Skocz do zawartości
milu88

Ocena logów Passat B5 FL AWX

Rekomendowane odpowiedzi

No to właśnie mi na zegarach też pokazuje 90 a na vagu ok 79 więc identycznie jak tobie wcześniej. Więc do tego dąże że one fabrycznie tak mają z tym termostatem chodź to trochę dziwne...w sobotę jadę do mechanika więc zobaczę co z tym termostatemczy będę robił czy nie. A mogą być jakieś zle skutki że jest taka niska temp.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg etki do silnika AWX jest tylko termostat, które otwierają się przy 87'C. Milu u ciebie jest on ewidentnie do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat wymieniony, ale jeszcze nie sprawdzałem na VAGU jaką temp. pokazuje. Pasek od rozrządu naciągnięty, faktycznie był za luźny. EGR wyczyszczony, nie było nawet tragedii ale trochę nagaru było i wymieniłem węża od podciśnienia co idzie do gruszki od turbiny. Wymieniłem też uszczelnienia dolotu, 6 szt. oringów. I pojawił się problem, albo był tylko nie zauważyłem. Bo jak się siedzi w zamkniętym aucie to tego nie słychać. Chodzi o to że jak dodaję gazu to tak w granicach 1000-1500 obr/min słychać głośny syk powietrza tak jakby po prawej stronie jak się stoi przodem do auta. Tylko nie wiem czy gdzieś od IC albo tak jakby tu wyżej jak idzie ta rura od IC ta górna co idzie później za silnikiem do EGR. Co tak może syczeć? I ten syk w pewnym momęcie się odcina i jak się puści gaz to znów syczy tylko tak słabo jakby schodziło ciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powtórz teraz logi :P

 

 

Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł.”

- Robert Kiyosaki

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie gdzieś jakąś uszczelkę źle włożyłeś lub zsunęła się przy montażu węży od IC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No będę musiał popatrzeć tylko dziś w niedzielę to ciężko bedzie z kanałem jeśli to będą dolne węże. Które logi wystarczy zrobić? Znowu wszystkie ? ;-)

Edytowane przez milu88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106350.html

http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106351.html

http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106352.html

http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106353.html

http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106354.html

http://vaglog.rtnet.pl/k.starzycki_106355.html

Częśc zrobiłem ale statyczne tylko. Chyba dobrze :) Temp. po wymianie termostatu 90 st :D tak jak pisałem pasek podciągnięty ale synchronizacji wałka rozrządu nie robiłem. EGR wyczyszczony ale czy nie jest tak samo jak było? Czy ja coś źle patrzę? A co do tego co syczało to wyrwało częściowo węża od IC, tzn wysunął się z jednej strony ale już jest git :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to nikt nic nie napisze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to nikt nic nie napisze ?

Swój problem "wrzuciłeś" na Forum 18 listopada. 4-ech Forumowiczów starało Ci się pomóc tzn. zasugerowało co trzeba na początek zrobić. Absolutnie nie twierdzę, że moje sugestie to 100%-we lekarstwo na problemy z Twoim autem ale akurat kilka mankamentów miałeś ewidentnych. Natomiast Ty przez 6 dni prowadziłeś polemikę na temat wskazań temperatury i zasadności wymiany termostatu. Kąta synchronizacji nie poprawiłeś, brak kompletu logów - to mamy z fusów wróżyć?

Które logi wystarczy zrobić? Znowu wszystkie ?

po regulacjach miałeś opisać wrażenia z jazdy próbnej - tzn wg mnie nie ma co komentować to nikt nie komentuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A szkoda, że temat się uciął bo jestem na identycznym etapie walki z problemami wyżej opisanymi (dzisiaj będę miał komplet logów to chętnie je przedstawię do analizy). Chciałbym dowiedzieć się czy twój passacik milu88 odzyskał wigor (przede wszystkim po zmianie kąta synchronizacji rozrządu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności