milu88 Zgłoś #21 Napisano 22 Listopada 2012 No to właśnie mi na zegarach też pokazuje 90 a na vagu ok 79 więc identycznie jak tobie wcześniej. Więc do tego dąże że one fabrycznie tak mają z tym termostatem chodź to trochę dziwne...w sobotę jadę do mechanika więc zobaczę co z tym termostatemczy będę robił czy nie. A mogą być jakieś zle skutki że jest taka niska temp.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #22 Napisano 22 Listopada 2012 Wg etki do silnika AWX jest tylko termostat, które otwierają się przy 87'C. Milu u ciebie jest on ewidentnie do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milu88 Zgłoś #23 Napisano 24 Listopada 2012 Termostat wymieniony, ale jeszcze nie sprawdzałem na VAGU jaką temp. pokazuje. Pasek od rozrządu naciągnięty, faktycznie był za luźny. EGR wyczyszczony, nie było nawet tragedii ale trochę nagaru było i wymieniłem węża od podciśnienia co idzie do gruszki od turbiny. Wymieniłem też uszczelnienia dolotu, 6 szt. oringów. I pojawił się problem, albo był tylko nie zauważyłem. Bo jak się siedzi w zamkniętym aucie to tego nie słychać. Chodzi o to że jak dodaję gazu to tak w granicach 1000-1500 obr/min słychać głośny syk powietrza tak jakby po prawej stronie jak się stoi przodem do auta. Tylko nie wiem czy gdzieś od IC albo tak jakby tu wyżej jak idzie ta rura od IC ta górna co idzie później za silnikiem do EGR. Co tak może syczeć? I ten syk w pewnym momęcie się odcina i jak się puści gaz to znów syczy tylko tak słabo jakby schodziło ciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #24 Napisano 24 Listopada 2012 (edytowane) Powtórz teraz logi „Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł.” - Robert Kiyosaki Edytowane 24 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #25 Napisano 24 Listopada 2012 Pewnie gdzieś jakąś uszczelkę źle włożyłeś lub zsunęła się przy montażu węży od IC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milu88 Zgłoś #26 Napisano 25 Listopada 2012 (edytowane) No będę musiał popatrzeć tylko dziś w niedzielę to ciężko bedzie z kanałem jeśli to będą dolne węże. Które logi wystarczy zrobić? Znowu wszystkie ? Edytowane 25 Listopada 2012 przez milu88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milu88 Zgłoś #27 Napisano 28 Listopada 2012 http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106350.html http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106351.html http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106352.html http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106353.html http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106354.html http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106355.html Częśc zrobiłem ale statyczne tylko. Chyba dobrze Temp. po wymianie termostatu 90 st tak jak pisałem pasek podciągnięty ale synchronizacji wałka rozrządu nie robiłem. EGR wyczyszczony ale czy nie jest tak samo jak było? Czy ja coś źle patrzę? A co do tego co syczało to wyrwało częściowo węża od IC, tzn wysunął się z jednej strony ale już jest git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milu88 Zgłoś #28 Napisano 30 Listopada 2012 Co to nikt nic nie napisze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #29 Napisano 30 Listopada 2012 Co to nikt nic nie napisze ? Swój problem "wrzuciłeś" na Forum 18 listopada. 4-ech Forumowiczów starało Ci się pomóc tzn. zasugerowało co trzeba na początek zrobić. Absolutnie nie twierdzę, że moje sugestie to 100%-we lekarstwo na problemy z Twoim autem ale akurat kilka mankamentów miałeś ewidentnych. Natomiast Ty przez 6 dni prowadziłeś polemikę na temat wskazań temperatury i zasadności wymiany termostatu. Kąta synchronizacji nie poprawiłeś, brak kompletu logów - to mamy z fusów wróżyć? Które logi wystarczy zrobić? Znowu wszystkie ? po regulacjach miałeś opisać wrażenia z jazdy próbnej - tzn wg mnie nie ma co komentować to nikt nie komentuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #30 Napisano 18 Maja 2013 A szkoda, że temat się uciął bo jestem na identycznym etapie walki z problemami wyżej opisanymi (dzisiaj będę miał komplet logów to chętnie je przedstawię do analizy). Chciałbym dowiedzieć się czy twój passacik milu88 odzyskał wigor (przede wszystkim po zmianie kąta synchronizacji rozrządu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach