Skocz do zawartości
glibo

Passat AVF 130ps tdi -duze spalanie i spadajaca temp.

Rekomendowane odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Popraw synchronizację rozrządu, bo jest poza zakresem!!!

2. Termostat szrot - wymień na ori (tylko taki będzie ci służył)

 

Te 2 rzeczy mają duży wpływ na spalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

termostat wymieniony jest juz ok

zrobilem synchronizacje rozrzady -dobrze zrobiona?spalanie na wolnych 0.8l/h

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_114193.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_114194.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_114195.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_114196.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_114197.html

Edytowane przez glibo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest OK. Jak odczucia? Lepiej się zbiera? Temperatura już trzyma 90st.C?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnosnie zbierania nie czuje roznicy, tylko teraz ,,glosniej pracuje,, temperatura trzyma 90 na wskazniku non stop.pojezdze nim i zobacze jeszcze jak srednie spalanie wyjdzie.dziekuje:respect

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa po jezdzie auto na poatoju spala 0.8l/h w porywach do 0.9l/h przestawic by bylo 0.6 czy zostawic synchronizacje w spokoju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziwna sprawa po jezdzie auto na poatoju spala 0.8l/h w porywach do 0.9l/h przestawic by bylo 0.6 czy zostawic synchronizacje w spokoju?

 

zrób jak chcesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim spalanie na postoju 1,6 a w jeżdzie w ogóle jakaś masakra....i nie wiem zupełnie od czego zacząć,napewno mam EGR do wymiany ale czy to od tego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhh na postoju.... Jakie robisz trasy mieszane typu miasto+trasa czy cały czas autostrada. Czy auto wcześniej mniej paliło czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ehhh na postoju.... Jakie robisz trasy mieszane typu miasto+trasa czy cały czas autostrada. Czy auto wcześniej mniej paliło czy jak?

 

auto kupiłem jakiś tydzień temu,w trasie wydawało mi się że normalne jest 9 l przy 150 km/h ale w mieście komp pokazuje około 20,na postoju tak jak pisałem 1,6 do 2 l/h. Wymieniłem zawór EGR stary był rozwalony i zaślepiony więc jest nowy,do tego wymieniłem filtr powietrza.Niczego to nie zmieniło jeśli chodzi o spalanie.Natomiast wczoraj po wymianie i dzisiaj w ciągu dnia zapalają mi się kontrolki od ABS i Kontroli trakcji,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu gasną.Dodatkowo raz dziś rano zapiliła się kontrolka świec żarowych i mrugała do ego wyświetlił się napis motorr coś tam...nie zdążyłem zapamiętać.

Poza tym auto jeżdzi normalnie,normalnie przyśpiesza itd....nie mam pojęcia co to może być.....HELP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
auto kupiłem jakiś tydzień temu,w trasie wydawało mi się że normalne jest 9 l przy 150 km/h ale w mieście komp pokazuje około 20,na postoju tak jak pisałem 1,6 do 2 l/h. Wymieniłem zawór EGR stary był rozwalony i zaślepiony więc jest nowy,do tego wymieniłem filtr powietrza.Niczego to nie zmieniło jeśli chodzi o spalanie.Natomiast wczoraj po wymianie i dzisiaj w ciągu dnia zapalają mi się kontrolki od ABS i Kontroli trakcji,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu gasną.Dodatkowo raz dziś rano zapiliła się kontrolka świec żarowych i mrugała do ego wyświetlił się napis motorr coś tam...nie zdążyłem zapamiętać.

Poza tym auto jeżdzi normalnie,normalnie przyśpiesza itd....nie mam pojęcia co to może być.....HELP

 

Pod kompa go i sczytać błędy od tego trzeba zacząć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
auto kupiłem jakiś tydzień temu,w trasie wydawało mi się że normalne jest 9 l przy 150 km/h ale w mieście komp pokazuje około 20,na postoju tak jak pisałem 1,6 do 2 l/h. Wymieniłem zawór EGR stary był rozwalony i zaślepiony więc jest nowy,do tego wymieniłem filtr powietrza.Niczego to nie zmieniło jeśli chodzi o spalanie.Natomiast wczoraj po wymianie i dzisiaj w ciągu dnia zapalają mi się kontrolki od ABS i Kontroli trakcji,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu gasną.Dodatkowo raz dziś rano zapiliła się kontrolka świec żarowych i mrugała do ego wyświetlił się napis motorr coś tam...nie zdążyłem zapamiętać.

Poza tym auto jeżdzi normalnie,normalnie przyśpiesza itd....nie mam pojęcia co to może być.....HELP

 

Tak jak napisał Michał, bez podpięcia pod kompa i odczytania błędów nic się nie da zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto podłączone pod kompa,pokazał tylko jeden błąd 19466 P3010, tylko czy to ma wpływ???I co to za błąd???Nie da się go skasować.

Czy przepływomierz może mieć wpływ na spalanie??

Najciekawsze jest to że przez kilka dni świeciła się kontrolka ABS i trakcja,dodatkowo migała świeca żarowa...a od 3 dni nie świeci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd 19466 oznacza przerwę (bądź zwarcie) w obwodzie pompy. Mógł być spowodowany chwilowym spadkiem napięcia (za duży pobór prądu... itp), sprawdź bezpieczniki i przekaźniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Błąd 19466 oznacza przerwę (bądź zwarcie) w obwodzie pompy. Mógł być spowodowany chwilowym spadkiem napięcia (za duży pobór prądu... itp), sprawdź bezpieczniki i przekaźniki.

 

Wszystkie???Czy jakieś konkretne??Dodam że auto normalnie jeżdzi....tylko pali kosmiczne ilości paliwa....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie???Czy jakieś konkretne??Dodam że auto normalnie jeżdzi....tylko pali kosmiczne ilości paliwa....

 

i cóż....i echo.....zero odpowiedzi....po co więc forum???A wracając do meritum.....auto miało soft silnika od jakiegoś starego modelu,zmiana softu i auto jedzie od dołu,pali na postoju 0,8-0,9 l/h czy tak ma być?? W trasie około 7-8 przy 130-140 km/h czy to tak ma być w avf??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawie jak to obliczyles ze pali 0,8-0,9l/h ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawie jak to obliczyles ze pali 0,8-0,9l/h ?

 

 

tyle pokazuje komp....wcześniej pokazywał 1,8-2,2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak myslale :poddajesie

 

nastawy wyswietlania idzie korygowac

najpierw sie mierzy po tankowaniu pod korek rowno (czym wiekszy przebieg tym dokladniej)

pozniej jak kilka razy spalanie wyjdzie to samo lub w poblizu to nastawia sie kompa w aucie

 

w sprawie spalania twojego auta nie pomoge bo mam z innym calkiem silnikiem z modyfikacjami i inna skrzynia biegow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności