Skocz do zawartości

glibo

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O glibo

  • Urodziny 28.01.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kielce

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. wymieniona została turbosprężarka - nowa -regenerowana , proszę o analizę logów czy dobrze jest wyregulowana geometria ( nie wstaje za późno? ) https://vaglogs.com/log/003-011-Zatrzymany-05eb9c4d-880e-4a6c-b2c0-92738a6bc49a https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-1f48c297-1854-40fc-94e4-70d6b7aa1a53 https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-bf56be93-3794-43bd-9e07-fe6d07caf468 https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-7900b8d7-aae1-4a30-b355-ff597de3d183
  2. mam problem z 2.0tfsi po odpaleniu z rana obroty dochodza do ok 2000rpm i odpcina po chwili przechodzi w ( tryb awaryjny?? ) -wtedy obroty jałowe mają 1200-1300rpm i auto nie jedzie po podpiecu ecu wyskoczył bład : 000801 - Czujnik obrotów silnika (G28) P0321 - 008 - niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 106907 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 03:26:42 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1799 /min Obciążenie: 0.0 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 62.0*C Temperatura: 20.0*C Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar Napięcie: 14.097 V wiec wymienilem czujnik obrotów wału korbowego (nowy bosch) i nadal jest to samo;/ pomoże ktoś?
  3. problem wysokie spalanie (nawet na postoju) mimo ze synchro ustawione na + 2.8 logi -zrobione troche w swiat:dolamam Grupa 003: http://vaglog.pl/log_228592.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_228593.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_228594.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_228595.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_228596.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_228597.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_228598.html Grupa 015: http://vaglog.pl/log_228599.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_228600.html
  4. panowie mam do wymiany kolumne kierowniczą wraz ze stacyjka,czy bede musial kodowac immobilizer czy wystarczy do nowego kluczyka przelozyc transponder?
  5. glibo

    Ciekawostki licznikowe

    w MFA da sie dodac ile zostalo km na paliwie w baku?chodzi mi o licznik nr 7D0 920 842 J ( full fis)
  6. nie mam pojecia co za firma wkleje zdjecia z naklejek informacyjnych (licznik angielski ale to samo auto)
  7. vcds nie da sie zrobic korekty licznika.a co do Vag tacho to jestes pewny ze da rade?
  8. by skorygowac przebieg w liczniku 7MO920800S jaki interfejs da rade?
  9. Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154159.html Grupy: 008,003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154160.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154161.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154162.html Grupy: 013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154163.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154164.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154165.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_154166.html problem taki na 3 i 4 biegu jest ok jak wrzucam 5 i 6 ciagnie do 2700 i pozniej bardzo bardzo mozolnie.turbo regenerowane rok temu przeplywka widze zaniza egr zaslepiony, brak kata, nieszczelnosc na podcisnieniach?
  10. odgrzebe. czy przy wymianie uszczelniaczy przy srubach oznaczonych czerwona strzałka trzeba cos korygowac vagiem?
  11. podmieniłem przepływomierz do kolegi leona fr i wskazywało prawidłowo tylko on miał nowszą wersje softu( końcówka KG , u mnie FK ) jak ja przełożyłem od niego do mnie to auto przerywało i wskazania max 900. dziś sprawdziłem dolot od filtra do turbo i jest szczelnie - troche przybrudzony olejem. jakies pomysly? zrobiłem również statyczny grupy 003 Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_122901.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_122905.html
  12. wiec musze rozebrac dolot i wyczyscic?
  13. kolejne logi jest juz ok czy nadal cos nie tak?przeplywomierz nowy bosch Grupy: 003,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_121480.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_121481.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_121482.html
  14. auta juz na seryjnym sofcie logi: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115992.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115993.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115994.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115995.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115996.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115997.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/glibo_karol_115998.html
  15. w nastepnym tygodniu postaram sie wgrac seryjny soft i porobie logi.:marecek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności