktycznie wszystkie bezpieczne wartości... Moim zdaniem zdecydowanie nie warto tego wgrywać

 

sorry kolego wypowiadasz się na temat ibizy czy audi? i które wartości są twoim zdaniem szokujące?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

audi ;) chociażby ~60mg od 1500rpm, zadany boost 2630mbar, więcej niż SVBL. Chyba że masz inne turbo, natomiast dla AWX'a to trochę dużo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
audi ;) chociażby ~60mg od 1500rpm, zadany boost 2630mbar, więcej niż SVBL. Chyba że masz inne turbo, natomiast dla AWX'a to trochę dużo

 

no mięciutki sofcik to może nie jest ale też żeby mi silnik nie pokazał kolana (korba bokiem):ocochodzi

to pompuje 2630mbar ????? słodki Jezzzu :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zadam pytanie, jak mają się korekcje na pompkach do długości wtrysku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jażeli pytanie jest do mnie, to tam gdzie dołożyłem koksu a dołożyłem 4mg ,to i w ID wydłużyłem czas o 2*,a SOI o 1*na wszystkich mapach ID,oraz SOI pewnie niepotrzebnie ale jak wspomniałem to mój pierwszy mod .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. Pytam dlatego, że na jednej pompce mam korekcje ok 1. Wiem, że to znośna wartość, ale ciekawi mnie, czy mogę temu jakoś zaradzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wciąż nic nie wyjaśnia :)

Edytowane przez tomek1192

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności