Rufus110hp Zgłoś #21 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) Po wymianie przepławki na nową oryginalną Boscha załatwi problem???? Aha koledzy, już muszę kupować to cudo czy można jeszcze zakup odwlec w czasie??? Sami widzicie że jeszcze nie ma tragedii a spalanie u mnie GIT (tak mi się wydaje) ! "Szczyt niesprawiedliwości to: uchodzić za sprawiedliwego nie będąc nim." Platon Edytowane 6 Października 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #22 Napisano 1 Października 2012 Przy normalnym płynnym przyśpieszaniu dawki będą poprawne, więc ja bym się wstrzymał. Może w między czasie znajdziesz kogoś i podmienisz na jeszcze inną dla weryfikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #23 Napisano 1 Października 2012 (edytowane) Otóż i ja tak postąpię, przy najbliższej okazji podmienię i zobaczę ... :brawo "Dobroć jest ważniejsza niż mądrość, a uznanie tej prawdy to pierwszy krok do mądrości." Theodore Isaac Rubin Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #24 Napisano 2 Października 2012 (edytowane) Podmieniłem przepływomierz z Passata AJM, I autko odżyło:jupi Zrobiłem log 003 na szybkiego i różnica kolosalna http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_99469.html Na razie pośmigam na starej i wycisnę z niej siódme poty Józef Piłsudski:" Do mnie, dziecko, będziesz strzelał?" Henryk Piątkowski:" Tak, bo taki mam rozkaz." Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #25 Napisano 2 Października 2012 takie wskazania przepływki sa troche za duze i moga byc spowodowane nieszczelnosciami miedzy turbo a kolektorem sprawdz czy nie ma oleistych wycieków na łaczeniach przewodów i na IC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #26 Napisano 2 Października 2012 (edytowane) Wczoraj tam lukałem i spód Intercoolera poci się Umyłem go odtłuszczaczem Meglio Rzeczą jasną jest że: od sprężarki do głowicy wewnętrzne ścianki przewodów będą uciapane olejem "Nie zamazuj moich kół." Archimedes Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #27 Napisano 2 Października 2012 chodzi mi o slady na zewnatrz przewodów i IC bo w srodku to normalne ze jest olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #28 Napisano 10 Października 2012 Oto następne logi (podobno mające na celu zdiagnozowanie nieszczelności w dolocie): http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_100376.html http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_100377.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #29 Napisano 10 Października 2012 Haha! Teraz po logu 004 widać że pompa wstępna nie wyrabia ze sterowaniem dynamicznego kąta wtrysku. Wytwarza za małe ciśnienie wewnętrzne i nie wyprzedza odpowiednio zapłonu. Masz jakieś wycieki z pompy wtryskowej? Od 3500 zapewne zaczyna poddymiać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #30 Napisano 10 Października 2012 (edytowane) Haha! Teraz po logu 004 widać że pompa wstępna nie wyrabia ze sterowaniem dynamicznego kąta wtrysku.Wytwarza za małe ciśnienie wewnętrzne i nie wyprzedza odpowiednio zapłonu. Masz jakieś wycieki z pompy wtryskowej? Od 3500 zapewne zaczyna poddymiać? Wycieków Brak, :nie Dymienie jak w dieslu, przy agresywnej zmianie biegów lubi sobie puścić bączka, Zaobserwował iż przy rozruchu zimnego silniczka "zero" dymienia, pyk i klekocze równiuteńko! "banshee" teraz to totalnie namieszane mam w główce. :hmm Edytowane 11 Października 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #31 Napisano 11 Października 2012 No cóż, wcześniej nie było kompletu logów Życie... Z przodu od góry pompy jest wkręcony zaworek z taką dziurą o głębokości ok 5mm i średnicy też ok.5mm. W tej dziurze jest kołek do regulacji ciśnienia w pompie. Możesz wbić go o 0,5mm mocniej i zrobić ponownie log 004 dynamiczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #32 Napisano 11 Października 2012 (edytowane) No cóż, wcześniej nie było kompletu logów Życie... Z przodu od góry pompy jest wkręcony zaworek z taką dziurą o głębokości ok 5mm i średnicy też ok.5mm. W tej dziurze jest kołek do regulacji ciśnienia w pompie. Możesz wbić go o 0,5mm mocniej i zrobić ponownie log 004 dynamiczny. O to ci lata ? Jak wygląda u mnie sprawa z dolotem: szczelny czy gdzieś ucieka mi powietrza? Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #33 Napisano 11 Października 2012 Tak o ten zaworek chodzi. Podbijaj go tak długo, aż w logu 004 ostatnia kolumna na wysokich obrotach będzie poniżej wartości 92. Wg mnie dolot jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #34 Napisano 11 Października 2012 (edytowane) zaworek z taką dziurą o głębokości ok 5mm U mnie jest 5.6 mm i chyba pompa jest nietykana ponieważ niektóre łby śrubek są zamalowane (zaplombowane) żółtą farbą :mlask ---------- Dodano o 13:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:13 ---------- Jutro rano się tym zajmę bo zaraz do pracy śmigam. Żeby nic nie spitolić kołeczek będę wbijał po 0.2 mm :ok See you Edytowane 17 Listopada 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #35 Napisano 11 Października 2012 Znam się na rzeczy, 0,2 to za mało, ale jak masz czas to kombinuj. Daj znać i wrzuć loga 004 po pomyślnym podbiciu ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #36 Napisano 11 Października 2012 Znam się na rzeczy, 0,2 to za mało, ale jak masz czas to kombinuj.Daj znać i wrzuć loga 004 po pomyślnym podbiciu ciśnienia. :dobrze "Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy." Sokrates Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #37 Napisano 12 Października 2012 (edytowane) Jestem po zabiegu, kołek wbiłem 0.6 mm:jupi kąt wtrysku buja się między 49-54, w TDI timing żółta kropka jest delikatnie nad zieloną linią ! czyli jest prawie na zero Oto efekty: http://vaglog.rtnet.pl/konradmuniak_100657.html Wbić kołek jeszcze głębiej?:hmm Edytowane 13 Października 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #38 Napisano 14 Października 2012 Tak o ten zaworek chodzi.Podbijaj go tak długo, aż w logu 004 ostatnia kolumna na wysokich obrotach będzie poniżej wartości 92. Wg mnie dolot jest OK. Wbić jeszcze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #39 Napisano 14 Października 2012 wbij jeszcze, bo powyżej 4000 tys. obr ma już maksa. Dobij o 0,2mm i zostaw. Czujesz różnice w dynamice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #40 Napisano 14 Października 2012 Czasami przy 190 km/h szarpie mi Pasiem!? Wyrzuca błąd 550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji. - uszkodzony zawór N108 początku wtrysku - uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy - nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa - powietrze w ukł. zasilania paliwem - przestawiony poczatek wtrysku Wszystko działa poprawnie Filtr paliwa wymieniony Nie wyskakuje mi błąd 550 :marecek Autko zrobiło się żwawsze ---------- Dodano o 19:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:21 ---------- wbij jeszcze, bo powyżej 4000 tys. obr ma już maksa. Dobij o 0,2mm i zostaw.Czujesz różnice w dynamice? Przy ilu obrotach zawór N108 ma osiągać maksymalną wartość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach