Skocz do zawartości
koblant

ASO nie moze sobie poradzic z kontrolka w passacie

Rekomendowane odpowiedzi

karol a czy tobie na kompie tez pokazywało ze miernik -G70- masy powietrza

sygnał niewiarygodny = przepływomierz

 

---------- Dodano o 20:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:51 ----------

 

ja raczej kupie nowa, ale czy mam do tego dokupic jakieś spinki czy uszczelki ?? Bardzo duzo mi pomogłes wielkie dzieki zobaczymy czy u mnie to pomorze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
karol a czy tobie na kompie tez pokazywało ze miernik -G70- masy powietrza

sygnał niewiarygodny = przepływomierz

Tak dokładnie,dlatego najpierw kupiłem przepływomierz.

ja raczej kupie nowa, ale czy mam do tego dokupic jakieś spinki czy uszczelki

Tak,trzeba dokupić dwie uszczekli.

Rura to 1K0 145 790 i chyba uszczelki 3C0 145 117 (2 szt)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wymiana przepływomierza u ciebie była zbędna??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a wymiana przepływomierza u ciebie była zbędna??

Tak,ale są i plusy:D mam teraz zapasowy;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdecydowałem się na zakup używanej ponieważ na nowa czas oczekiwania 2 dni czyli wtorek max środa czy według was ta cześć jest w dobrym stanie ?? http://allegro.pl/show_item.php?item=2871938664

 

Ta cześć mogę mieć od reki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz po stronie tego zgięcia,próbując ją "wyprostować".Tam najczęściej pękają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
okazało się ze mam 2 dziury na rurze nr 13 !!

 

---------- Dodano o 19:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:06 ----------

 

karol a czy ta rura rozwiązała twój problem który miałeś podobny do mojego ??

 

A napisz jeszcze taką rzecz,

Czy nie zauważyleś, czy podczas przyspieszania (jak zaczyna dmuchać turbawka) robi się za Tobą czarna chmura?

Czy nie odnotowaleś też przypadkiem zwiększonego żuzycia paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KAROL27 Serdeczne podziękowania uratowałeś mi tyłek.... auto uratowane, zakupiona używana rura za 60zł i auto chodzi !!! jakie mam odczucia po wymianie tego kolanka. Co najważniejsze to niema tej turbo dziury!!! dodatkowo zero gwizdania turbo, zawsze jak deptałem to dożo zadymy robiła ta turbina, dodatkowo auto ma 10% więcej mocy !! oraz spalanie spadło o 1 - 2 litry!!! szok jak może taka rura zaszkodzić, a co do kontrolki to na dzień dzisiejszy wykasowałem ja i stan licznika to 80 km i nie świeci, i mam nadzieje ze nie będzie świeciła....... Wstyd dla aso szczecin Łopiński gdzie robili auto 3 godziny i stwierdzili ze jest wszystko ok nawet na jeździe testowej.... Karol27 Dzieki!!!!! :D

 

---------- Dodano o 22:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:21 ----------

 

Czy nie zauważyleś, czy podczas przyspieszania (jak zaczyna dmuchać turbawka) robi się za Tobą czarna chmura?
czasem była zadyma ale nie jestem pewien bo przez te uszkodzenie nie deptałem starałem się mulic ale raz jak depnąłem to zakopcił i to zdrowo i strasznie gwizdała turbo

 

---------- Dodano o 22:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:24 ----------

 

Czy nie odnotowaleś też przypadkiem zwiększonego żuzycia paliwa?
tak palił znacznie więcej na uszkodzonej miałem na trasie nawet 7-8 litrów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Karol27 Dzieki!!!!!

A prosze bardzo;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KAROL27 Serdeczne podziękowania uratowałeś mi tyłek.... auto uratowane, zakupiona używana rura za 60zł i auto chodzi !!! jakie mam odczucia po wymianie tego kolanka. Co najważniejsze to niema tej turbo dziury!!! dodatkowo zero gwizdania turbo, zawsze jak deptałem to dożo zadymy robiła ta turbina, dodatkowo auto ma 10% więcej mocy !! oraz spalanie spadło o 1 - 2 litry!!! szok jak może taka rura zaszkodzić, a co do kontrolki to na dzień dzisiejszy wykasowałem ja i stan licznika to 80 km i nie świeci, i mam nadzieje ze nie będzie świeciła....... Wstyd dla aso szczecin Łopiński gdzie robili auto 3 godziny i stwierdzili ze jest wszystko ok nawet na jeździe testowej.... Karol27 Dzieki!!!!! :D

 

---------- Dodano o 22:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:21 ----------

 

czasem była zadyma ale nie jestem pewien bo przez te uszkodzenie nie deptałem starałem się mulic ale raz jak depnąłem to zakopcił i to zdrowo i strasznie gwizdała turbo

 

---------- Dodano o 22:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:24 ----------

 

tak palił znaczpowenie więcej na uszkodzonej miałem na trasie nawet 7-8 litrów

To są właśnie objawy nieszczelności układu dolotowego od turbo:

- kopcenie

- zwiększone zużycie paliwa

- świst uciekającego powietrza - dmucha turbinka i uciekające powietrze przez małą dziurke - gwizdże.

Dziwne że tego serwis nie wykrył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ci ludzie w aso to pierdoły mają błąd na dłoni mówiący ewidętnie o złym przepływie powietrza więc problem albo z przepływką albo nieszczelność w dolocie, a oni przy tym błędzie szukają problemów w instalacji gdze błąd nie mówi nic o przerwach, zwarciach w obwodzie!!! kto ich szkoli niech oni za naukę na naszych autach płacą :nerwus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe u mnie mechanicy z problemami typu jak zrobic by sie wylaczyla kontrolka wykrecaja zegary i od srodka zaklejaja swiecaca nie dajaca sie wylaczyc diode i sprawa z glowy. Juz nie raz moj znajomy mechanik mowil ze widzial w samochodach pozaklejane swiecace kontrolki. Da sie? Da sie! :) Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z tego, co czytam w tym wątku również mogę mieć pękniętą tę rurę.

Auto w granicach obrotów 1800-2200 szarpie tak, jakby miało za mało powietrza (tak jakbym jechal na "5" 40/h i chciał przyspieszyć bez redukcji biegu), później idzie już normalnie. Najbardziej zauważalne jest to na trzecim i czwartym biegu. Oczywiście żadna kontrolka się nie świeci.

Również od strony pasażera pod maską słyszę syczenie, myślałem, że to pasek od alternatora lub napinacz- ale nie.

Wychodzi, na to że rura od koolera mogła zakończyć swój żywot.

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Z tego, co czytam w tym wątku również mogę mieć pękniętą tę rurę.

Auto w granicach obrotów 1800-2200 szarpie tak, jakby miało za mało powietrza (tak jakbym jechal na "5" 40/h i chciał przyspieszyć bez redukcji biegu), później idzie już normalnie. Najbardziej zauważalne jest to na trzecim i czwartym biegu. Oczywiście żadna kontrolka się nie świeci.

Również od strony pasażera pod maską słyszę syczenie, myślałem, że to pasek od alternatora lub napinacz- ale nie.

Wychodzi, na to że rura od koolera mogła zakończyć swój żywot.

M

 

Polecam to wymienić, inny komfort jazdy !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy ktoś może wkleić jakieś zdjęcie lub dokładniej określić, gdzie znajduje się TA rura, bo z rysunku z posta #10 nie mogę jej znaleźć.

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość TomaszK

Witam

Mam podobny problem. Od kilku tygodni jeżdzę z zapalającą się żółtą kontrolką. Na VAG-u podobne informacje jak powyżej. Już sam wymieniłem przepływomierz. Oczwiście nic nie pomogło. Zużycie paliwa jest nieco większe. Słychać delikatny swist powietrza oraz silnik ma takie zawachania w obrotach poniżej 2000. Będę sprawdzał jutro tę rurę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem rozwiązany.

Syczenie nie pochodziło z rury, tylko z chłodniczki spalin.

Wymieniona i po kłopocie.

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem wywaliła mi kontrolka od silnika po podłączeniu do kompa wyswietliło błąd czujnika stukowego ( zwarcie ) moje pytanie brzmi gdzie owy czujnik sie znajduje bo niemoge go zlokalizować silnik 2,0 FSI rok 2006 . Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności