Mareve Zgłoś #41 Napisano 5 Marca 2013 Witam, niestety nie udało mi się znaleźć dziury w podciśnieniu, oddałem auto do mechanika powiedział , że do czyszczenia turbina, coś mi się w to nie chce wierzyć, gdy powiedziałem , że hamulce mają słabe wspomaganie i nastąpiło to po czyszczeniu EGR , powiedział , że vacum pompa może być do wymiany. Przejechałem się z nim auto nadal nie jedzie, wyszedłem odpaliłem auto odzyskało moc , śmiga aż miło i do tego hamulce odzyskały sprawność. Co mam o tym myśleć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #42 Napisano 5 Marca 2013 Witam, niestety nie udało mi się znaleźć dziury w podciśnieniu, oddałem auto do mechanika powiedział , że do czyszczenia turbina, coś mi się w to nie chce wierzyć, gdy powiedziałem , że hamulce mają słabe wspomaganie i nastąpiło to po czyszczeniu EGR , powiedział , że vacum pompa może być do wymiany. Przejechałem się z nim auto nadal nie jedzie, wyszedłem odpaliłem auto odzyskało moc , śmiga aż miło i do tego hamulce odzyskały sprawność. Co mam o tym myśleć ? Mechanior cudotwórca Może jak Ci mechanik lookał pod maską poruszał jakimś wężykiem czy czymś czego np Ty nie zrobiłeś i coś "niechcący" uszczelnił.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #43 Napisano 5 Marca 2013 albo kabelki się złączyły od n zaworka innych możliwości nie ma, ciekawe na długo będzie ok oby jak najdłużej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #44 Napisano 5 Marca 2013 albo kabelki się złączyły od n zaworka innych możliwości nie ma, ciekawe na długo będzie ok oby jak najdłużej A co mają kabelki od zaworka do braku podciśnienia w całym układzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #45 Napisano 5 Marca 2013 Trucio co myślisz o całej tej sytuacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #46 Napisano 5 Marca 2013 (edytowane) No ja obstawiam nieszczelność na odcinku pompa podciśnienia serwo. Wyciągałeś wąż z przelotki gumowej w grodzi, żeby zobaczyć czy zasysa? Czyścili EGR, a on jest w pobliżu tego łączenia. No chyba, że jakiś zbieg okoliczności i serwo padło, albo pompa podciśnienia. Edytowane 5 Marca 2013 przez Trucio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #47 Napisano 6 Marca 2013 Nie nie patrzyłem tego węża , ale powiedz mi dlaczego jak wróciła moc to i wróciło wspomaganie hamulców ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #48 Napisano 6 Marca 2013 Nie nie patrzyłem tego węża , ale powiedz mi dlaczego jak wróciła moc to i wróciło wspomaganie hamulców ? A pisali wiele razy żebyś sobie cały układ sprawdził dokładnie czy nie masz nieszczelność i ponoś sprawdziłeś kilka razy...:doh Dlatego że za to i za to odpowiada właśnie podciśnienie....(o czym też Ci pisali nie raz w tym wątku zapewne) Podciśnienie wspomaga serwo i steruje turbiną.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #49 Napisano 6 Marca 2013 Szukałem nieszczelności i nie znalazłem ...a niestety "Wyciągałeś wąż z przelotki gumowej w grodzi, żeby zobaczyć czy zasysa?" nie orientuje się gdzie jest ten wąż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #50 Napisano 6 Marca 2013 (edytowane) Szukałem nieszczelności i nie znalazłem ...a niestety "Wyciągałeś wąż z przelotki gumowej w grodzi, żeby zobaczyć czy zasysa?" nie orientuje się gdzie jest ten wąż. Pisałem o nim już kilkakrotnie - ten, który wychodzi z pompy podciśnienia i idzie do gumowej przelotki w grodzi silnika. Edytowane 6 Marca 2013 przez Trucio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #51 Napisano 6 Marca 2013 Cytat Zamieszczone przez dev14 Zobacz postaalbo kabelki się złączyły od n zaworka innych możliwości nie ma, ciekawe na długo będzie ok oby jak najdłużej A co mają kabelki od zaworka do braku podciśnienia w całym układzie? o braku mocy nie pisałeś tu czasem ? no to już wiesz o czym pisze a jak nie to sterowanie turbo podciśnieniem Zresztą czemu nikt nie podjedzie do mechanika (takie szukaniem na pałę samemu każdy wężyk) co ma miernik podciśnienia albo samemu można zakupić - wszak majątek to nie kosztuje i wpinać się w układ, będzie wszystko jak na talerzu ... czy to od strony egr, turbo czy hamulców - przy okazji sobie vakum można sprawdzić ile daje i podobne ma być w układzie , a w przyszłości jak by się powtórzyło coś podobnego - sprzęt już się ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #52 Napisano 6 Marca 2013 (edytowane) Nie pisałem o braku mocy. Zaworki N75 czy N18 do śmierci można sobie sprawdzać, bo problemem jest brak podciśnienia. Są logi turbo stoi, egr stoi, hamulców nie ma. Warto cały wątek czasem przeczytać. Do mechanika trzeba podjechać, ale nie tego od czyszczenia EGR, ani tego, co później Turbo chciał czyścić. Kolega Mareve raczej sam tematu nie ogarnie. Edytowane 6 Marca 2013 przez Trucio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #53 Napisano 6 Marca 2013 Nie pisałem o braku mocy. nie bym pisał ... ale temat jest taki Wątek: Po wyczyszczeniu EGR auto nie ma mocy. 1.9 tdi AVF 130 ale dość z mojej strony offtopu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #54 Napisano 8 Marca 2013 Od kiedy odebrałem auto od mechanika auto jeździ bezproblemowo , nic się nie dzieję. Na razie będę jeździł jeśli coś się będzie działo dam znać. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #55 Napisano 8 Marca 2013 A nie byłeś ciekaw i nie zapytałeś co spec zrobił ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #56 Napisano 8 Marca 2013 Pewnie, że zapytałem powiedział , ze wszystko jest ok tylko turbina do czyszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #57 Napisano 8 Marca 2013 Pewnie, że zapytałem powiedział , ze wszystko jest ok tylko turbina do czyszczeniaNie bardzo rozumiem... Po co te trzy strony tematu ? Przypominam :Witam, dziś oddałem auto na czyszczenie EGR , po wyjechaniu z warsztatu zauważyłem , że auto totalnie nie ma mocy. Czym to może być spowodowane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #58 Napisano 8 Marca 2013 (edytowane) Po co pisać na chacie ? Przecież mamy forum ! Edytowane 8 Marca 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #59 Napisano 8 Marca 2013 Zamieszczone przez Mareve Po co pisać na chacie ? Przecież mamy forum ! Ironia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #60 Napisano 31 Marca 2013 (edytowane) Witam, powracam niestety z problemem . Wczoraj zauważyłem , że auto zaczęło mi kopcić na ciepłym silniku, dziś zaczęło kopcić mocniej , nie dało się jechać chmura dymu za autem i na biegu jałowym również.(strasznie telepie tłumikiem) Postanowiłem zerknąć na EGR, lecz gdy go ruszyłem padło sterowanie turbiną (nie załącza się) i nie ma wspomagania hamulców. Ktoś wie czy to może być powiązane ? Jeśli można zrobić logi to proszę powiedzieć jakie grupy. Pozdrawiam Edytowane 31 Marca 2013 przez Mareve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach