Skocz do zawartości
erde

Autko z dużym zbiornikiem paliwa.

Rekomendowane odpowiedzi

a to wyjątek jest.. normalnie w europejskich b4 jest 70 na blacie.
Łukasz, to doczytaj o jakiej wersji mowa. Na pewno nie o europejskich..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łukasz, to doczytaj o jakiej wersji mowa.

źle Cię zinterpretowałem... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi 100 c4 ma dość duży zbiornik paliwa. Benzyna 2,3E miała 82litry, 2.5 tdi coś koło 85l chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mzk78
a pamiętasz tą aukcję z B4 VR6 co miał 40 galonów na liczniku ? :)

 

widziałem te aukcje i tego paska porażka te 40 galonów to była naklejka zrobiona i naklejona a tak zrobione ze slepy by zauważył a zbiornik robiony oczywiscie z wytloczeniami od tamtej pory nie wierze w wieksze zbiorniki bo to wszystko robione...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bryka

mam passata b4 2,9 vr6 syncro kombi i zastanawiam sie jaki mam zbiornik, gdzie to mozna sprawdzic bo chce go sprzedac i wlasnie mam telefony z pytaniem o pojemnosc baku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki mam zbiornik, gdzie to mozna sprawdzic

Na stacji paliw, zalej do pełna i będziesz wiedział;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Syncro miał chyba coś koło 70 l, bo gdzieś ten napęd musiał się zmieścić i zrobili to kosztem baku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być też Volvo jak w ogłoszeniu - jakaś wersja z dwoma zbiornikami. Pytanie tylko czy to nie jest jakaś domowa robota.

Plus taki, że nie zgnije tak jak pasek. Wyposażenie zazwyczaj też o niebo lepsze niż b3, b4.

 

Volvo 740 - wersja skandynawska z dwoma zbiornikami.jpeg.jpg

Edytowane przez Yul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Plus taki, że nie zgnije tak jak pasek.

 

chyba pomyliłeś modele .... co za herezja ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba pomyliłeś modele .... co za herezja ...

 

Volvo serii 700 mają ocynk jak Audi 80, same z siebie nie gniją. Co do paska...wystarczy pooglądać galerię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krótko bo to nie ten temat, jeżeli Passat serii 35i nie miał nigdy żadnej naprawy blacharsko lakierniczej to nie ma prawa rdzewieć a tym bardziej gnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krótko bo to nie ten temat, jeżeli Passat serii 35i nie miał nigdy żadnej naprawy blacharsko lakierniczej to nie ma prawa rdzewieć a tym bardziej gnić.

dokładnie.

 

Wyposażenie zazwyczaj też o niebo lepsze niż b3, b4.

zależy co kto ma w swoim b3/b4..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj kilka postów wyżej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pako7
Przeczytaj kilka postów wyżej...

 

Rozmawiałem z właścicielem to mówi że napęd kończy sie przed zbiornikiem książkowo 70l a zwykły ile ma książkowo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozmawiałem z właścicielem to mówi że napęd kończy sie przed zbiornikiem książkowo 70l a zwykły ile ma książkowo??

 

Aby rozwiać wszelakie wątpliwości, miałem Passata b4 96 rok 2,9 ABV ( a więc z SYNCRO) w Kombi. Kupiłem auto w Niemczech, tankowałem tam do pełna pod korek i weszło 67 litrów - przy czym w zbiorniku była niemalże susza co jest normą w tureckim komisie. Wiem że napęd SYNCRO był taki sam w 2.9 jak i w 2.0 więc zakładam że w 2.0 nie może być większego zbiornika aniżeli w 2.9.

 

łatwo to sprawdzić poprzez ETK w wersji z napędem SYNCO idzie inny zbiornik aniżeli w przednionapędówce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość matrix3616

pytanie do kolegi " gajdus " lub może koledzy pomogą

 

w jednym poście pisałeś o montażu dodatkowego odpowietrznika mam pytanie o jedna sprawę cytuję:

 

"zakładasz na wentylnicę szlauch olejoodporny o długości około 1,5m i średnicy ~6mm(nie pamiętam dokładnie musi być taki żeby ciasno siedział na wentylnicy i był giętki, ja kupowałem takie przeźroczyste)

przeciągasz szlauch pod podłoga bagażnika do wlewu paliwa i wpychasz go w otwór który masz do odprowadzania przelanego paliwa pod wlewem w tej gumie "

 

tam jest jeszcze przelew w zbiorniku tak ? czy ten przelew odpinałeś ? i został tylko ten przewód z wentylnicy ? ta wentylnica zamontowana wyżej ma cel aby weszło więcej paliwa tak ???

 

czy mogę w zbiorniku zaślepić przelewowy wąż i zostawić ten zawór wentyclincy wpięty w przelew ?

 

dzięki za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a b5fl kombi ile maksymalnie można nalać paliwa??? Bo próbowałem kiedyś zatankować z naciśniętym odpowietrznikiem i weszło mi około 60l chciałbym się dowiedzieć ile tam rzeczywiście może wejść tego paliwa :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

62 litry zalejesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności