glibo
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O glibo
- Urodziny 28.01.1991
Informacje osobiste
-
Imię
karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
kielce
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
wymieniona została turbosprężarka - nowa -regenerowana , proszę o analizę logów czy dobrze jest wyregulowana geometria ( nie wstaje za późno? ) https://vaglogs.com/log/003-011-Zatrzymany-05eb9c4d-880e-4a6c-b2c0-92738a6bc49a https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-1f48c297-1854-40fc-94e4-70d6b7aa1a53 https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-bf56be93-3794-43bd-9e07-fe6d07caf468 https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-7900b8d7-aae1-4a30-b355-ff597de3d183
-
mam problem z 2.0tfsi po odpaleniu z rana obroty dochodza do ok 2000rpm i odpcina po chwili przechodzi w ( tryb awaryjny?? ) -wtedy obroty jałowe mają 1200-1300rpm i auto nie jedzie po podpiecu ecu wyskoczył bład : 000801 - Czujnik obrotów silnika (G28) P0321 - 008 - niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 106907 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 03:26:42 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1799 /min Obciążenie: 0.0 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 62.0*C Temperatura: 20.0*C Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar Napięcie: 14.097 V wiec wymienilem czujnik obrotów wału korbowego (nowy bosch) i nadal jest to samo;/ pomoże ktoś?
-
problem wysokie spalanie (nawet na postoju) mimo ze synchro ustawione na + 2.8 logi -zrobione troche w swiat:dolamam Grupa 003: http://vaglog.pl/log_228592.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_228593.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_228594.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_228595.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_228596.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_228597.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_228598.html Grupa 015: http://vaglog.pl/log_228599.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_228600.html
-
panowie mam do wymiany kolumne kierowniczą wraz ze stacyjka,czy bede musial kodowac immobilizer czy wystarczy do nowego kluczyka przelozyc transponder?
-
w MFA da sie dodac ile zostalo km na paliwie w baku?chodzi mi o licznik nr 7D0 920 842 J ( full fis)
-
nie mam pojecia co za firma wkleje zdjecia z naklejek informacyjnych (licznik angielski ale to samo auto)
-
vcds nie da sie zrobic korekty licznika.a co do Vag tacho to jestes pewny ze da rade?
-
by skorygowac przebieg w liczniku 7MO920800S jaki interfejs da rade?
-
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154159.html Grupy: 008,003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154160.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154161.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154162.html Grupy: 013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154163.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154164.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154165.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154166.html problem taki na 3 i 4 biegu jest ok jak wrzucam 5 i 6 ciagnie do 2700 i pozniej bardzo bardzo mozolnie.turbo regenerowane rok temu przeplywka widze zaniza egr zaslepiony, brak kata, nieszczelnosc na podcisnieniach?
-
odgrzebe. czy przy wymianie uszczelniaczy przy srubach oznaczonych czerwona strzałka trzeba cos korygowac vagiem?
-
podmieniłem przepływomierz do kolegi leona fr i wskazywało prawidłowo tylko on miał nowszą wersje softu( końcówka KG , u mnie FK ) jak ja przełożyłem od niego do mnie to auto przerywało i wskazania max 900. dziś sprawdziłem dolot od filtra do turbo i jest szczelnie - troche przybrudzony olejem. jakies pomysly? zrobiłem również statyczny grupy 003 Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_122901.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_122905.html
-
wiec musze rozebrac dolot i wyczyscic?
-
kolejne logi jest juz ok czy nadal cos nie tak?przeplywomierz nowy bosch Grupy: 003,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_121480.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_121481.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_121482.html
-
auta juz na seryjnym sofcie logi: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115992.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115993.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115994.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115995.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115996.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115997.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115998.html
-
w nastepnym tygodniu postaram sie wgrac seryjny soft i porobie logi.:marecek