Skocz do zawartości
Rufus110hp

Analiza logów Passat B5 AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od 6 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem VW Passata B5 1.9 TDI AFN . Wykonałem z bratem logi dynamiczne dla grupy:003, 010 i 011.

http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99186.html

http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99187.html

http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99189.html

Wg. mnie coś jest nie tak w grupie 011 ?! Proszę o opinie!:D

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wg. mnie coś jest nie tak w grupie 011 !!!

Co masz na myśli?

Turbo działa poprawnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy wartości w 5 kolumnie są poprawne!! czy zawór N75 głupieje?

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz inny to podmień, ale na wysokich obrotach (pod koniec logu) widać, że ciśnienie wzrasta.

Wniosek tylko jeden - zmienna geometria pod koniec swojego zakresu lekko się przycina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robić coś z tym fantem?

 

Czasami przy 190 km/h szarpie mi Pasiem!?

 

Wyrzuca błąd 550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji.

- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku

- uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy

- nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa

- powietrze w ukł. zasilania paliwem

- przestawiony poczatek wtrysku

Wszystko działa poprawnie

Filtr paliwa wymieniony

 

Kierownice mają z tym coś wspólnego????

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

He przy 190 km/h niech sobie szarpie.Tak do 180 km/h idzie jak przecinak:D

Panowie wyczytałem na innym forum że są to objawy nieszczelnego układu dolotowego!!! Do 1800 obr/min lubi sobie gwizdać, powyżej gwizd znika!!! Co o tym myślicie?

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wyczytałem na innym forum że są to objawy nieszczelnego układu dolotowego!!! Do 1800 obr/min lubi sobie gwizdać, powyżej gwizd znika!!! Co o tym myślicie???

 

bo juz nie slyszysz tego. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem przyczynę gwizdania,. Gwizd wydobywa się z zaworu EGR. Jest słyszalny po dodaniu gazu w trakcie domykania się zaworu!! :D

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo pompuje teraz bardzo dobrze.

Niestety przepłwyka do wymiany - tnie dawkę i nie poczujesz "tej" mocy.

Podmień jeszcze przepłwykę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam w zapasie! Podmienię i zrobię zaraz log tylko dla grupy 003!?

Wystarczy Tylko grupa 003 :P?

 

 

 

"Cała nasza nauka, w porównaniu z rzeczywistością, jest prymitywna i dziecinna – ale nadal jest to najcenniejsza rzecz, jaką posiadamy." Albert Einstein

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, 003, 008 z 010 i 011

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK:D idę robić:D

 

 

"Jak to się dzieje, że nikt mnie nie rozumie, a wszyscy mnie uwielbiają?"

Albert Einstein

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi po wymianie przepływomierza

Pomiary zrobiłem x2

 

http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99437.html

http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99436.html

http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99435.html

 

Przepływomierz nie jest pierwszej młodości (zaniża wartości) ale czuć na pedale że coś Pasek jest zrywniejszy!

Przy okazji pojechałem na max-a i wycisnąłem jakieś licznikowe 205 km/h

Szykować się na zakup nowej przepływki

 

 

 

 

"Żyć swoim życiem nie jest egoizmem. Egoizm zawiera się w żądaniu, by ktoś żył zgodnie z twoimi upodobaniami, żył dla twojej próżności, dla twojego zysku i twojej przyjemności." Anthony de Mello

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tej przepływce też tnie paliwko i nie jest dobrze.

Może spróbuj jedną z nich przemyć - są do tego odpowiednie preparaty.

A w razie zakupu nie bierz zamiennika, bo może być tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływka do wymiany i turbo by mogło wczesniej osiagac wartosc zadana .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
turbo by mogło wczesniej osiagac wartosc zadana .

 

Czyli od ilu obr/min ?

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepływka do wymiany i turbo by mogło wczesniej osiagac wartosc zadana .

 

Zobacz:

2.12 1848 1897 1938 56.2

W time 2.12 turbo pompuje już więcej jak powinno. Wstaje dobrze, lekko faluje, ale nie przesadzajmy - ogólnie nie ma co się czepiać turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A o co dokładnie lata w w logu 011 w 5 kolumnie ?

Ciekawi mnie to ponieważ klika logów miałem przed sobą i w nich wartości z 40 rosła do około 60 !? Coś takiego pierwszy raz widzę. :dupablada

 

 

 

"Gdyby ci nikt nie powiedział, że nie będąc kochanym, jest się nieszczęśliwym, byłbyś szczęśliwy. Jeszcze jedno złudzenie: że zewnętrzne zdarzenia lub inni ludzie mogą cię zranić. Nie mogą. To ty im dajesz taką władzę nad sobą." Anthony de Mello

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to wypełnienie impulsu zaworka N75.

Czym większe wypełnienie tym N75 bardziej otwarty, mniejsze podciśnienie w gruszce turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności