kiler1410 Zgłoś #361 Napisano 6 Stycznia 2011 pewnie 8-9L dochodzi :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #362 Napisano 6 Stycznia 2011 ja jezdze 3 lata paskiem 1.8 i nie narzekam na brak mocy,przeważnie jezdze sam lub z dziewczyną ,w tej chwili przy takiej pogodzie pali mi 12-13 lpg w mieście ,10-11 lpg -trasa, latem w trasie udalo mi sie zejść do 7 l ale predkosc 80-100,nie mam zamiaru przesiadać sie na diesla ,jak juz to bedzie w przyszłosci 1.8t albo 2.8v6 oczywiscie z lpg pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #363 Napisano 6 Stycznia 2011 No wlasnie nie, jezdze przewaznie 60 mph zadko 70 moc nie jest mi potrzebna zeby zapierd...tylko zeby miec mocliwosc szybkiego wyprzedzania lub odejscia z miejsca. Szalalem 1.8t, teraz sie uspokoilem. Wole sie pokrecic na sniegu... Co do gaszenia i odpalania, owszem odpalanie jest uciazliwe powinno sie podgrzac turbinke zanim sie ruszy. Natomiast wygaszanie? Nie ma z tym najmniejszego problemu, zakladasz turbo timer i heja do domu aauto chodzi jeszcze od 30 sekund do 15 minut w zaleznosci jak sobie ustawisz. Da sie to tez podlaczyc na zdalne do odpalania jak skuter i wlaczasz auto zanim z domu wyskoczysz, wsiadasz do zagrzanego;) Jezeli posiadacze 131ps mowia ze przy szaleniu maja 6l to zazdroszce, ja mowielem o spalaniu na spokojnie, jak szalej albo latam 180(moze ze 2x tak jechalem okolo 5 minut) spalanie wacha sie na poziomi 7-8 na trasie a jak poszaleje po miescie to w granicach 11. Tak wiec wszystko w normie i wg doswaidczen wiekszosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #364 Napisano 6 Stycznia 2011 Nie ma z tym najmniejszego problemu, zakladasz turbo timer i heja do domu aauto chodzi jeszcze od 30 sekund do 15 minut w zaleznosci jak sobie ustawisz.Da sie to tez podlaczyc na zdalne do odpalania jak skuter i wlaczasz auto zanim z domu wyskoczysz, wsiadasz do zagrzanego Pokaz mi takiego co to ma i uzywa. Ze jest do kupienia to wiem.Kolejny minus to uzywanie tego w zimie, gdy nie zaleca sie wtedy uzywania recznego hamulca. Gdy auto bedzie na biegu, wtedy timera nie uzyjesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat_Kamil Zgłoś #365 Napisano 6 Stycznia 2011 Mi przy normalnej jeździe pali 12 litrów, więcej nigdy nie spalił - taka jest moja średnia - 8 litrów spalił mi jak jechałem w którymś tygodniu z ostrołęki do Płocka - 170 km, śniegi były duże i 70km/h nie przekroczyłem nawet na moment. Tak więc myśle, że przy mojej jeździe diesel spalił by spokojnie te 8 litrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #366 Napisano 6 Stycznia 2011 Pokaz mi takiego co to ma i uzywa. Ze jest do kupienia to wiem.Kolejny minus to uzywanie tego w zimie, gdy nie zaleca sie wtedy uzywania recznego hamulca. Gdy auto bedzie na biegu, wtedy timera nie uzyjesz. ja mam i bede uzywal, zdjecia zapodac????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #367 Napisano 6 Stycznia 2011 ja mam i bede uzywalPozyjemy , zobaczymy. Zdjecia dostepne na alegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #368 Napisano 7 Stycznia 2011 Pozyjemy , zobaczymy. Zdjecia dostepne na alegro. owszem, jak rowniez dostepne u mnie i w ramach testow bede montowal, co mam ci zdjecie na tle mojego auta zrobiec? Nie wazne, ja nie wnikam nie wierzysz to nie, ale jak bys takowego potrzebowal to zapraszam na pw;) Postaram sie w ten weekend zamontowac(specjalnie dla ciebie) bo bede troszke grzebal w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemasss Zgłoś #369 Napisano 7 Stycznia 2011 (edytowane) ja przerabialem temat b5 1.8t i w tej chwili 1.9 tdi powiem tyle - benzynka fajnie sie jezdzi, mozna ja latwo i tanio podkrecic do 180 - 190 KM jednak -to i tak po pewnym czasie sie nudzi. Po drugie 1.8t nie jest na pewno oszczednym silnikiem - przy deptaniu w miescie nie nadazalem jezdzic na stacje benzynowa (okolo 15 litrow pochlanial). W trasie fakt oszczedniej i to znaczaco bo okolo 8litrow ale jednak to zawsze 8 litrow x 5 zl = 40 zl/100km w trasie. Po miescie 15 x 5 = 75 zl/100km. Jesli chodzi o utrzymanie poza paliwem to tu tez duzo rzeczy tak jaki w dieslu moze sie zepsuc a ceny podobne. Co do diesla - moze nie ma takich osiagow ale tez bardzo fanie przyspiesza, Ceny czesci nie wywoluja zawalu serca (rozrzad za 200 zl - smiech na sali). Spalanie-duzo jezdze po miescie a styl jazdy mam jaki mam i mialem przy benzynie (czyt. deptanie) pali mi nie wiecej jak 7 litrow. tankuje rope za 4 zl. 7 x 4 = 28 zl/100 km Na trasie mozna spokojnie zejsc do poziomu 5,5 x 4 zl = 22 zł/100km - za PKS wiecej zaplacisz rachunek jest prosty a dla fanow LPG: jak zalozycie gaz to silnik dostaje w tylek i na pewno zwieksza sie jego awaryjnosc a co zatym idzie koszty utrzymania takiego auta w przypadku awarii koszty paliwa i ta knie dorownuja TDI (gazu ani benzyny nie kupisz taniej) Edytowane 7 Stycznia 2011 przez Przemasss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #370 Napisano 7 Stycznia 2011 ja przerabialem temat b5 1.8t i w tej chwili 1.9 tdi powiem tyle - benzynka fajnie sie jezdzi, mozna ja latwo i tanio podkrecic do 180 - 190 KM jednak -to i tak po pewnym czasie sie nudzi. Po drugie 1.8t nie jest na pewno oszczednym silnikiem - przy deptaniu w miescie nie nadazalem jezdzic na stacje benzynowa (okolo 15 litrow pochlanial). W trasie fakt oszczedniej i to znaczaco bo okolo 8litrow ale jednak to zawsze 8 litrow x 5 zl = 40 zl/100km w trasie. Po miescie 15 x 5 = 75 zl/100km. Jesli chodzi o utrzymanie poza paliwem to tu tez duzo rzeczy tak jaki w dieslu moze sie zepsuc a ceny podobne. Co do diesla - moze nie ma takich osiagow ale tez bardzo fanie przyspiesza, Ceny czesci nie wywoluja zawalu serca (rozrzad za 200 zl - smiech na sali). Spalanie-duzo jezdze po miescie a styl jazdy mam jaki mam i mialem przy benzynie (czyt. deptanie) pali mi nie wiecej jak 7 litrow. tankuje rope za 4 zl. 7 x 4 = 28 zl/100 km Na trasie mozna spokojnie zejsc do poziomu 5,5 x 4 zl = 22 zł/100km - za PKS wiecej zaplacisz rachunek jest prosty a dla fanow LPG: jak zalozycie gaz to silnik dostaje w tylek i na pewno zwieksza sie jego awaryjnosc a co zatym idzie koszty utrzymania takiego auta w przypadku awarii koszty paliwa i ta knie dorownuja TDI (gazu ani benzyny nie kupisz taniej) i pozdrawiam serdecznie za ta wypowiedz, jasno i na temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #371 Napisano 7 Stycznia 2011 ja mam i bede uzywal, zdjecia zapodac????? Ja poproszę o filmik z odpalenia. PS Nie potrzebuje tego i nie będę pisał na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #372 Napisano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Ja poproszę o filmik z odpalenia.PS Nie potrzebuje tego i nie będę pisał na PW. Nie uwzgledniam twoich postow...daruj sobie. I co do tego PW-myslisz ze dostalbys odpowiedz... Trzymaj sie swojej wersji i nie czytaj moich glupich postow. (chyba ze lubisz podwazac swoj autorytet) Bez odbioru;) Edytowane 7 Stycznia 2011 przez Stavros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #373 Napisano 7 Stycznia 2011 ja przerabialem temat b5 1.8t i w tej chwili 1.9 tdi powiem tyle - benzynka fajnie sie jezdzi, mozna ja latwo i tanio podkrecic do 180 - 190 KM jednak -to i tak po pewnym czasie sie nudzi. Po drugie 1.8t nie jest na pewno oszczednym silnikiem - przy deptaniu w miescie nie nadazalem jezdzic na stacje benzynowa (okolo 15 litrow pochlanial). W trasie fakt oszczedniej i to znaczaco bo okolo 8litrow ale jednak to zawsze 8 litrow x 5 zl = 40 zl/100km w trasie. Po miescie 15 x 5 = 75 zl/100km. Jesli chodzi o utrzymanie poza paliwem to tu tez duzo rzeczy tak jaki w dieslu moze sie zepsuc a ceny podobne. Co do diesla - moze nie ma takich osiagow ale tez bardzo fanie przyspiesza, Ceny czesci nie wywoluja zawalu serca (rozrzad za 200 zl - smiech na sali). Spalanie-duzo jezdze po miescie a styl jazdy mam jaki mam i mialem przy benzynie (czyt. deptanie) pali mi nie wiecej jak 7 litrow. tankuje rope za 4 zl. 7 x 4 = 28 zl/100 km Na trasie mozna spokojnie zejsc do poziomu 5,5 x 4 zl = 22 zł/100km - za PKS wiecej zaplacisz rachunek jest prosty a dla fanow LPG: jak zalozycie gaz to silnik dostaje w tylek i na pewno zwieksza sie jego awaryjnosc a co zatym idzie koszty utrzymania takiego auta w przypadku awarii koszty paliwa i ta knie dorownuja TDI (gazu ani benzyny nie kupisz taniej) Również pozdrawiam i podpinam się pod tą wypowiedź - jest dokładnie tak jak piszesz. Swoim AJM nie jeżdżę często po mieście, ale w trasy jeszcze rzadziej i spalanie utrzymuje się na poziomie 5,6-5,8 l/100km (1000 km na baku nie stanowi dużego problemu). Jestem w stanie uwierzyć że 150-konne BMW w dieselu pali 7-8 L ale jeśli by mi mój 1.9TDI tyle palił to zastanowiłbym się czy aby z silnikiem jest wszystko OK i sprawdziłbym czy przypadkiem przebieg który widnieje na szafie nie trzeba przemnożyć przez 2 lub 3. Mój ojciec jeździ AWX'em i spalanie jest podobne (może dlatego że jeździ delikatniej bo kiedy ja nim jeździłem spalanie lekko wzrastało ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat_Kamil Zgłoś #374 Napisano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Kolego, silnik od gazu dostawał po tyłku chyba w polonezie, a co może się popsuć od gazu - uszczelka pod głowicą? przepływomierz? wtryski? turbina? heh Znajdź mi diesla który nie ma z tym problemów. Ja mam przejechane na gazie 140tkm i z silnikiem nie ma żadnych problemów, wymieniłem przepływomierz i zawór dv będę musiał wkrótce wymienić. Silnik 1.8T uważam że jest nie do zajechania. Kolejny raz - ON po 4zł znajdż mi stację gdzie jest po tyle, ja nie mam dostępu do takiej ropy za 4zł i 80% osób jeżdżących na gazie też nie ma i dlatego wybierają gaz. 7x4,70=32,90 = 100km na ON 11x2,60=28,60 = 100km na LPG Oszczędność mała - ale jest i niech mi ktoś powie że nie:) P.S Koledzy ale porównujmy chociaż silniki które mają podobną moc - 150 konne 1.8T porównujmy do diesla który ma 150KM - bo to wtedy chyba tylko ma sens - nieprawdaż Pozdrawiam:) Edytowane 7 Stycznia 2011 przez Passat_Kamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #375 Napisano 7 Stycznia 2011 Juz mowilem ze kupujemy auto za 20 tysiecy, do tego gaz za 10 tysiecy co daje nam 30 tysiecy. Po 4 latach instalacja sie zwraca i wtedy zaczyna sie oszczednosci. A dieslem oszczednosc jest od pierwszej chwili;) Powiem tak, mialem 1.8T i zmienilem na 1.9TDI-pytanie dlaczego? Niech kazdy odpowie sobie sam.... Ps.: Nie tylko ja z tego co widze zmienilem 1.8T na 1.9TDI, zreszta statystyka forum tez wskazuje jasny wybor uzytkownikow. ---------- Post added at 10:35 ---------- Previous post was at 10:32 ---------- A i co do tolerancji silnikow Turbo doladowanych na LPG poczytaj na forum i w innych zrodlach, poczytaj tez tolerancje silnikow 1.8 20v i 20vT. Dowiedz sie rowniez jaka jest roznica w suchosci obu paliw benzyna-lpg, ich temp spalania, wplyw na metal/reakcje zachodzace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #376 Napisano 7 Stycznia 2011 (edytowane) a dla fanow LPG: jak zalozycie gaz to silnik dostaje w tylek i na pewno zwieksza sie jego awaryjnosc a co zatym idzie koszty utrzymania takiego auta w przypadku awarii koszty paliwa i ta knie dorownuja TDI (gazu ani benzyny nie kupisz taniej) Buhahaha. Skad to wziales? Jak komus partacz zalozyl gaz, albo nikt nie dbal o jego przeglad to tak jest.Poza tym kolego jezdzisz ostatnia wersja silnika TDi, ktory jest odporny na wiele glupot jego uzytkownika. W passku dostaniesz go do 2000r, w octavi I chyba do 2004. Pozniej skonczyla sie era bezawaryjnych diesli i w miare tanich w obsludze. ---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:14 ---------- A i co do tolerancji silnikow Turbo doladowanych na LPG poczytaj na forum i w innych zrodlach, poczytaj tez tolerancje silnikow 1.8 20v i 20vT.Dowiedz sie rowniez jaka jest roznica w suchosci obu paliw benzyna-lpg, ich temp spalania, wplyw na metal/reakcje zachodzace. Swego czasu czytalem troche na forum o lpg, i jedynym prblemem w turbo to byl zle dobrany reduktor, ktory nie wyrabial czasami w dostarczaniu odpowiedniej ilosci gazu. Sa motorki 2,7biturbo zagazowane i nic sie nie dzieje.Zreszta o czym my tu gadamy. Kazdy z nas wie lepiej ---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:17 ---------- Nie uwzgledniam twoich postow...daruj sobie.To w takim razie ja poprosze o ten filmik z odpalenia ---------- Post added at 10:21 ---------- Previous post was at 10:18 ---------- Juz mowilem ze kupujemy auto za 20 tysiecy, do tego gaz za 10 tysiecy co daje nam 30 tysiecy.Instalacja w tej cenie to chyba musi byc ze zlota, bo srednia cena to 2,5-3k. Poza tym w dieslu jest wieksze prawdopodobienstwo ze byl krecony, a wiec moze byc blisko swojej agonii. Benzyna w zakupie jest tansza i do instalacji niewiele sie doklada. Edytowane 7 Stycznia 2011 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #377 Napisano 7 Stycznia 2011 Buhahaha. Skad to wziales? Jak komus partacz zalozyl gaz, albo nikt nie dbal o jego przeglad to tak jest.Poza tym kolego jezdzisz ostatnia wersja silnika TDi, ktory jest odporny na wiele glupot jego uzytkownika. W passku dostaniesz go do 2000r, w octavi I chyba do 2004. Pozniej skonczyla sie era bezawaryjnych diesli i w miare tanich w obsludze. ---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:14 ---------- Swego czasu czytalem troche na forum o lpg, i jedynym prblemem w turbo to byl zle dobrany reduktor, ktory nie wyrabial czasami w dostarczaniu odpowiedniej ilosci gazu. Sa motorki 2,7biturbo zagazowane i nic sie nie dzieje. Zreszta o czym my tu gadamy. Kazdy z nas wie lepiej ---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:17 ---------- To w takim razie ja poprosze o ten filmik z odpalenia ---------- Post added at 10:21 ---------- Previous post was at 10:18 ---------- Instalacja w tej cenie to chyba musi byc ze zlota, bo srednia cena to 2,5-3k. Poza tym w dieslu jest wieksze prawdopodobienstwo ze byl krecony, a wiec moze byc blisko swojej agonii. Benzyna w zakupie jest tansza i do instalacji niewiele sie doklada. Po pierwsze to zalozylem juz odpowiedni temat w celu ''odpalenia'' publicznego turbo timera. 2 to gdzie ty widziales instalacje kompatybilna do 1.8 20v za 2-3 kola? Taka za 2 - 3 to do poldka albo duzego fiata sie wstawialo, do 20v chyba jest potrzebana sekwencja a to juz chyba od 7 do 12 klockow stoi z tego co wiem. Tak czy siak w uk trzeba dac 2,5 tysiaca funtow czyli by sie przelicznik zgdzal. ---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:26 ---------- Nie wiem nie znam sie, czytalem jakie ma wlasciwosci gaz i to mi wystarczy, nie przekona mnie zadne regulowanie daweg i tp, chyba ze w silniku toyoty prius o zwiekszonej odpornsci i sprawnosci temp. ---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:28 ---------- To chyba bylo pierwsze auto na gaz(czytaj mialo tylko i wylacznie zbiornik i instalacje zasilania gazem nie kompatybilne do zasilania benzyna). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #378 Napisano 7 Stycznia 2011 2 to gdzie ty widziales instalacje kompatybilna do 1.8 20v za 2-3 kola?Taka za 2 - 3 to do poldka albo duzego fiata sie wstawialo, do 20v chyba jest potrzebana sekwencja a to juz chyba od 7 do 12 klockow stoi z tego co wiem. Tak czy siak w uk trzeba dac 2,5 tysiaca funtow czyli by sie przelicznik zgdzal. To chyba cos ci sie lata poprzestawialy, bo owszem do poldka tyle instalacja kosztowala ale dobre ponad 10lat temu. Teraz za mniej niz 1.5tys zalozy sie - i to nie jakis najtanszy syf. Maj 2009, zapytanie o instalacje do 1.8T: stag 3200,-prins 4500, Chyba, ze tobie chodzi o silnik TSI, ale auto z nim nie kosztuje juz 20, tylko ok 40tys. Instalacja do niego to i tak nizszy niz 6tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #379 Napisano 7 Stycznia 2011 To chyba cos ci sie lata poprzestawialy, bo owszem do poldka tyle instalacja kosztowala ale dobre ponad 10lat temu. Teraz za mniej niz 1.5tys zalozy sie - i to nie jakis najtanszy syf.Maj 2009, zapytanie o instalacje do 1.8T: stag 3200,-prins 4500, Chyba, ze tobie chodzi o silnik TSI, ale auto z nim nie kosztuje juz 20, tylko ok 40tys. Instalacja do niego to i tak nizszy niz 6tys. No nie wydaje mi sie zebyinstalacje tanialy skoro ich popularnosc wzrosla... Aczkolwiek cos mi sie kojrzy ze raczej czytalem, slychalem i widzialem gaz w audi a6 jakis sekwencyjny holenderski(czy cos takiego) i kolega mowiel ze takie rzeczy to prawie 10 kosztuja. Mial wpelni zintegrowana ta instalacje z mfa oraz mial wlacznik nie jakis badziewny ale taki jak esp w audi (akurat mial wolne miejsce na wlacznik halogenow) I TAM MU ZAMONTOWALI wygladajacy jak ori audi wlacznik podswietlany a napisem LPG/PETROL hehehe...smiesznie to wygladalo, ale pelna profeska ze strony tworcy zestawu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #380 Napisano 7 Stycznia 2011 No nie wydaje mi sie zebyinstalacje tanialy skoro ich popularnosc wzrosla...Aczkolwiek cos mi sie kojrzy ze raczej czytalem, slychalem i widzialem gaz w audi a6 jakis sekwencyjny holenderski(czy cos takiego) i kolega mowiel ze takie rzeczy to prawie 10 kosztuja. Skoro nie masz pojecia ile normalna sekwencja kosztuje do zwyklego silnika, to lepiej zakonczmy te konwersacje, bo chyba rozmawiamy o roznych rzeczach (ceny do sprawdzenia w internecie i na forum). Czekam na filmik z odpalania auta za pomoca twojego urzadzonka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach