devil-80 Zgłoś #1 Napisano 13 Września 2012 Pilnie potrzebna pomoc.dziś mechanik dolal mi litr oleju do skrzyni bo było sucho. Teraz stoję na trasie z zaklinowanym wstecznym. Olej oryginał skrzynia 6. Zaczelo się że nie wchodziła 5 i 6 . Co robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #2 Napisano 13 Września 2012 Może wlał inny olej niż był wlany wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2012 Olej oryginał. Mówi że wina na dole skrzyni coś co przelacza biegi ramię z plastikiem na końcu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #4 Napisano 13 Września 2012 A rozebrał dół ( miska,filtr) żeby tak twierdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #5 Napisano 13 Września 2012 (edytowane) nie rozbierał tylko się położył i stwierdził , że ta końcówka plastikowa na ramieniu jest tak wyrobiona , że po wciśnieciu do niej tego od drążka (nie znam nazw) i wrzuceniu wstecznego wypada ten wybierak i nie można już nic zrobić jak go wsadzić od dołu auta. Edytowane 13 Września 2012 przez devil-80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #6 Napisano 14 Września 2012 I nagle to wyszło po dolaniu oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2012 dokładnie, już wcześniej musiałem ostro zmienić z 5 na 6 a 2 zawsze haczyła. Chyba,że to poruszył i tak się stało-nie wiem .Oleju aż 1 litr wszedł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #8 Napisano 14 Września 2012 (edytowane) ok nie ma szoku część tą można dostać w zestawie naprawczym Chodzi o część nr 53 z rysunku poniżej(jest tam jakaś kulka,gumowa osłona i to gniazdo plastikowe). To ramię to cięgno wybieraka jest i poprostu jest wybita ta końcówka mam nadzieje,że pomoże ten zestaw naprawczy. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 14 Września 2012 przez devil-80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #9 Napisano 14 Września 2012 albo dolał ci oleju przez fasolke wez wepchnij trupa na jakis kraweznik albo podniej czyms i wtedy łape wsadz i sprawdz czy maszte wybieraki na miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #10 Napisano 14 Września 2012 jak już pisałem drążek wypada z wybieraka z powodu zbyt dużego luzu. Zielony85 nalał przez fasolkę tzn? bo nie rozumiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #11 Napisano 14 Września 2012 Pewnie chodzi o to: Sam kupiłem ten zestaw, ale nie bardzo wiem jak wymienić - dostęp jest ciężki. http://forum.vw-passat.pl/threads/124024-Zestaw-naprawczy-mechanizmu-zmiany-biegow-8D0798151 Jak wymienisz, napisz jak to zrobiłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #12 Napisano 14 Września 2012 no tj chyba to nie wiem bo będzie do odebrania we wtorek oryginał ze skody. Mechanik będzie wymieniał ,wieć nie wiem czy będe mógł pomóc, ale postaram się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #13 Napisano 18 Września 2012 Samochód został naprawiony . Narazie biegi chodzą ładnie-a 6 dużo lepiej niż przed. Nie wiem jak wyglądała naprawa, ale żeby wcisnąć ten plastik potrzebował jakiejś prasy czy coś bo ręką nie dało by rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ajkc Zgłoś #14 Napisano 18 Września 2012 Witam.Ja ten plastyk wcisnąem kluczem francuskim zaciskając go.Dostęp jest dość paskudny i trzeba tą końcówke rozginać a potem zagiąć żeby ta metalowa podkładka nie wyszła.Poza tym trzeba odkręcić nakrętkę mocującą(długą 10) mniejszy drążek który tam jest rownież przykręcony.W rezultacie odkręciłem lewą łape od skrzyni i dostęp się poprawił. Od góry dobrze jest też odkręcić zbiorniczek z płynem chłodzacym i odgiąć go na przewodach zeby widoczność była od góry.Bez kanału to chyba lepiej sobie to odpuścić.Części w serwisie kosztowały 52 złote. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach