tmstp Zgłoś #21 Napisano 20 Grudnia 2012 mechanik twierdzi że ten typ tak ma litosci... Podjedz do jakiegos innego mechanika, bardziej chetnego na poszukanie przyczyny. Zwyklym miernikiem mozna sprawdzic swiece przynajmniej czy dzialaja czy nie, moze na ktorejs cos pokaze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jokers Zgłoś #22 Napisano 20 Grudnia 2012 litosci... Podjedz do jakiegos innego mechanika, bardziej chetnego na poszukanie przyczyny. Zwyklym miernikiem mozna sprawdzic swiece przynajmniej czy dzialaja czy nie, moze na ktorejs cos pokaze. No wlasnie tez mi sie nie wydaje ze tak powinno byc, nawet ASO twierdzi ze to normalne. Jak podepne kompa to nic nie pokazuje. Najlepiej wymienie i bedzie z glowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomek1988 Zgłoś #23 Napisano 20 Grudnia 2012 Jak wymienisz daj znać czy pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #24 Napisano 21 Grudnia 2012 świece to nie problem ... zwykły miernik w łapkę i masz wszystko jasne ... "minus" do minusa aku, plus do świecy (zapłon włączony), napięcie powinno być jak bezpośrednio na aku. Jeśli nie to świeczka padła. Jeśli są wszystkie OK, to sprawdzić bloki w MS 013, 018 i 023, głównie chodzi o szczelność, jeśli któryś przelewa to masz odpowiedź, jeśli niby wszystko ok, to pompa podciśnienia, jeśli chcesz na początek ograniczyć koszta, to załóż zaworek zwrotny na zasilaniu paliwka (po filtrze). Pozdr ps.oczywiście zakładam, że autko było podłączone pod kompa i zero błędów > trzeba szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zygapro Zgłoś #25 Napisano 22 Grudnia 2012 Witam , ja mam taki problem ( mam passata b6 2.0tdi 2005r. przebieg 260.000km ) 09.2012 po wymianie wszystkich pompo wtryskow w ASO , zaraz po tym jak pasek wyjechał z ASO padła pompa paliwa wymieniłem na zwykłym warsztacie ( + wylanie całej zupy i płukanie baku oraz wymiana filtra paliwa , jeździłem nim ok 2tygodnie i było wszystko ok postawiłem paska i stał do wczoraj ( ponieważ jest to drugie auto w domu ) więc stał ponad 2miesiące wsiadam no i akumulator padł do zera, podłączyłem go na kable no i psikus wkładam kluczyk kontrolki OK świece się zagrzały naciskam żeby odpalić i nic tylko tryk...tryk...tryk i kontrolki też skaczą , puszczam kluczyk i jest ok , znów wkładam i znów tryk...tryk...... wydaje mi się że ten dźwięk idzie ze skrzynki obok akumulatora .... ma ktoś jakiś pomysł ??? dodam że rozrusznik ani nic nie reaguje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #26 Napisano 22 Grudnia 2012 podłączyłem go na kable no i psikus wkładam kluczyk kontrolki OK świece się zagrzały naciskam żeby odpalić i nic tylko tryk...tryk...tryk i kontrolki też skaczą Tak jak już koledzy napisali w innym temacie... nie ma prądu aby obrócić silnikiem... Kable pewnie masz z marketu, a one "dizla" nigdy nie odpalą. Musisz naładować akumulator normalnie, albo go doładować chociaż trochę i wtedy próbować z kablami. Nawet średniej klasy kable nie są idealnie skuteczne gdy akumulator jest wyczerpany do zera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #27 Napisano 22 Grudnia 2012 Podlacz aku do prostownika,by sie podladowal. Pózniej powtórz próbe rozruczu,powinno pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jokers Zgłoś #28 Napisano 25 Grudnia 2012 Swiece wymienione, ale nic to nie pomoglo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Romecki Zgłoś #29 Napisano 25 Grudnia 2012 Jakby świece nie grzały to by ciężko odpalał, a nie nierówno chodził po odpaleniu. To jest samozapłon. Problem albo tak jak pisze Piotr w układzie paliwowym, albo jakiś wtrysk szwankuje. Nie tankowałeś ostatnio na jakiejś mętnej stacji, albo nie przesadziłeś z jazdą na rezerwie? Witam, Też mi się tak wydaje - paliwo Świeca jest jak żarówka - spalona, albo nie Najlepiej jest ją wymontować i sprawdzić - jak są wkręcone mogą pokazać przejście - a co za tym idzie błędu nie pokażą Zależy jaki komputer jest podłączony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #30 Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Witam U mnie tez dwa razy tak ssie stalo ale bylo to zawsze po dluzszym postoju 2 - 3 dni. Jak jezdze codzienne to nie ma takiego problemu. Mi sie wydaje ze to jakies zapowietrzenie moze byc. P.S Poczytalem jeszcze o tym problemie i tak jak pisal kolega makec, moze to byc pompa ale nie ta w zbiorniku tylko ta przy silniku (VACUM). Nastepuje wtedy cofanie paliwa, a poza tym u mnie widac jak cieknie z niej olej albo olej napedowy. Pamietam jak kupilem samochod to filtr paliwa byl oblepiony jakby czarnym smarem. Wtedy myslalem ze poprostu tak jest bo filtr nie byl wymieniany. Doczytalem ze jak ta wlasnie pompka przepuszcza olej silnikowy do czesci paliwowej to przelewem ropa idzie do filtra paliwa o dlatego ten filtr jest tak zawalony. Zatem trzeba bedzie wymienic. Co jeszcze to warto wymienic na BOSH bo ja mam LUK ktory jest ponoc bardziej awaryjny. Edytowane 26 Grudnia 2012 przez kameleon7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach