koblant Zgłoś #21 Napisano 5 Stycznia 2013 karol a czy tobie na kompie tez pokazywało ze miernik -G70- masy powietrza sygnał niewiarygodny = przepływomierz ---------- Dodano o 20:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:51 ---------- ja raczej kupie nowa, ale czy mam do tego dokupic jakieś spinki czy uszczelki ?? Bardzo duzo mi pomogłes wielkie dzieki zobaczymy czy u mnie to pomorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #22 Napisano 5 Stycznia 2013 karol a czy tobie na kompie tez pokazywało ze miernik -G70- masy powietrzasygnał niewiarygodny = przepływomierz Tak dokładnie,dlatego najpierw kupiłem przepływomierz. ja raczej kupie nowa, ale czy mam do tego dokupic jakieś spinki czy uszczelki Tak,trzeba dokupić dwie uszczekli. Rura to 1K0 145 790 i chyba uszczelki 3C0 145 117 (2 szt) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #23 Napisano 5 Stycznia 2013 a wymiana przepływomierza u ciebie była zbędna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #24 Napisano 5 Stycznia 2013 a wymiana przepływomierza u ciebie była zbędna?? Tak,ale są i plusy:D mam teraz zapasowy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #25 Napisano 6 Stycznia 2013 zdecydowałem się na zakup używanej ponieważ na nowa czas oczekiwania 2 dni czyli wtorek max środa czy według was ta cześć jest w dobrym stanie ?? http://allegro.pl/show_item.php?item=2871938664 Ta cześć mogę mieć od reki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #26 Napisano 6 Stycznia 2013 Zobacz po stronie tego zgięcia,próbując ją "wyprostować".Tam najczęściej pękają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #27 Napisano 7 Stycznia 2013 okazało się ze mam 2 dziury na rurze nr 13 !! ---------- Dodano o 19:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:06 ---------- karol a czy ta rura rozwiązała twój problem który miałeś podobny do mojego ?? A napisz jeszcze taką rzecz, Czy nie zauważyleś, czy podczas przyspieszania (jak zaczyna dmuchać turbawka) robi się za Tobą czarna chmura? Czy nie odnotowaleś też przypadkiem zwiększonego żuzycia paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #28 Napisano 7 Stycznia 2013 KAROL27 Serdeczne podziękowania uratowałeś mi tyłek.... auto uratowane, zakupiona używana rura za 60zł i auto chodzi !!! jakie mam odczucia po wymianie tego kolanka. Co najważniejsze to niema tej turbo dziury!!! dodatkowo zero gwizdania turbo, zawsze jak deptałem to dożo zadymy robiła ta turbina, dodatkowo auto ma 10% więcej mocy !! oraz spalanie spadło o 1 - 2 litry!!! szok jak może taka rura zaszkodzić, a co do kontrolki to na dzień dzisiejszy wykasowałem ja i stan licznika to 80 km i nie świeci, i mam nadzieje ze nie będzie świeciła....... Wstyd dla aso szczecin Łopiński gdzie robili auto 3 godziny i stwierdzili ze jest wszystko ok nawet na jeździe testowej.... Karol27 Dzieki!!!!! ---------- Dodano o 22:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:21 ---------- Czy nie zauważyleś, czy podczas przyspieszania (jak zaczyna dmuchać turbawka) robi się za Tobą czarna chmura? czasem była zadyma ale nie jestem pewien bo przez te uszkodzenie nie deptałem starałem się mulic ale raz jak depnąłem to zakopcił i to zdrowo i strasznie gwizdała turbo ---------- Dodano o 22:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:24 ---------- Czy nie odnotowaleś też przypadkiem zwiększonego żuzycia paliwa? tak palił znacznie więcej na uszkodzonej miałem na trasie nawet 7-8 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #29 Napisano 7 Stycznia 2013 Karol27 Dzieki!!!!! A prosze bardzo;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #30 Napisano 13 Stycznia 2013 KAROL27 Serdeczne podziękowania uratowałeś mi tyłek.... auto uratowane, zakupiona używana rura za 60zł i auto chodzi !!! jakie mam odczucia po wymianie tego kolanka. Co najważniejsze to niema tej turbo dziury!!! dodatkowo zero gwizdania turbo, zawsze jak deptałem to dożo zadymy robiła ta turbina, dodatkowo auto ma 10% więcej mocy !! oraz spalanie spadło o 1 - 2 litry!!! szok jak może taka rura zaszkodzić, a co do kontrolki to na dzień dzisiejszy wykasowałem ja i stan licznika to 80 km i nie świeci, i mam nadzieje ze nie będzie świeciła....... Wstyd dla aso szczecin Łopiński gdzie robili auto 3 godziny i stwierdzili ze jest wszystko ok nawet na jeździe testowej.... Karol27 Dzieki!!!!! ---------- Dodano o 22:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:21 ---------- czasem była zadyma ale nie jestem pewien bo przez te uszkodzenie nie deptałem starałem się mulic ale raz jak depnąłem to zakopcił i to zdrowo i strasznie gwizdała turbo ---------- Dodano o 22:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:24 ---------- tak palił znaczpowenie więcej na uszkodzonej miałem na trasie nawet 7-8 litrów To są właśnie objawy nieszczelności układu dolotowego od turbo: - kopcenie - zwiększone zużycie paliwa - świst uciekającego powietrza - dmucha turbinka i uciekające powietrze przez małą dziurke - gwizdże. Dziwne że tego serwis nie wykrył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #31 Napisano 15 Stycznia 2013 ci ludzie w aso to pierdoły mają błąd na dłoni mówiący ewidętnie o złym przepływie powietrza więc problem albo z przepływką albo nieszczelność w dolocie, a oni przy tym błędzie szukają problemów w instalacji gdze błąd nie mówi nic o przerwach, zwarciach w obwodzie!!! kto ich szkoli niech oni za naukę na naszych autach płacą :nerwus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #32 Napisano 15 Stycznia 2013 Hehe u mnie mechanicy z problemami typu jak zrobic by sie wylaczyla kontrolka wykrecaja zegary i od srodka zaklejaja swiecaca nie dajaca sie wylaczyc diode i sprawa z glowy. Juz nie raz moj znajomy mechanik mowil ze widzial w samochodach pozaklejane swiecace kontrolki. Da sie? Da sie! Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #33 Napisano 16 Stycznia 2013 Witam. Z tego, co czytam w tym wątku również mogę mieć pękniętą tę rurę. Auto w granicach obrotów 1800-2200 szarpie tak, jakby miało za mało powietrza (tak jakbym jechal na "5" 40/h i chciał przyspieszyć bez redukcji biegu), później idzie już normalnie. Najbardziej zauważalne jest to na trzecim i czwartym biegu. Oczywiście żadna kontrolka się nie świeci. Również od strony pasażera pod maską słyszę syczenie, myślałem, że to pasek od alternatora lub napinacz- ale nie. Wychodzi, na to że rura od koolera mogła zakończyć swój żywot. M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #34 Napisano 16 Stycznia 2013 Witam.Z tego, co czytam w tym wątku również mogę mieć pękniętą tę rurę. Auto w granicach obrotów 1800-2200 szarpie tak, jakby miało za mało powietrza (tak jakbym jechal na "5" 40/h i chciał przyspieszyć bez redukcji biegu), później idzie już normalnie. Najbardziej zauważalne jest to na trzecim i czwartym biegu. Oczywiście żadna kontrolka się nie świeci. Również od strony pasażera pod maską słyszę syczenie, myślałem, że to pasek od alternatora lub napinacz- ale nie. Wychodzi, na to że rura od koolera mogła zakończyć swój żywot. M Polecam to wymienić, inny komfort jazdy !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #35 Napisano 24 Stycznia 2013 Witam. Czy ktoś może wkleić jakieś zdjęcie lub dokładniej określić, gdzie znajduje się TA rura, bo z rysunku z posta #10 nie mogę jej znaleźć. M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TomaszK Zgłoś #36 Napisano 5 Września 2013 Witam Mam podobny problem. Od kilku tygodni jeżdzę z zapalającą się żółtą kontrolką. Na VAG-u podobne informacje jak powyżej. Już sam wymieniłem przepływomierz. Oczwiście nic nie pomogło. Zużycie paliwa jest nieco większe. Słychać delikatny swist powietrza oraz silnik ma takie zawachania w obrotach poniżej 2000. Będę sprawdzał jutro tę rurę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #37 Napisano 10 Września 2013 U mnie problem rozwiązany. Syczenie nie pochodziło z rury, tylko z chłodniczki spalin. Wymieniona i po kłopocie. M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peteruper Zgłoś #38 Napisano 11 Września 2013 Witam mam taki problem wywaliła mi kontrolka od silnika po podłączeniu do kompa wyswietliło błąd czujnika stukowego ( zwarcie ) moje pytanie brzmi gdzie owy czujnik sie znajduje bo niemoge go zlokalizować silnik 2,0 FSI rok 2006 . Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach