Rufus110hp Zgłoś #1 Napisano 30 Września 2012 (edytowane) Witam Od 6 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem VW Passata B5 1.9 TDI AFN . Wykonałem z bratem logi dynamiczne dla grupy:003, 010 i 011. http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99186.html http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99187.html http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99189.html Wg. mnie coś jest nie tak w grupie 011 ?! Proszę o opinie! Edytowane 24 Sierpnia 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 30 Września 2012 Wg. mnie coś jest nie tak w grupie 011 !!! Co masz na myśli? Turbo działa poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #3 Napisano 30 Września 2012 (edytowane) Zastanawiam się czy wartości w 5 kolumnie są poprawne!! czy zawór N75 głupieje? Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 30 Września 2012 Jak masz inny to podmień, ale na wysokich obrotach (pod koniec logu) widać, że ciśnienie wzrasta. Wniosek tylko jeden - zmienna geometria pod koniec swojego zakresu lekko się przycina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #5 Napisano 30 Września 2012 (edytowane) Robić coś z tym fantem? Czasami przy 190 km/h szarpie mi Pasiem!? Wyrzuca błąd 550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji. - uszkodzony zawór N108 początku wtrysku - uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy - nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa - powietrze w ukł. zasilania paliwem - przestawiony poczatek wtrysku Wszystko działa poprawnie Filtr paliwa wymieniony Kierownice mają z tym coś wspólnego???? Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #6 Napisano 30 Września 2012 (edytowane) He przy 190 km/h niech sobie szarpie.Tak do 180 km/h idzie jak przecinak:D Panowie wyczytałem na innym forum że są to objawy nieszczelnego układu dolotowego!!! Do 1800 obr/min lubi sobie gwizdać, powyżej gwizd znika!!! Co o tym myślicie? Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #7 Napisano 30 Września 2012 Panowie wyczytałem na innym forum że są to objawy nieszczelnego układu dolotowego!!! Do 1800 obr/min lubi sobie gwizdać, powyżej gwizd znika!!! Co o tym myślicie??? bo juz nie slyszysz tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #8 Napisano 30 Września 2012 (edytowane) Znalazłem przyczynę gwizdania,. Gwizd wydobywa się z zaworu EGR. Jest słyszalny po dodaniu gazu w trakcie domykania się zaworu!! Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #9 Napisano 1 Października 2012 Logi dynamiczne po podmianie N75 http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99407.html http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99408.html http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99409.html Panowie komentujcie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #10 Napisano 1 Października 2012 Turbo pompuje teraz bardzo dobrze. Niestety przepłwyka do wymiany - tnie dawkę i nie poczujesz "tej" mocy. Podmień jeszcze przepłwykę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #11 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) Mam w zapasie! Podmienię i zrobię zaraz log tylko dla grupy 003!? Wystarczy Tylko grupa 003 ? "Cała nasza nauka, w porównaniu z rzeczywistością, jest prymitywna i dziecinna – ale nadal jest to najcenniejsza rzecz, jaką posiadamy." Albert Einstein Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #12 Napisano 1 Października 2012 nie, 003, 008 z 010 i 011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #13 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) OK:D idę robić "Jak to się dzieje, że nikt mnie nie rozumie, a wszyscy mnie uwielbiają?" Albert Einstein Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #14 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) Logi po wymianie przepływomierza Pomiary zrobiłem x2 http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99437.html http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99436.html http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99435.html Przepływomierz nie jest pierwszej młodości (zaniża wartości) ale czuć na pedale że coś Pasek jest zrywniejszy! Przy okazji pojechałem na max-a i wycisnąłem jakieś licznikowe 205 km/h Szykować się na zakup nowej przepływki "Żyć swoim życiem nie jest egoizmem. Egoizm zawiera się w żądaniu, by ktoś żył zgodnie z twoimi upodobaniami, żył dla twojej próżności, dla twojego zysku i twojej przyjemności." Anthony de Mello Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #15 Napisano 1 Października 2012 Na tej przepływce też tnie paliwko i nie jest dobrze. Może spróbuj jedną z nich przemyć - są do tego odpowiednie preparaty. A w razie zakupu nie bierz zamiennika, bo może być tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #16 Napisano 1 Października 2012 przepływka do wymiany i turbo by mogło wczesniej osiagac wartosc zadana . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #17 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) turbo by mogło wczesniej osiagac wartosc zadana . Czyli od ilu obr/min ? Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #18 Napisano 1 Października 2012 przepływka do wymiany i turbo by mogło wczesniej osiagac wartosc zadana . Zobacz: 2.12 1848 1897 1938 56.2 W time 2.12 turbo pompuje już więcej jak powinno. Wstaje dobrze, lekko faluje, ale nie przesadzajmy - ogólnie nie ma co się czepiać turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #19 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) A o co dokładnie lata w w logu 011 w 5 kolumnie ? Ciekawi mnie to ponieważ klika logów miałem przed sobą i w nich wartości z 40 rosła do około 60 !? Coś takiego pierwszy raz widzę. :dupablada "Gdyby ci nikt nie powiedział, że nie będąc kochanym, jest się nieszczęśliwym, byłbyś szczęśliwy. Jeszcze jedno złudzenie: że zewnętrzne zdarzenia lub inni ludzie mogą cię zranić. Nie mogą. To ty im dajesz taką władzę nad sobą." Anthony de Mello Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #20 Napisano 1 Października 2012 Jest to wypełnienie impulsu zaworka N75. Czym większe wypełnienie tym N75 bardziej otwarty, mniejsze podciśnienie w gruszce turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach