albus Zgłoś #1 Napisano 5 Grudnia 2012 witam, podpowiedzcie koledzy odnośnie problemu w VW Touran 1.9 tdi BLS, pod przegazowaniu ,tak do 3 tys obrotów , powietrze cofa się do filtra powietrza i słychać taki syk no nie wiem jak to określić. Błędów w sterowniku już nie ma bo był dotyczący uszkodzonego pompowtrysku- pompowtrysk wymieniłem . pozostała mi jeszcze jedna usterka związana z tym dolotem (turbiną??) turbina jest po regeneracji, co sprawdziłem to luz na wirniku -nie ma luzów. EGR w bsach nie miałem okazji jeszcze sprawdzić z braku czasu i jak na szybko podłączałem to silnik zimny więc 003BS nie dało się sprawdzić. Czy ktoś się spotkał z takim problemem ??? Te syczenie po odpuszczeniu gazu to bardziej brzmi jak "źrebak młody" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #2 Napisano 5 Grudnia 2012 Zapewne typowy blow-off, ciśnienie wytworzone przez suszarkę cofa się. Pokaż logi grup 003, 011. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #3 Napisano 5 Grudnia 2012 Obstawiasz bardziej turbo ??>? czy moze egr?? tam jest elektryczny egr... Logów narazie nie mam.. Proszęo wskazówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #4 Napisano 6 Grudnia 2012 "Obstawiam" źle wyregulowaną sztangę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #5 Napisano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Zrobiłem logi i proszę o opinie specjalistów ?? przy okazji podpowiedzcie co się dzieje z 1 pompowtryskiem- jest po wymianie (fakt używka o tych samych nr) przed wymiana poprzedni pompowtrysk miał korekcje na plusie ok +2 i wywalał już błąd Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/stanczak24_107411.html Grupy: 003,011,013 - http://vaglog.rtnet.pl/stanczak24_107412.html dodanie gazu na wolnych obrotach Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/stanczak24_107413.html Skrzynia automat jest w tym Turanie Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/stanczak24_107414.html BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stanczak24_107415.html BS ps Czy ja dobrze widzę że tą źle wyregulowaną sztangęwidaćw 011 BS??? przy "ON" za duże ciśnienie ?? Edytowane 9 Grudnia 2012 przez albus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #6 Napisano 9 Grudnia 2012 geometria ci sie przycina i pomki to istna tragedja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #7 Napisano 9 Grudnia 2012 Czy przycinająca geometria będzie miała wpływ na cofaniie się tego powietrza, ps wstawiam link z filmikiem jak to wygląda : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2012 wyczysc geometrie problem zniknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 10 Grudnia 2012 Co tam czyścić jak wszystko jest w normie? Przy wymianie pompek ktoś popatrzył na szklanki i wałek rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #10 Napisano 11 Grudnia 2012 No właśnie sam nie wiem z tą geometrią bo notlauf-ów nie ma, nie było, a jedyną rzeczą która niepokoi to efekt z filmiku bo to nie jest normalne zjawisko. Tomku pompka była wymieniona tylko pierwsza i to też na używaną, (poprzednia wywalała już błąd i miała korekcję na plusie ponad 2) także jest lipa i będzie to poprawione, pójdą 4 pompki do sprawdzenia i tyle. Proszę skomentuj mi to syczenie z filmiku?? dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 11 Grudnia 2012 Damian ma racje - to "cofanie" powietrza spowodowane jest skokową pracą zmiennej geometrii. Przy płynnej pracy takiego szurania nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #12 Napisano 11 Grudnia 2012 To z filmu to mi śmierdzi dwumasą, ale może mi się dźwięki nakładają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach