Skocz do zawartości
discusec

Prośba o analizę logów passat b5 AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem, jest przerwa na kablach. Jade do elektryka, napiszę co udało się zdziałac.

Edytowane przez discusec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bład 01265 został usunięty poprzez złączenie przerwanych przewodow.

Auto jednak nadal wpada w tryb awaryjny ale teraz przy okolo 3500obr.

Wywala mi błąd

00519 - intake manifold pressure sensor (g71)

17-00 control difference

Oraz 575- Intake Manifold Pressure

28-10- short to B+ Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

519 -Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość

575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym-zwarcie do plusa, - czujnik podmień albo znów instalacja

zrobiłeś loga teraz jak chodzi do tych 3,5k obr. gr.11 - najlepiej osobno, 3,8,10 bo może nadal kierownice źle ustawiać albo czujnik walnięty stąd podaje te wartości a faktycznie będą w normie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobię dopiero koło 20.00 bo będe miał kabel bo pożyczyłem kumplowi. Co do czujnika, to założone są w pełni sprawne;/

jeżeli chodzi o ten czujnik który robi zwarcie, który to jest? Gdzie go mogę zlokalizować? To N18 lub N75?

Edytowane przez discusec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

00575 oznacza czujnik na rurze dolotowej, tej czarnej, plastikowej między silnikiem a ścianą grodziową.

 

poza tym czyta tu http://forum.vw-passat.pl/threads/101391-Analiza-logow-blad-00519/page2

 

wystarczy poszukać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie ma żadnego zwarcia ani zaden czujnik nie jest uszkodzony. jest to standardowy bład gdy czujnik nie ogarnia przeładowania turbiny. Wszystko sie wyjaśniło. Sztanga chodzi w małym zakresie i najprawdopodobniej są zapieczone żaluzje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym się zgodzę jak pokaże ten 1 błąd 519 -Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość ( albo przekroczone,albo za niskie są 3 opcje błędu)

to powinno tylko wyświetlić przy zapieczonych kierownicach ale 575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym-zwarcie do plusa świadczy o tym że z czujnikiem,kablami jest coś nie tak - jak błąd się nie pojawił po skasowaniu to ok , gorzej jak się pojawi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale 575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym-zwarcie do plusa świadczy o tym że z czujnikiem,kablami jest coś nie tak

Krzysiek, gdzie Ty znalazłeś taki idiotyczny opis tego błędu ?

discusec podał już przyczynę występowania obydwu błędów jednocześnie a ponadto potwierdzą to logi - będzie przeładowanie turbo rzędu 2570 mbar i to wszystko wyjaśni - turbo do czyszczenia.

a co powiesz o N75 ze nie reaguje?

a skąd wiadomo, że to właśnie N75 nie reaguje ? To, że nie zmienia się wartość ciśnienia doładowania w 011 BS wcale nie oznacza, że winny jest temu N75.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek, gdzie Ty znalazłeś taki idiotyczny opis tego błędu ?

to co wkleił kolega discusec

Oraz 575- Intake Manifold Pressure

28-10- short to B+ Intermittent

 

po przetłumaczeniu taki opis błędu jest , chyba że słowo short oznacza coś innego niż zwarcie do b+ czyli do plusa ostatnie słowo przerwane zatem stąd opis, no chyba że jest jakieś inne tłumaczenie a to nie język angielski ...

 

jeżeli ten błąd wystąpił 1 raz to można sprawe olać , ale jak się błąd powtarza to jest coś skopane i nie ma to związku z łopatkami tylko albo czujnik świruje/siada , albo kabelki, wtyczka coś nie trybi.

Nie pisze tu że nie ma kierownic zapieczonych ale od tego czujnika bym zaczynał ( podmiana) i jak błąd nie wyskakuje wtedy jest pewność co do reszty , tak skad wiesz czy jak coś z tym jest nie tak nie przekłamuje loga z ciśnieniem.

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprostu kolega pomylił koleność opisów pod błędami - jest :

00519 - intake manifold pressure sensor (g71)

17-00 control difference

Oraz 575- Intake Manifold Pressure

28-10- short to B+ Intermittent

 

a powinno być :

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 control difference

oraz

00519 - intake manifold ....

28-10 short to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co nie zmienia faktu odnośnie tego co wyżej napisałem , ale nie ma się co spierać o to, jak autor tematu rozwiąże problem to może napisze co i jak było źle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że dam znać. Około czwartku wyciągne turbinę bo mam wolne i będę z nią działal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności