stefan613 Zgłoś #1 Napisano 15 Listopada 2012 Witam jakis czas temu dałem sobie zrobić Chipsa jeżeli można to tak nazwać, byłem na hamowni 140km 310nm ale nie oto chodzi, gościu który hamował auto powiedział ze jest za dużo powietrza? Czy turbo za dużo dmucha? Załączam moje pierwsze logi w życiu i wykres z hamowni z góry dziękuje http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_104736.html grupa 03 http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_104737.html grupa 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #2 Napisano 15 Listopada 2012 (edytowane) Witam jakis czas temu dałem sobie zrobić Chipsa jeżeli można to tak nazwać, byłem na hamowni 140km 310nm ale nie oto chodzi, gościu który hamował auto powiedział ze jest za dużo powietrza? Czy turbo za dużo dmucha? Załączam moje pierwsze logi w życiu i wykres z hamowni z góry dziękuje [ATTACH=CONFIG]92221[/ATTACH] http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_104736.html grupa 03 http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_104737.html grupa 11 ło matko , dowalili momentu z dolu ,program jest kiepski patrzac na logi i wyglada ze masz dziure w dolocie zrob 001,008 i 010 dynamiczne Edytowane 15 Listopada 2012 przez spanky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #3 Napisano 15 Listopada 2012 zabójstwo z tymi niutami z dolu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marewel Zgłoś #4 Napisano 16 Listopada 2012 Ale kowal chip. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #5 Napisano 16 Listopada 2012 (edytowane) wyglada ze masz dziure w dolocie po czym to widać ? nie słychać żeby była dziura da się na takim niutonie bezpiecznie jeździć ? więcej logów wkrótce bo mi się maglownica wysrała jak przesunąć ten moment trochę wyżej ? zmniejszyć doładowanie? Pojadę i gościowi powiem żeby zmienił ! Edytowane 16 Listopada 2012 przez stefan613 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #6 Napisano 16 Listopada 2012 po czym to widać ? nie słychać żeby była dziura da się na takim niutonie bezpiecznie jeździć ? więcej logów wkrótce bo mi się maglownica wysrała jak przesunąć ten moment trochę wyżej ? zmniejszyć doładowanie? Pojadę i gościowi powiem żeby zmienił ! patrzac na logi to nie za bardzo ten ktoś ma pojecie co zmienia , wiec lepiej radze pojechac tam, wgrac serie i poszukac kogos kto sie na tym zna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #7 Napisano 16 Listopada 2012 patrzac na logi to nie za bardzo ten ktoś ma pojecie co zmienia , wiec lepiej radze pojechac tam, wgrac serie i poszukac kogos kto sie na tym zna a może on zbliżyć sie trochę bardziej do serii , (trochę zlajtować ten program) ? Gość działa tak ze wyciąga kompa z auta idzie na chatę wraca za 40minut i auto gotowe. Trochę druciarstwo wiem, ale może go jakoś nakieruje? ps. skąd wziąć teraz serie? raczej wątpię żeby sobie zapisał a starej kości (jak wymieniał) mi nie dał . Fuck chytry dwa razy traci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roman_tyk Zgłoś #8 Napisano 17 Listopada 2012 No program kiepszczyzna, poproś tunera o orygnialy moze gdzieś ma, zapiszesz sobie na 2 flashe, pewnie podstawki wlutował w kompa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #9 Napisano 17 Listopada 2012 Powiedzieli, że za dużo dmucha, bo na wyższych obrotach masz już przeładowanie. Do czyszczenia zmienna geometria. Poza tym, jak napisał Maciek masz gdzieś uszkodzony wąż w układzie dolotowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #10 Napisano 18 Listopada 2012 Poza tym, jak napisał Maciek masz gdzieś uszkodzony wąż w układzie dolotowym. po czym tą dziurę widać? nic nie syczy i nie wchodzi w awaryjny a kopyto auto ma fajne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 18 Listopada 2012 Po logu 003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #12 Napisano 19 Listopada 2012 panowie czy ten program jest do dupy tylko przez ten niuton za wcześnie? Auto nie kopci nic, tylko trochę jak by głośniej chodzi, może powiem mu tylko żeby doładowanie zmniejszył? Czy wgrać serie jak ma? Dzwoniłem do niego i mówił ze delikatnie zmienił soft tylko na podstawie moich kości, i że powinno być dobrze. Sprawdzałem węże wszystko całe , zaobserwowałem ze turbina tylko głośno gwizda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #13 Napisano 19 Listopada 2012 panowie czy ten program jest do dupy tylko przez ten niuton za wcześnie? Auto nie kopci nic, tylko trochę jak by głośniej chodzi, może powiem mu tylko żeby doładowanie zmniejszył? Czy wgrać serie jak ma? Dzwoniłem do niego i mówił ze delikatnie zmienił soft tylko na podstawie moich kości, i że powinno być dobrze. Sprawdzałem węże wszystko całe , zaobserwowałem ze turbina tylko głośno gwizda. przeczytaj jeszce raz to co juz zostalo napisane jak chcesz sie dluzej cieszyc swoim autem .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #14 Napisano 25 Stycznia 2013 witam panowie po krótkiej nieobecności.. Zgodnie z tym co mi radziliście wywaliłem dzisiaj tego kowal wieś chipa i mam wlutowane moje oryginalne kości. zrobiłem logi możecie mi powiedzieć czy jest ok ? przepływka mnie zastanawia ze jest dużo więcej jak powinno. Pozdrawiam Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_111762.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_111763.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_111764.html te mi coś nie-wyszły chyba Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stefan613_111766.html wrażenia po powrocie do Seri to tak jak bym do SDI wsiadł Pozdrawiam Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #15 Napisano 27 Stycznia 2013 Help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek2626 Zgłoś #16 Napisano 27 Stycznia 2013 Nadal masz za duże wskazania przepływki, szukaj dziury w dolocie. Jeżeli chodzi o sterowanie turbo może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #17 Napisano 28 Stycznia 2013 Więc tak : pościągałem wszystkie węże z góry tj. od filtra do turbo, od kolektora ssącego , plastikową rurę z map sensorem, eske do intercolera . Było trochę zaolejone w środku, ale żadnej dziury czy przetarcia nie znalazłem, wyginałem rozciągałem nic. Poskładałem do kupy opaski mocno pozaciskałem , VCds na kolana i ogień, co wyszło? znowu ****. blok 03 oczekiwane 850 a rzeczywiste 1200 +- 50. Auto idzie dobrze nie kopci. próbowałem z zaślepionym egr nic to nie dało, odpiąłem przepływke to stało równo na 550 na 11kanale turbina ładuje bardzo ładnie 0,9 gdzie szukać tej nieszczelności ? została jedna rura pod zderzakiem ale nie mam jak tam dojść. czy mogę tak jeździć czy czymś to grozi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #18 Napisano 28 Stycznia 2013 Może sam intercooler jest nieszczelny? Nie jest gdzieś spocony od oleju? Możesz też sprawdzić czy numer przepływki zgadza się z numerem katalogowym do tego modelu silnika. Ewentualnie może ktoś wrzucił jakiś opornik na układ... na tym akurat się nie znam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #19 Napisano 28 Stycznia 2013 przepływki zgadza się z numerem katalogowym do tego modelu silnika.Ewentualnie może ktoś wrzucił jakiś opornik na układ... na tym akurat się nie znam auto kupiłem z tym przepływomierzem, jak byłem w Tuneup po zakupie wyszło ze przepływka pada, ale Robert ją wyciągną przeczyścił i dawała jak nowa. Opornik nie wiem ja nic nie montowałem gość co mi Chipował a potem wsadzał z powrotem moje kości grzebał tylko w kompie. intercoler suchy i czysty. Dzieki za zainteresowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #20 Napisano 30 Stycznia 2013 co wyszło? znowu ****. blok 03 oczekiwane 850 a rzeczywiste 1200 +- 50. tzn. że jak bo zgłupiałem z tej wypowiedzi , jak przepływka podaje większe wartości niż oczekiwana to chyba dobrze , gorzej jest jak by podawała mniej niż wartość oczekiwana wtedy ECU zliczy dawkę mierzoną z przepływki , a jak przepływka jest dobra to Ecu liczy sobie dawkę od zapisanych w sterowniku 850 czy od rzeczywistej wartości jaką mierzy przepływka. Zresztą na pewno liczy od 850 bo inaczej sobie tego nie wyobrażam by dawkę podawał od +-1200 wartości. Robert ją wyciągną przeczyścił i dawała jak nowa. czyli jak teraz wskazuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach