szybkirafal Zgłoś #21 Napisano 12 Września 2012 Prosze o opinie logow poniewaz nie mam zielonego pojecia o tym .Turbina nowa n75 zmieniony n18 rowniez a i katalizator nowka a nie ma mocy. Sil mi brakuje juz na ten samochodzik:dupablada:swirus. http://vaglog.rtnet.pl/szybkirafal_97136.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #22 Napisano 12 Września 2012 Prosze o opinie logow poniewaz nie mam zielonego pojecia o tym .Turbina nowa n75 zmieniony n18 rowniez a i katalizator nowka a nie ma mocy. Sil mi brakuje juz na ten samochodzik. troche za malo tych logow zrob kompletne to bedzie mozna cos wrozyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #23 Napisano 13 Września 2012 Rafał, te logi co zrobiłeś są do wyrzucenia do kosza. Logi dynamiczne robi się w czasie jazdy na 3 biegu od 1500 do 4200 obrotów z pedałem gazu wciśniętym cały czas do oporu. Nie bój się, silnikowi nic się nie stanie a przechodniom również jeśli w nich nie wjedziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwkins Zgłoś #24 Napisano 16 Września 2012 (edytowane) Koledzy tak jak bylo mowione - przeplywka podmieniona oto logi na starej i podmienionej przeplywce: Log (0 - 003,010,011) Log (1 - 003,010,011) Niestety nierozwiazalo to mojego problemu, chyba ze ta przeplywka tez jest cos nie teges. Gdzie jeszcze mozna szukac przyczyny? moze w gruszce od turbiny? bo zauwazylem dziwne zjawisko... otoz jak wczesniej wszystko bylo z autem okej, to spalanie na kompie na postoju wynosilo 0,5L/h a z wlaczonymi swiatlami 0,6L/h. Teraz to spalanie wynosi 0,6 - 0,7L/h bez swiatel a ze swiatlami 0,7-0,8 czasami 0,9L/h. Zrobilem test i wypiolem wezyk od gruszki i spalanie spadlo do wczesniejszych wartosci czyli 0,5L/h bez odbiornikow, i tak samo bylo jak zatkalem na chwile ten wezyk od gruchy czyli 0,5L/h...wiec moze tu lezy wina? Edytowane 16 Września 2012 przez siwkins Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość młody20 Zgłoś #25 Napisano 18 Września 2012 Na 100 % przepływka sądząc po moim przypadku tzn takie same objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #26 Napisano 19 Września 2012 W pierwszym logu Bartka przepływka pokazuje tyle powietrza jakby była nieszczelność w dolocie a w drugim logu zaniża wskazania. Nie wiem tylko, który log na starej a który na podmienionej przepływce. Jeśli pierwszy log był robiony na podmienionej przepływce to nie jest ona dedykowana do tego silnika i obawiam się, że została wzięta z silnika benzynowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwkins Zgłoś #27 Napisano 19 Września 2012 Pierwszy LOG jest na podmienionej przeplywce o takich samych numerach tylko z wersji 130KM , a drugi log jest ze starej przeplywki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #28 Napisano 20 Września 2012 No to nie ma się co dziwić, że zawyża wskazania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwkins Zgłoś #29 Napisano 20 Września 2012 Obydwa przeplywomierze mialy te same numery, nie mowie tu o numerze na obudowie przeplywki tylko o samym elemencie elektronicznym. Jedyno co to ten samochod z silnikiem 130 KM musial miec wczesniej zalozona zla przeplywke. Sprobuje jeszcze wylapac od takiego samego silnika jak moj i zobacze co sie bedzie dzialo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwkins Zgłoś #30 Napisano 7 Października 2012 Przeplywka wymieniona na nowa oryginalna bosch i zadnej roznicy w dzialaniu silnika... dalej turbo dziura... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwkins Zgłoś #31 Napisano 20 Października 2012 Panowie poradzcie co jeszcze mozna sprawdzic? moze LOGI z turbo dziury pomoga cos wykminic...? P.S. Sprawdzilem kompresje silnika: 1cyl 2,4 MPa, 2cyl 2,4 MPa, 3cyl 2,2 MPa, 4cyl 2,2 MPa tylko nie wiem na ile ten test byl dokladny bo nie widzialem jak byl robiony i na czym, dostalem tylko taki maly wykres z Próbnika "SPCS 50". test byl robiony na zimnym silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwkins Zgłoś #32 Napisano 20 Października 2012 Zrobilem jeszcze jeden test - odlaczylem caly uklad podcisnienia i podlaczylem do gruszki od turbiny...i dalej lipa tylko ze jeszcze wieksza, bo teraz juz wogole nie chcial jechac, caly czas jednostajna zamula... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy917 Zgłoś #33 Napisano 6 Lutego 2014 witam a ja mam taki problem z turbina ze gdy jade od 2tys obrotow przyspiesza tak przecietnie, potem od 3,5tys obr jeszcze mocniej przyspiesza i jak poprzeciagam do tak na 2 biegach to zaraz mula lapie... ewidentie czuc ze turina sie nie zalancza... na kompie wyskakuje mi zawor regulacji cisnienia doladowania... skasuje blad i przejade na paru biegach i znowu mul... i moje pytanie czy ten zawor cisnienia doladowania to jest n75 co idzie wezyk do gruszki?? i czy ten n75 i ten n18 ktory jest chyba od egr to na takiej samej zasadzie dzialaja?? bo jak zamiast N75 podpialem N18 to tak samo bylo... wezyki posprawdzalem i szczelne... ewentualnie jak moge sprawdzic zeby byc pewny ze to dany czujnik mi padl...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy917 Zgłoś #34 Napisano 7 Lutego 2014 wiec dzis sie bawilem z tymi zaworami i podmienialem ich do kolegi.. okazalo sie ze sa dobre... gdy przycisne mocniej to dalej lapie mula i wyskakuje blad: REGULACJA CISNIENIA LADOWANIA; UJEMNA ODCHYLKA Wie ktos moze o co tu chodzi??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach