Skocz do zawartości
Rufus110hp

Analiza logów Passat B5 AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie przepławki na nową oryginalną Boscha załatwi problem????

 

Aha koledzy, już muszę kupować to cudo czy można jeszcze zakup odwlec w czasie??? Sami widzicie że jeszcze nie ma tragedii a spalanie u mnie GIT (tak mi się wydaje) ! :P

 

"Szczyt niesprawiedliwości to: uchodzić za sprawiedliwego nie będąc nim."

Platon

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy normalnym płynnym przyśpieszaniu dawki będą poprawne, więc ja bym się wstrzymał.

Może w między czasie znajdziesz kogoś i podmienisz na jeszcze inną dla weryfikacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż i ja tak postąpię, przy najbliższej okazji podmienię i zobaczę ... :brawo

 

 

"Dobroć jest ważniejsza niż mądrość, a uznanie tej prawdy to pierwszy krok do mądrości."

 

Theodore Isaac Rubin

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmieniłem przepływomierz z Passata AJM, I autko odżyło:jupi

Zrobiłem log 003 na szybkiego i różnica kolosalna

 

http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99469.html

 

Na razie pośmigam na starej i wycisnę z niej siódme poty

 

 

 

Józef Piłsudski:" Do mnie, dziecko, będziesz strzelał?"

Henryk Piątkowski:" Tak, bo taki mam rozkaz."

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie wskazania przepływki sa troche za duze i moga byc spowodowane nieszczelnosciami miedzy turbo a kolektorem sprawdz czy nie ma oleistych wycieków na łaczeniach przewodów i na IC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj tam lukałem i spód Intercoolera poci się Umyłem go odtłuszczaczem Meglio :jasne

Rzeczą jasną jest że: od sprężarki do głowicy wewnętrzne ścianki przewodów będą uciapane olejem

 

"Nie zamazuj moich kół."

Archimedes

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o slady na zewnatrz przewodów i IC bo w srodku to normalne ze jest olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha! Teraz po logu 004 widać że pompa wstępna nie wyrabia ze sterowaniem dynamicznego kąta wtrysku.

Wytwarza za małe ciśnienie wewnętrzne i nie wyprzedza odpowiednio zapłonu.

Masz jakieś wycieki z pompy wtryskowej?

Od 3500 zapewne zaczyna poddymiać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Haha! Teraz po logu 004 widać że pompa wstępna nie wyrabia ze sterowaniem dynamicznego kąta wtrysku.

Wytwarza za małe ciśnienie wewnętrzne i nie wyprzedza odpowiednio zapłonu.

Masz jakieś wycieki z pompy wtryskowej?

Od 3500 zapewne zaczyna poddymiać?

 

Wycieków Brak, :nie

Dymienie jak w dieslu, przy agresywnej zmianie biegów lubi sobie puścić bączka,

Zaobserwował iż przy rozruchu zimnego silniczka "zero" dymienia, pyk i klekocze równiuteńko!

 

"banshee" teraz to totalnie namieszane mam w główce.:dolamam

:hmm

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, wcześniej nie było kompletu logów :)

Życie...

 

Z przodu od góry pompy jest wkręcony zaworek z taką dziurą o głębokości ok 5mm i średnicy też ok.5mm.

W tej dziurze jest kołek do regulacji ciśnienia w pompie. Możesz wbić go o 0,5mm mocniej i zrobić ponownie log 004 dynamiczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No cóż, wcześniej nie było kompletu logów :)

Życie...

 

Z przodu od góry pompy jest wkręcony zaworek z taką dziurą o głębokości ok 5mm i średnicy też ok.5mm.

W tej dziurze jest kołek do regulacji ciśnienia w pompie. Możesz wbić go o 0,5mm mocniej i zrobić ponownie log 004 dynamiczny.

 

 

O to ci lata ?

Na forum.jpg

 

Jak wygląda u mnie sprawa z dolotem: szczelny czy gdzieś ucieka mi powietrza?

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak o ten zaworek chodzi.

Podbijaj go tak długo, aż w logu 004 ostatnia kolumna na wysokich obrotach będzie poniżej wartości 92.

 

Wg mnie dolot jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

zaworek z taką dziurą o głębokości ok 5mm

 

 

U mnie jest 5.6 mm i chyba pompa jest nietykana ponieważ niektóre łby śrubek są zamalowane (zaplombowane) żółtą farbą :mlask

 

---------- Dodano o 13:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:13 ----------

 

Jutro rano się tym zajmę bo zaraz do pracy śmigam. Żeby nic nie spitolić kołeczek będę wbijał po 0.2 mm :ok

 

See you

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam się na rzeczy, 0,2 to za mało, ale jak masz czas to kombinuj.

Daj znać i wrzuć loga 004 po pomyślnym podbiciu ciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znam się na rzeczy, 0,2 to za mało, ale jak masz czas to kombinuj.

Daj znać i wrzuć loga 004 po pomyślnym podbiciu ciśnienia.

 

:dobrze

 

 

"Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy."

Sokrates

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po zabiegu, kołek wbiłem 0.6 mm:jupi kąt wtrysku buja się między 49-54, w TDI timing żółta kropka jest delikatnie nad zieloną linią ! czyli jest prawie na zero

 

Oto efekty:

 

http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_100657.html

 

Wbić kołek jeszcze głębiej?:hmm

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak o ten zaworek chodzi.

Podbijaj go tak długo, aż w logu 004 ostatnia kolumna na wysokich obrotach będzie poniżej wartości 92.

 

Wg mnie dolot jest OK.

 

Wbić jeszcze ? :luka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wbij jeszcze, bo powyżej 4000 tys. obr ma już maksa. Dobij o 0,2mm i zostaw.

Czujesz różnice w dynamice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Czasami przy 190 km/h szarpie mi Pasiem!?

 

Wyrzuca błąd 550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji.

- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku

- uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy

- nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa

- powietrze w ukł. zasilania paliwem

- przestawiony poczatek wtrysku

Wszystko działa poprawnie

Filtr paliwa wymieniony

 

 

 

Nie wyskakuje mi błąd 550 :marecek

Autko zrobiło się żwawsze

 

---------- Dodano o 19:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:21 ----------

 

wbij jeszcze, bo powyżej 4000 tys. obr ma już maksa. Dobij o 0,2mm i zostaw.

Czujesz różnice w dynamice?

 

 

Przy ilu obrotach zawór N108 ma osiągać maksymalną wartość?:cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności