blezor Zgłoś #1 Napisano 31 Października 2012 Posiadam wlasnie takie lampy jak w temacie, wymienilem po pieciu latach jazdy nowe zarowki-zarniki, wszystko fajnie tylko okazalo sie ze do wymiany mam tez te odblysniki. Pytalem w kilku firmach i jeden gosc twierdzi ze rozlkeic sie nie da tej lampy bo jest na jakims zimnym kleju tylko trzeba by bylo z tylu czarny plastik gdzies tam naciac i wyciaga sie wszystko no i potem kwestia wymiany wlasnie tego odblysnika, inny gosc twierdzi ze to praktycznie nie wykonalne w moich lampach bo posiadam Valeo, jakby jeszcze byly Hella to pol biedy ale te moje ciezki przypadek i nawet jemu sie by bylo ciezko za to zabrac. Mam do was wielka prosbe i pytanie: czy ktos kiedys wyciagal ten srodek czyli odblysnik i soczewke i jak to sie robi? I czy ktos ma moze przekroj lub jakis rysunek tej lampy jak to wszystko wyglada, bo musze to zrobic a do jakiegos konkretnego serwisu mam kawal swiata. Ktos moze mi pomoc. Bede wdzieczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolekb6 Zgłoś #2 Napisano 1 Listopada 2012 Da się rozkleić na pewno. A odbłyśniki można zregenerować w specjalnych firmach. Sam sie przymierzam do rozklejenia bo mam przybrudzone(mleczne) soczewki co jest częstym zjawiskiem a wbrew pozorom, po przetarciu tego szmatką do czysta różnica jest MEGA. Robilem to w xenonie w golfie 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #3 Napisano 1 Listopada 2012 To jak to zrobisz napisz prosze jak to robiles krok po kroku, ewentualnie jak mozesz to fotki zrob, tez sie chce za to zabrac tylko nigdzie nie znalazlem instrukcji co i jak robic, a jak nie da rady to jakiejs firmie to zlece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolekb6 Zgłoś #4 Napisano 2 Listopada 2012 Wiesz co najgorsza rzecz to rozklejenie lampy. Potem to już rozbierasz analogicznie śrubka po śrubce. Jeszcze tego nie robiłem w B6 także nie powiem ci dokładnie. Co do rozklejenia to opalarka dookoła lampy, ostry nożyk do nacinania kleju i powinno puścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #5 Napisano 1 Grudnia 2012 Odgrzewam temat bo wczoraj jechalem po autostradzie wieczorem i wyprzedzal mnie taki sam passat jak moj z takimi samymi ksenonami jak moje, ale oswietlenie drogi przez jego a moje to straszna roznica. Ludzie narzekaja ze w passatach slabe sa swiatla, wcale nie one poprostu sa wypalone i dlatego tak slabo swieca jak moje, ten co mnie wyprzedzal mial super rozproszone swiatlo i droga byla rewelacyjnie oswietlona, wiec musze sie zabrac za swoje lampki zeby swiecily jak powinny. I znowu mam pytanie czy juz ktos te lampy rozklejal/rozkrecal i moze mi to opisac? Dzwonilem do serwisu gdzie regeneruja wlasnie odblysniki, czyli to co musze zrobic, ale gosc mi powiedzial ze tych lamp nie zrobi, normalny ksenon robi, ale te skretne nie bierze sie za to:(. Czyli co nie do zrobienia? Kurcze mowi sie ze polak potrafi wiec jak to zrobic by wyciagnac te odblysniki z tych skretnych ksenonow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoo Zgłoś #6 Napisano 1 Grudnia 2012 Odgrzewam temat bo wczoraj jechalem po autostradzie wieczorem i wyprzedzal mnie taki sam passat jak moj z takimi samymi ksenonami jak moje, ale oswietlenie drogi przez jego a moje to straszna roznica. Ludzie narzekaja ze w passatach slabe sa swiatla, wcale nie one poprostu sa wypalone i dlatego tak slabo swieca jak moje, ten co mnie wyprzedzal mial super rozproszone swiatlo i droga byla rewelacyjnie oswietlona, wiec musze sie zabrac za swoje lampki zeby swiecily jak powinny. I znowu mam pytanie czy juz ktos te lampy rozklejal/rozkrecal i moze mi to opisac? Dzwonilem do serwisu gdzie regeneruja wlasnie odblysniki, czyli to co musze zrobic, ale gosc mi powiedzial ze tych lamp nie zrobi, normalny ksenon robi, ale te skretne nie bierze sie za to:(. Czyli co nie do zrobienia? Kurcze mowi sie ze polak potrafi wiec jak to zrobic by wyciagnac te odblysniki z tych skretnych ksenonow? Ja miałem też tak w swoim Pasku jak go kupiłem tj. słabo świeciły gorzej niż zwykłe w mojej poprzedniej B5FL okazało się że żarniki są strasznie wypalone i po wymianie świecą super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #7 Napisano 2 Grudnia 2012 Panowie nie da sie tych reflektorów rozkleić na 100%.Jedyne wyjście to pociąć ten plastik z tylu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #8 Napisano 2 Grudnia 2012 ja wysyłaemz 3 tyg temu do warszawy, rozcinali zaraz za klejeniem szkła, i potem chyba jkiś pastikarz to kleił. po regeneracji duża różnica w świeceniu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #9 Napisano 2 Grudnia 2012 A mozesz podac namiar na nich i napisac ile to trwalo i kosztowalo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #10 Napisano 2 Grudnia 2012 (edytowane) namiar znalazłem na forum avensis http://oferia.pl/usluga/item662879-w-wa-naprawa-reflektorow-met-prozniowa-xenon-halogen-wszystkie-marki 500 zl regeneracja obu w poniedziałek wysłałem i po tygodniu w poniedizałek były u mnie Edytowane 2 Grudnia 2012 przez Weso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolekb6 Zgłoś #11 Napisano 2 Grudnia 2012 rozcinali zaraz za klejeniem szkła, i potem chyba jkiś pastikarz to kleił. Troche lipa :dupablada Zacznij od wymiany żarników. U mnie też po samej wymianie różnica była spora. Oczywiscie żarnik żarnikowi nie równy. Jak założysz badziew to poprawy nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #12 Napisano 2 Grudnia 2012 Troche lipa Zacznij od wymiany żarników. U mnie też po samej wymianie różnica była spora. Oczywiscie żarnik żarnikowi nie równy. Jak założysz badziew to poprawy nie będzie. no niestety ale jak nie ma wyjści to co zrobić, u mnie wymiana żarnika nic nie dała i tak bło ciemno, jak jest wypalony odbłyśnik i brudna soczewka to nawet najlepszy żarnik nic nie da:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #13 Napisano 2 Grudnia 2012 Dokładnie te odbłyśniki się wypalają. Ja mam założoną jedną lampę 2 lata temu a drugą ori. Różnica jest straszna ta ori to prawie tak jaby wcale nie świeciła. Ta wymieniona jasna i biała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolekb6 Zgłoś #14 Napisano 2 Grudnia 2012 jak jest wypalony odbłyśnik i brudna soczewka to nawet najlepszy żarnik nic nie da Dokładnie tak jest. Musze kiedyś kupić jakąś uszkodzoną i sprawdzić czy faktycznie tak jest. Ew. można kupić dwie rozwalone lampy za grosze(BYLE MIAŁY ŁADNE KLOSZE) wyciągnąć je przez pocięcie tyłu lampy - wtedy na pewno wyjdą. A w swoich ponacinać klosze i wyciągnąć je nie niszcząc lamp i wkleić tamte... Tak się robi przy ori xenonie w golfie 4. Tylko tam klosze są szklane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #15 Napisano 2 Grudnia 2012 Weso i jak lampy wygladaly, bardzo pociete? Bo slyszalem ze rozcinaja lampy, efekt pewno niesamowity po regeneracji? Wiem ze wymiana zarnikow duzo daje, ja wlasnie mam nowiutkie i efekt delikatnie lepszy, teraz na nowych widac ze odblysniki wypalone bo swiecic swieca ale sa wielkie ciemne niedoswietlone plamy przed samochodem, dlugie tez ledwo daja, wiec chyba gora odblysnika wypalona. Weso nie chcesz sie zamienic? Kurcze potrzebuje samochod dzien w dzien i narazie nie mam mozliwosci wyslania moich do regenerecji:( . Moze w lato jak zjade do kraju to postawie samochod na tydzien i wtedy to zrobie a narazie trzeba sie bedzie meczyc w nocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #16 Napisano 3 Grudnia 2012 Weso i jak lampy wygladaly, bardzo pociete? Bo slyszalem ze rozcinaja lampy, efekt pewno niesamowity po regeneracji? Wiem ze wymiana zarnikow duzo daje, ja wlasnie mam nowiutkie i efekt delikatnie lepszy, teraz na nowych widac ze odblysniki wypalone bo swiecic swieca ale sa wielkie ciemne niedoswietlone plamy przed samochodem, dlugie tez ledwo daja, wiec chyba gora odblysnika wypalona. Weso nie chcesz sie zamienic? Kurcze potrzebuje samochod dzien w dzien i narazie nie mam mozliwosci wyslania moich do regenerecji . Moze w lato jak zjade do kraju to postawie samochod na tydzien i wtedy to zrobie a narazie trzeba sie bedzie meczyc w nocy. hmm no dookoła widać że klejone, mimo że jest czarno:), efekt jest super, szczególnie w deszcu widze różnice, dużo więcej światła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajko Zgłoś #17 Napisano 29 Listopada 2015 Witam, Odświeżam wątek, bo od jakiegoś już czasu bezskutecznie próbuję zorganizować regenerację odbłyśników w swoich lampach (bi-xenony skrętne) we Wrocławiu. Bezskutecznie ze względu na jedno spore ograniczenie które założyłem: nie mogę zostać bez auta na dłużej niż 1-2 dni. Mieszkam we Wrocławiu więc szukałem kogoś kto zajmuje się tym u mnie w mieście. Wszystko co znalazłem to firma która zajmuje się metalizacją próżniową odbłyśników, ale nie rozbiera lamp, a już tym bardziej nie wyjmuje ich z auta (jak wiecie w tym pasku wyjęcie reflektorów to kwestia demontażu maskownicy i opuszczenie zderzaka na ślizgownicy). Wydaje się że kompleksowo całą regeneracją we Wrocławiu nikt się nie zajmuje (mylę się?), a wysyłanie lamp do regeneracji to przynajmniej 4-5dni na które musiałbym zostawić auto bez lamp w jakimś warsztacie gdzie by mi je wymontowali. Myślałem o kupnie zamienników halogenowych na czas regeneracji i odsprzedania ich poźniej na allegro, ale jak rozumiem takich lamp nie podłączyłbym pod instalację do skrętnych xenonów bez wymiany kostek (a i to nie wiem czy by wystarczyło?). Myślałem też o zakupie zregenerowanych odbłyśników (90zł od sztuki), wyjęciu lamp w jakimś warsztacie i próba samodzielnej wymiany w domu tego samego dnia, ale wizja wkładania lamp do piekarnika (tej klej podobno średnio się i tak temu poddaje) i możliwość uszkodzenia czegoś w środku trochę mnie odstrasza. Drodzy forumowicze, poradzicie mi coś? A może znacie kogoś kto zrobiłby całą kompleksową usługę we Wrocławiu lub bliskich okolicach w rozsądnej cenie? Ostatni post w tym wątku to 2012 rok, więc mam szczerą nadzieję że ktoś o kim nie wiem zaczął się tym zajmować w okolicy Pozdrawiam serdecznie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajko Zgłoś #18 Napisano 30 Grudnia 2015 Witam, ostatecznie wymieniłem samodzielnie odbłyśniki w swoich lampach, jeśli ktoś ma ochotę też się z tym pobawić to mogę coś podpowiedzieć i wrzucić parę zdjęć z całego procesu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian24 Zgłoś #19 Napisano 30 Grudnia 2015 Myślę ze fotoporada dla forumowiczów byla by pomocna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #20 Napisano 30 Grudnia 2015 Jak najbardziej jestem za czekamy na fotki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach