Sztomel Zgłoś #61 Napisano 20 Maja 2013 Zrób teraz jeden ale porządny log dynamiczny grupy 011 bo logowanie 3 grup jednocześnie mija się z celem. Przykładowo : http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_127321.html - z tego logu hu...ja widać (logi trwają 9 i 6 sekund ale odczyty są podzielone na 3 grupy więc gówno z tego jest). Loguj maksymalnie po 2 grupy jednocześnie : 003 z 011 i 008 z 010 albo jedną grupę 011 lub jedną grupę 010. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #62 Napisano 21 Maja 2013 Hmmm ok za niedługo wkleję poprawione logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #63 Napisano 31 Maja 2013 Po przebojach z połączeniem kabla udało zrobić mi się "czytelne" logi Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128936.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128937.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128938.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128939.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128940.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128941.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128942.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128943.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128968.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128944.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128945.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128946.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128970.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128947.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128948.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrniemczyk83_128969.html Żałuję, że bateria w lapku nie pozwoliła mi dokończyć ostatniego logu dynamicznego 23 Jedyne co po tych logach udało mi się zaobserwować to: 1. W gr. 11 dynam. spora rozbieżność podczas przyśpieszania między grp 2-3( ok 1600 obr.). Czyżby zatkany katalizator? 2. Mimo regulacji kąta synchronizacji spory rozjazd w wartościach (chyba nie ominie mnie naciąg paska) Proszę was o analizę ww. logów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #64 Napisano 2 Czerwca 2013 Nikt nie pokusi się o analizę? Ładnie prosze :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #65 Napisano 8 Czerwca 2013 (edytowane) Witam. Proszę o analizę logów. Został wymieniony zawór N75 na nowy Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_130118.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_130119.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_130120.html tutaj starsze logi przepływka 3 Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_121063.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_121064.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_121065.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_121066.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek_sulno_121067.html Edytowane 8 Czerwca 2013 przez Dival Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #66 Napisano 8 Czerwca 2013 No i wymiana N75 na nowy niczego nie zmieniła a to co sam wcześniej zauważyłeś czyli rozbieżności wskazań w kolumnach 2 i 3 grupy 011 są nadal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #67 Napisano 9 Czerwca 2013 (edytowane) Tomek, powiedz mi czy dwa razy czyszczone turbo - raz przez zakład - żadnych zmian, raz prze zemnie - żadnych zmian. Czy to są oznaki zużycia turbo ?. Co zrobiłbyś w Moim przypadku ?. Czy jest możliwość, że to powód zapieczonych hamulca tylnego ?. Podczas delikatnego ruszania " **** " samochodu siada. Jeszcze raz serdeczne podziękowania dla Biszczana. Polecam tego użytkownika Edytowane 9 Czerwca 2013 przez Dival Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #68 Napisano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Witam po dlugiej przerwie. Mam do Was pytanie. Zrobiłem pompki, turbo w Turbo teck i nowa przeplywka. Dzisiaj zrobilem chip tuning. Prosze o opinie, poniewaz Pan na hamowni powiedzial, ze turbo późno wstaje. Tutaj jest seryjnie . Co o tym sadzicie ?. Samochod seryjnie ma 131 KM i 303 Nm, a po chipie 156 KM i 378 Nm Edytowane 23 Grudnia 2014 przez Dival Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #69 Napisano 24 Grudnia 2014 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c7d83953c1b4fa4a Teraz chyba wystarczająca jakość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #70 Napisano 25 Grudnia 2014 Nm zostawiam w spokoju, ponieważ jest dwumasa. Pokazywał mi na hamowni, że przy pełnym momencie obrotowym jest 94 Nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #71 Napisano 25 Grudnia 2014 Wstaw logi dynamiczne i będzie wiadomo jak się turbo zachowuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #72 Napisano 26 Grudnia 2014 (edytowane) http://vaglog.pl/log_192940.html Niestety, ale nie posiadam loga po chipie Edytowane 26 Grudnia 2014 przez Dival Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #73 Napisano 28 Grudnia 2014 Na seryjnym sofcie minimalnie ospale wstaje, a następnie występuje przeładowanie o 0,3bara. Natychmiast over jest opanowany i dalej książkowo. Podejrzewam, że po chipie może być dużo groźniejsze przeładowanie. Turbo seryjne, czy regenerowane lub czyszczone? Postaraj się o komplet logów dynamicznych po zrobionym chipie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #74 Napisano 2 Stycznia 2015 Na seryjnym sofcie minimalnie ospale wstaje, a następnie występuje przeładowanie o 0,3bara. Natychmiast over jest opanowany i dalej książkowo. Podejrzewam, że po chipie może być dużo groźniejsze przeładowanie. Turbo seryjne, czy regenerowane lub czyszczone?Postaraj się o komplet logów dynamicznych po zrobionym chipie. Turbo regenerowane w turbo tec ok 2 miesiace temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach