Skocz do zawartości
erde

Autko z dużym zbiornikiem paliwa.

Rekomendowane odpowiedzi

poszukaj jakiejś b3'ki 2.0 załóż lpg z duuuużą butlą(gaz tez się da ściągnąć)

 

niby jak ? i kto się podejmuje takiego ryzyka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to czyli każda b4 w kombi ma pojemność powyżej 100 l, bo zamiaruje kupić a okaże się że ma 70.
tak każda, tylko tak jak pisałem musisz trzymać ten przycisk przy wlewie jeżeli nie zrobisz sobie dodatkowego odpowietrznika, no i wskazany jest przechył :)

 

 

niby jak ? i kto się podejmuje takiego ryzyka ?
nie powiem Ci jak, bo ja tego nie robiłem, ale wiem byli tacy co wozili swego czasu, tankowanie drugiego było na zasadzie wyrównywania ciśnienia w zbiornikach bodajże, ale ja nie polecam handlować lpg tylko duża butla sprawi, że nie będzie musiał się tankować w PL Edytowane przez gajdus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

] jeżeli nie zrobisz sobie dodatkowego odpowietrznika czyli jak dodatkowy odpowietrznik zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ford Windstar z rynku USA ma zbiornik paliwa o poj. 95L.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest GMC o pojemności zbiornika 160 litrów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak dodatkowy odpowietrznik zrobić

opuszczasz zbiornik na dwóch śrubkach przy tylnym zderzaku

odkręcasz w bagażniku pod wykładziną taka okrągłą blaszkę która zasłania korek do baku

odpinasz przewody paliwowe od korka do baku

odkręcasz korek i wyjmujesz z całym ustrojstwem(ssak i takie tam)

w możliwie najwyższym miejscu baka wiercisz otwór wiertłem ~7-8mm

przeprowadzasz cienki drucik tak żeby wchodził do baka otworem po korku a wychodził otworem wywierconym

na drucik od strony otworu po korku nawlekasz wentylnicę(musisz znaleźć taką bez elementów gumowych) z wcześniej przygotowaną przez siebie uszczelką z gumy olejoodpornej

za pomocą drucika prowadzisz wentylnicę do wywierconego otworu

przykręcasz wentylnicę

zakładasz na wentylnicę szlauch olejoodporny o długości około 1,5m i średnicy ~6mm(nie pamiętam dokładnie musi być taki żeby ciasno siedział na wentylnicy i był giętki, ja kupowałem takie przeźroczyste)

przeciągasz szlauch pod podłoga bagażnika do wlewu paliwa i wpychasz go w otwór który masz do odprowadzania przelanego paliwa pod wlewem w tej gumie

zakładasz korek z ustrojstwami do baka, zakręcasz korek

układasz szlauch tak żeby się nie załamywał

przykręcasz śruby trzymające zbiornik

sprawdzasz czy szlauch nie został ściśniety

zakładasz okrągła zaślepkę korka

owijasz sobie z 1-2 kółka szlaucha dookoła wlewu resztę ucinasz

pijesz piwko żeby oblać swój sukces przy modowaniu auta :D

 

co potrzebujesz?

szlauch 1,5 m długości, ~6mm średnicy http://allegro.pl/waz-do-benzyny-oleju-przewod-paliwowy-igielit-6mm-i2677274914.html

wentylnica bez elementów gumowych http://allegro.pl/zawor-wentyl-ciagnikowy-detkowy-sp7-50x30mm-stix-i2639306022.html, (wykręcasz środek potrzebujesz tylko korpus i zakrętkę)

kawałek gumy olejoodpornej grubość dowolna 1-3mm wielkość taka żeby starczyła na uszczelkę(2 cm średnicy wystarczy) robisz na środku dziurę taka żeby wentylnica weszła nie musi być na wcisk ale musi nie spaść z blaszki na końcu wentylnicy

drucik mało sprężysty taki żeby luźno wszedł do pustej wentylnicy

wiertarkę i wiertło 8mm

klucz nasadowy nie pamiętam jaki gdzieś 14-17

śrubokręt krzyżakowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam to w taxi i radiowozach takie były.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to czyli każda b4 w kombi ma pojemność powyżej 100 l, bo zamiaruje kupić a okaże się że ma 70.

tak każda,

zapomniałeś o wersji syncro...

http://moto.allegro.pl/zbiornik-bak-...724122383.html

to ori zbiornik czy jakiś przerabiany?

zapytaj sprzedającego czy ma atest, i czy ma nabite vw audi to się dowiesz...

 

Jak dobrze pamiętam to w taxi i radiowozach takie były.

tak?? aż takie duże?? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś wymysł, choć niedawno sam widziałem jak wrzucali do b4'ki zbiornik 160l podobno od niemieckiej "karetki". Przez granice to nie przeszło bo musisz mieć oryginalną pojemność.. czyli jak na b4 max 110l. Bo Ci wypompują i ropa papa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przez granice to nie przeszło bo musisz mieć oryginalną pojemność.. czyli jak na b4 max 110l. Bo Ci wypompują i ropa papa

jakim to prawem niby wypompują? muszą mi udowodnić, że zbiornik nie jest oryginalny, a nie, że według ich widzimise powino wchodzić 110l... według katalogu wchodzi 70 więc i wszystkie 110l powinni wylewać do kanału. Jak masz zbiornik dorabiany przez pana mietka w stodole to mogą wylać jak masz wszystkie oznaczenia tak jak powinny być i jest to oryginał który był zamontowany oryginalnie choćby do dwóch sztuk i jednąz tych dwóch sztuk masz ty to nic Ci nie zrobią

zapomniałeś o wersji syncro...
nie wiem jak jest standardowo w syncro, ale widziałem na granicy variant'a vr6 syncro z oryginalna 140l więc i tam jest miejsce na spory zbiornik. Koleś BAU... przy mnie zjeżdżał z kanału wnerwiony, że parę godzin go trzepali, a wyszło, że zbiornik oryginał i musieli puścić, tylko dostał mandat za kilka kartonów ;-) ale sprzedał go ktoś ładnie bo od razu zaczęli spuszczać wachę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo, to do każdego kombi wchodzi swobodnie 100l - ale tu ameryki nie odkrywam.

 

Były wersje w europie typu karetki, miały zbiorniki po 140 lub 160litrów - W b3 na liczniku normalnie 70litrów, a w rzeczywistości więcej, a B4 licznik mówił już prawdę.

 

Natomiast co do wersji Kanadyjskiej i Amerykanskiej stricte, to w większości były 160litrów - wiem, bo miałem takie wersje i jak sprzedawałem to dostawałem pare telefonów dziennie o wielkość zbiornika i nie potrafiłem odpowiedzieć, bo na liczniku normalnie bylo 18galonów.

 

Natomiast zbiorników 180litrów fabrycznie raczej nie było ( info od panów ciekawskich dzwoniących do mnie z Białorusi, Ukrainy itd, zainteresowani w.w autami )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakim to prawem niby wypompują? muszą mi udowodnić, że zbiornik nie jest oryginalny, a nie, że według ich widzimise powino wchodzić 110l... według katalogu wchodzi 70 więc i wszystkie 110l powinni wylewać do kanału. Jak masz zbiornik dorabiany przez pana mietka w stodole to mogą wylać jak masz wszystkie oznaczenia tak jak powinny być i jest to oryginał który był zamontowany oryginalnie choćby do dwóch sztuk i jednąz tych dwóch sztuk masz ty to nic Ci nie zrobią

 

Podobno raz na parenaście aut sprawdzają jaki masz zbiornik. Maja ustalone że do b4 wchodzi te przysłowiowe 110l. I co większe zbiorniki zawracaja spowrotem i przez granice nie przejedziesz.. Tak przynajmniej było w przypadku "znajomego" Bo miał właśnie 160'tke od karetki z ori wytłoczeniem VW. Też dla mnie to się wydaje dziwne, ale cóż polskie prawo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podobno
;]
miał właśnie 160'tke od karetki z ori
albo taki to ori albo dał sie wydymać
Maja ustalone że do b4 wchodzi te przysłowiowe 110l
:ściana: a co oni są że sobie ustalają które auto ile może wieźć? nie ma takich rzeczy za dużo ja tam pośmigałem żeby w to uwierzyć.

każdy z przerobionym bakiem zarzeka się, że ma ori. Ci co dorabiają też durni nie są i coś tam wytłaczają na tych bakach... co wcale nie znaczy, że to będzie oryginał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy każdy passat b3 w kombi ma orginalną pojemność zbiornik powyżej 100l, czy trzeba zakładać większy zbiornik, bo patrzę w danych technicznych i pisze że 70l, a ludzie na aukcjach piszą że bak 105l, 110l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, czy każdy passat b3 w kombi ma orginalną pojemność zbiornik powyżej 100l, czy trzeba zakładać większy zbiornik, bo patrzę w danych technicznych i pisze że 70l, a ludzie na aukcjach piszą że bak 105l, 110l

czytałeś cały ten temat albo podobne tematy w dziale technicznym b3?? do każdego kombi wchodzi ponad 100 litrów chyba że jest to syncro. bo do syncro wchodzi 70 litrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W b3 na liczniku normalnie 70litrów, a w rzeczywistości więcej, a B4 licznik mówił już prawdę.
W B4 licznik też pokazuje 70.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W B4 licznik też pokazuje 70.
a pamiętasz tą aukcję z B4 VR6 co miał 40 galonów na liczniku ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a pamiętasz tą aukcję z B4 VR6 co miał 40 galonów na liczniku ?

a to wyjątek jest.. normalnie w europejskich b4 jest 70 na blacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności