Skocz do zawartości
Mareve

Po wyczyszczeniu EGR auto nie ma mocy. 1.9 tdi AVF 130

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niestety nie udało mi się znaleźć dziury w podciśnieniu, oddałem auto do mechanika powiedział , że do czyszczenia turbina, coś mi się w to nie chce wierzyć, gdy powiedziałem , że hamulce mają słabe wspomaganie i nastąpiło to po czyszczeniu EGR , powiedział , że vacum pompa może być do wymiany. Przejechałem się z nim auto nadal nie jedzie, wyszedłem odpaliłem auto odzyskało moc , śmiga aż miło i do tego hamulce odzyskały sprawność. Co mam o tym myśleć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, niestety nie udało mi się znaleźć dziury w podciśnieniu, oddałem auto do mechanika powiedział , że do czyszczenia turbina, coś mi się w to nie chce wierzyć, gdy powiedziałem , że hamulce mają słabe wspomaganie i nastąpiło to po czyszczeniu EGR , powiedział , że vacum pompa może być do wymiany. Przejechałem się z nim auto nadal nie jedzie, wyszedłem odpaliłem auto odzyskało moc , śmiga aż miło i do tego hamulce odzyskały sprawność. Co mam o tym myśleć ?

Mechanior cudotwórca :D Może jak Ci mechanik lookał pod maską poruszał jakimś wężykiem czy czymś czego np Ty nie zrobiłeś i coś "niechcący" uszczelnił....:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo kabelki się złączyły od n zaworka innych możliwości nie ma, ciekawe na długo będzie ok oby jak najdłużej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
albo kabelki się złączyły od n zaworka innych możliwości nie ma, ciekawe na długo będzie ok oby jak najdłużej
A co mają kabelki od zaworka do braku podciśnienia w całym układzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trucio co myślisz o całej tej sytuacji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja obstawiam nieszczelność na odcinku pompa podciśnienia -> serwo. Wyciągałeś wąż z przelotki gumowej w grodzi, żeby zobaczyć czy zasysa?

Czyścili EGR, a on jest w pobliżu tego łączenia. No chyba, że jakiś zbieg okoliczności i serwo padło, albo pompa podciśnienia.

Edytowane przez Trucio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie patrzyłem tego węża , ale powiedz mi dlaczego jak wróciła moc to i wróciło wspomaganie hamulców ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie nie patrzyłem tego węża , ale powiedz mi dlaczego jak wróciła moc to i wróciło wspomaganie hamulców ?

A pisali wiele razy żebyś sobie cały układ sprawdził dokładnie czy nie masz nieszczelność i ponoś sprawdziłeś kilka razy...:doh

Dlatego że za to i za to odpowiada właśnie podciśnienie....(o czym też Ci pisali nie raz w tym wątku zapewne) Podciśnienie wspomaga serwo i steruje turbiną....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem nieszczelności i nie znalazłem ...a niestety "Wyciągałeś wąż z przelotki gumowej w grodzi, żeby zobaczyć czy zasysa?" nie orientuje się gdzie jest ten wąż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukałem nieszczelności i nie znalazłem ...a niestety "Wyciągałeś wąż z przelotki gumowej w grodzi, żeby zobaczyć czy zasysa?" nie orientuje się gdzie jest ten wąż.
Pisałem o nim już kilkakrotnie - ten, który wychodzi z pompy podciśnienia i idzie do gumowej przelotki w grodzi silnika.

 

podcinienie.jpg

Edytowane przez Trucio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat Zamieszczone przez dev14 Zobacz posta

albo kabelki się złączyły od n zaworka innych możliwości nie ma, ciekawe na długo będzie ok oby jak najdłużej

A co mają kabelki od zaworka do braku podciśnienia w całym układzie?

 

o braku mocy nie pisałeś tu czasem ? no to już wiesz o czym pisze a jak nie to sterowanie turbo podciśnieniem

 

Zresztą czemu nikt nie podjedzie do mechanika (takie szukaniem na pałę samemu każdy wężyk) co ma miernik podciśnienia albo samemu można zakupić - wszak majątek to nie kosztuje i wpinać się w układ, będzie wszystko jak na talerzu ... czy to od strony egr, turbo czy hamulców - przy okazji sobie vakum można sprawdzić ile daje i podobne ma być w układzie , a w przyszłości jak by się powtórzyło coś podobnego - sprzęt już się ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem o braku mocy. Zaworki N75 czy N18 do śmierci można sobie sprawdzać, bo problemem jest brak podciśnienia. Są logi turbo stoi, egr stoi, hamulców nie ma. Warto cały wątek czasem przeczytać.

 

Do mechanika trzeba podjechać, ale nie tego od czyszczenia EGR, ani tego, co później Turbo chciał czyścić. Kolega Mareve raczej sam tematu nie ogarnie.

Edytowane przez Trucio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie pisałem o braku mocy.

 

nie bym pisał ... ale temat jest taki

 

Wątek: Po wyczyszczeniu EGR auto nie ma mocy. 1.9 tdi AVF 130

 

ale dość z mojej strony offtopu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy odebrałem auto od mechanika auto jeździ bezproblemowo , nic się nie dzieję. Na razie będę jeździł jeśli coś się będzie działo dam znać.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie byłeś ciekaw i nie zapytałeś co spec zrobił ?

:kwasny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że zapytałem powiedział , ze wszystko jest ok tylko turbina do czyszczenia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie, że zapytałem powiedział , ze wszystko jest ok tylko turbina do czyszczenia
Nie bardzo rozumiem... Po co te trzy strony tematu ? Przypominam :
Witam, dziś oddałem auto na czyszczenie EGR , po wyjechaniu z warsztatu zauważyłem , że auto totalnie nie ma mocy. Czym to może być spowodowane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co pisać na chacie ? Przecież mamy forum !

 

:wmorde

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamieszczone przez Mareve

Po co pisać na chacie ? Przecież mamy forum !

Ironia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, powracam niestety z problemem . Wczoraj zauważyłem , że auto zaczęło mi kopcić na ciepłym silniku, dziś zaczęło kopcić mocniej , nie dało się jechać chmura dymu za autem i na biegu jałowym również.(strasznie telepie tłumikiem)

Postanowiłem zerknąć na EGR, lecz gdy go ruszyłem padło sterowanie turbiną (nie załącza się) i nie ma wspomagania hamulców.

Ktoś wie czy to może być powiązane ? Jeśli można zrobić logi to proszę powiedzieć jakie grupy.

Pozdrawiam

Edytowane przez Mareve

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności