landryn87 Zgłoś #41 Napisano 9 Grudnia 2012 Witam chłodnica oleju ale co by to miało wspólnego z zaistniała sytuacja co jedynie do głowy mi przychodzi to wymiana pompy olejowej. BO jak okazało by się ze pompa jest walnięta a zrobię cały silnik to chyba nie szkoda tych 150zł na nowa prawda???Panowie a jakim olejem zalać 10w 40 optymalnie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptasior445 Zgłoś #42 Napisano 9 Grudnia 2012 10w 40 to chyba zalecany olej do tego silnika . Ja już jestem rok po remoncie i zalałem 10w 40 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #43 Napisano 21 Grudnia 2012 Witam udało mi się poskładać prawie wszystko do kupy tylko mam problem z odkręceniem śruby na wałku rozrządu muszę zdjąć koło żeby wymienić uszczelniacz czytałem w internecie ,że w imadło włożyć ale jakoś nie przemawia to do mnie za bardzo. Mam nadzieje , że tam jest prawy gwint czyli odkręca się w lewo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #44 Napisano 22 Grudnia 2012 Witam udało mi się poskładać prawie wszystko do kupy tylko mam problem z odkręceniem śruby na wałku rozrządu muszę zdjąć koło żeby wymienić uszczelniacz czytałem w internecie ,że w imadło włożyć ale jakoś nie przemawia to do mnie za bardzo. Mam nadzieje , że tam jest prawy gwint czyli odkręca się w lewo?? Chyba te śruby na klej są składane ja tak miałem, a odkręciłem przekładając drewniany klocek przez koło i zapierając go w poziomie o głowice i kielich amortyzatora śrubę odkręcasz do góry czyli w lewo, a i radzę kupić nową śrubę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #45 Napisano 22 Grudnia 2012 czytałem w internecie ,że w imadło włożyć ale jakoś nie przemawia to do mnie za bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #46 Napisano 22 Grudnia 2012 [ATTACH=CONFIG]93920[/ATTACH] zyczy powodzenia w odkrecaniu samemu tej sruby z pomoca tego narządzia - czlowiek nie ma sie jak zaprzeć po prostu. Lepszy jest drewniany klocek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #47 Napisano 22 Grudnia 2012 Witam klocek dębowy klucz i dobra dźwignia to niezawodne urządzenie do odkręcania złożyłem prawie wszystko, zostało ustawienie rozrządu mam rozkręcone i ustawione na znakach, znaki sie zgrywają a palec nie daje iskry na pierwszy tłok wiec chyba będę musiał przestawić zapłon tylko dlaczego tak sie stało skoro wszystko chodziło przed remontem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #48 Napisano 23 Grudnia 2012 zyczy powodzenia w odkrecaniu samemu tej sruby z pomoca tego narządzia - czlowiek nie ma sie jak zaprzeć po prostu. Lepszy jest drewniany klocek Współczuję, jak zwykła śruba m10 nie daje się odkręcić, bo nie ma jak się zaprzeć Zakładasz taki klucz, opierasz np o alternator i odkręcasz podobnie jak drewnianym klockiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #49 Napisano 25 Grudnia 2012 Witam w końcu udało sie złożyć w całość do kupy i zagadał powiem tak na remont silnika z planowaniem głowicy i części poszło 1600zł wiec sporo jak bym mechanikowi miał zapłacić to 2 tys lekko całość wyniosła. Teraz trzeba się zastanowić czy warto było, jeśli chodzi o mnie to robiłem dla siebie to auto mam nadzieje ze kolejne z 4 lata pojeżdżę a jak ktoś kupi o dennie to auto na pewno będzie zadowolony,l silnik po generalnym zawieszenie całe zrobiłem 2 lata temu wiec licząc ile wsadziłem w to auto to 3 takie auta bym kupił Ale nie boje się jechać tym autem nigdzie, sam zrobiłem wiec wiem ze nie ma lipy jest zrobione dobrze pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #50 Napisano 14 Stycznia 2013 Witam Panowie nie będę zakładał nowego wątku a nie znalazłem żadnej informacji na forum, mianowicie jednak wszystko nie jest ok ponieważ podczas dodawania gwałtownie gazu słychać przeciek wydechu to znaczy jak by była nieszczelność gdzieś na wydechu ale wszystko jest szczelne sprawdzałem . Pojechałem do mechanika mechanik mówi ze zawór nie zamyka na 2 i 4 tłoku pytam się i co teraz a on ze trzeba głowice zdjąć bo zawory na głowicy nie zostały doszlifowane i się nie domykają . Dzwonie do miejsca gdzie robili mi głowice oni twierdza , że po zrobieniu głowicy wszystko zostało sprawdzone na szczelność po zrobieniu i na 100% jest okej tylko kwestia rozrządu lub hydro popychaczy. Składając silnik z hydro popychaczy wycisnąłem olej palcem dało się wcisnąć ta sprężynkę w hydro popychaczach wiec jest okej. Rozrząd ustawiłem na znaki wiec naprawdę nie wiem co morze być. Pojechałem do Gazownika swojego on nie miał czasu za bardzo ale powiedział ze musi być przestawiony na rozrządzie bo miał kiedyś taka sytuacje. Wiec proszę wypowiedzcie się na ten temat bo naprawdę brakuje mi sił, co może być przyczyną tego dziwnego dźwięku czy zawór się nie domyka wydechowy czy co?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #51 Napisano 14 Stycznia 2013 Ja zawór sie nie domyka sprawdź ciśnienie będziesz wiedział, co do przestawienie rozrządu zobacz na lampie stroboskopowej ale to raczej byś czuł rano przy odpalaniu i w czasie jazdy też albo by grały zawory albo strzelał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #52 Napisano 14 Stycznia 2013 Nie mam urządzenia do sprawdzenia ciśnienia na tłokach musiał bym do jakiegoś mechanika podjechać. Czyli jednak będę musiał zrobić wszystko od początku wyjąc głowice??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #53 Napisano 14 Stycznia 2013 Sprawdź ciśnienie a swoja drogą jak to mechanik stwierdził jak byś miał wypalone zawory to strasznie ciężko by palił rano albo w cale, a mechanik nie mierząc ciśnienia stwierdził że wypalone zawory? Aby mam nadzieję że nie jeździsz do tego co si silnik zmieniał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #54 Napisano 14 Stycznia 2013 Witam ja silnika nie wymieniałem tylko robiłem głowice zmieniałem pierscienie, głowica była regenerowana planowana, wymieniane uszczelniacze na zaworach i prowadnice. Po zrobieniu była sprawdzana PODOBNO na szczelność i wszystko było dobrze ale podobno osobiście tego nie widziałem. A składałem silnik sam. Głowica była robiona w naprawdę dobrym warsztacie który istnieje ot dawana i cieszy się dobra renomą, wiec nie wiem . Mechanik nie powiedział ze się wypalił zawór tylko ze trzeba je doszlifować bo jak robili głowice to nie doszlifowali zaworów a na fakturze mam ze były szlifowane ... I komu wieżyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #55 Napisano 14 Stycznia 2013 Jak zmieniałeś prowadnice i zawory za pewne to raczej masz na fakturze wstawienie nowych gniazd zaworowych lub rozwiercenie starych ale jak piszesz że dobry zakład to i dotrzeć pewnie dotarli berbeluchy nie robią co do szczelności oni sprawdzają szczelność na przeciekanie wody czy coś w tym stylu, sprawdź ciśnienie na cylindrach będziesz wszystko wiedział bez rozbierania a i jeszcze jedno czy masz to tylko na zimnym czy na ciepłym też? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #56 Napisano 14 Stycznia 2013 Dzwoniłem do nich i powiedzieli ze głowice sprawdzali na szczelność czyli czy nie ma dziury ale to przez robieniem głowicy . A po zrobieniu sprawdzali na szczelność czy zawory sa dobrze dopasowane tak mi powiedział kierownik zakładu gdzie robiłem głowice .. Muszę sprawdzić to ciśnienie najpierw bo tak to mogę narobić sobie kosztów niepotrzebnych. Czy na zimnym silniku czy na ciepłym jest tak samo słychać dziwny dźwięk jak by kolektor wydechowy był niedokręcony a wszystko jest szczelne bo sprawdzałem 100 razy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #57 Napisano 14 Stycznia 2013 Sprawdzaj ciśnienie jak będzie podobne na wszystkich arach to nie ruszasz a jak na którymś wyjdzie dużo mniej powtórz pomiar to samo to wiesz co jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #58 Napisano 14 Stycznia 2013 Niestety wiem co wtedy robota on nowa uszczelka pod głowice nowa ... tak się zastanawiam jeśli na zaworach będzie puszczał to jak mogę wyegzekwować od tej firmy co robiła głowice pieniądze za to ze musiałem jeszcze raz to robić.. już nie chodzi o te pieniądze ale o fakt i CZAS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #59 Napisano 14 Stycznia 2013 Wcale nic im nie zrobisz bo powiedzą że sam robiłęś a mechanikiem nie jesteś raczej, a zawory mogą się wypalać od niewłaściwego paliwa lub niewłaściwej dawki lpg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #60 Napisano 14 Stycznia 2013 Ale ja zrobiłem max 200km wiec nie będzie wypalony zawór ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach