Gość dudek Zgłoś #1 Napisano 6 Lutego 2006 Witam!Zastanawiam się nad kupnem Passata B4 lub Golfa III VR6. W związku z tym mam kilka pytań. Widziałem już passata vr6 z zarżniętym silnikiem:dławił się na niskich obrotach, powyżej 140 km/h nie miał przyśpieszenia.Jeśli możecie to napiszcie: ile pali (średnio, w mieście i na trasie) czy jest problem z serwisowaniem? slyszalem ze aby wymienic pasek rozrzadu w golfie vr6 trzeba wyjac silnik bo miejsca nie ma aby sie do paska dostać na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie?? jakie są ogólne koszty ekspolatacji??w moim passacie B3 1.8 na nieoryginalnych częściach wychodzi tanio... pozdrawiam artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #2 Napisano 6 Lutego 2006 ile pali (średnio, w mieście i na trasie) miasto 14-20 trasa 8-11, ale przewaznie 9-10 VR6 nie ma paska rozrzadu !!!! tam sa dwa lancuchy, ktorych sie nie wymienia czesto, powinny starczyc spokojnie na 250tys km, a wymiana jest kosztowna same czesci 1000zl + robocizna, i mozna na dwa sposoby wymienic rozrzad, wyciagajac silnik, lub skrzynie. jakie są ogólne koszty ekspolatacji??w moim passacie B3 1.8 na nieoryginalnych częściach wychodzi tanio... NIE KUPUJ VR6 !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kssawery Zgłoś #3 Napisano 6 Lutego 2006 No cóż .. tak jak napisał NIE KUPUJ VR6 !! jeśli chcesz jeździć tanio. Ja do pracy mam 20 km czyli 40 km dziennie i w miesiącu wydaję na paliwo ponad 400 zł + ewentualne dodatkowe podróże. Z kosztów to tak jak w każdym aucie: wymiana oleju, filtry, świece (oczywiście sześć :wink: ) i ceny nie są dużo wyższe od standardowych a częstotliwość wymiany zależeć będzie od intensywności eksploatacji. Pozostałe części do VR6 są droższe niż do paska z każdym innym silnikiem, a co do awaryjności to wszystko zależy od tego w jakim stanie auto kupisz. Ale jeśli już kupisz Passata VR6 to masz: 1. Uciechy po pachy z dźwięku jaki silnik wydaje (sam miód) 2. Uciechy po pachy z miny "rajdowców" których objedziesz "zwykłym" paskiem. 3. Uciechy po pachy z wrażenia że ci się oczy zapadają do głowy jak wdepniesz gaz. Ogólnie autem jeżdzi się zaj...cie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #4 Napisano 6 Lutego 2006 ale sciema 1. Uciechy po pachy z dźwięku jaki silnik wydaje (sam miód) dzwiek jak dzwiek, bociany juz ladniej gadaja 2. Uciechy po pachy z miny "rajdowców" których objedziesz "zwykłym" paskiem. jasne, przyspieszenie w tym aucie to mit 3. Uciechy po pachy z wrażenia że ci się oczy zapadają do głowy jak wdepniesz gaz. oczy to Ci sie zapadaja ... jak musisz go zatankowac i sobie myslisz, ze niby tyle kuni, a to pije a nie jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kssawery Zgłoś #5 Napisano 7 Lutego 2006 jasne, przyspieszenie w tym aucie to mit może wywal troszki klamotów z bagażnikia to zacznie jeździć :wink: oczy to Ci sie zapadaja ... jak musisz go zatankowac mnie przy tankowaniu wychodzą a przy przyspieszaniu zapadają się ale może mamy różne budowy anatomiczne :wink: Poza tym w innym temacie: Moja "dziewczyna" na łonie natury ... piszesz że marzyłeś o tym aucie 9 lat, aż tak się zawiodłeś? Czy po prostu nie chcesz aby za dużo ludzi jeździło takim samochodem? Ty samolubie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #6 Napisano 7 Lutego 2006 Czy po prostu nie chcesz aby za dużo ludzi jeździło takim samochodem? ... no comment ... : juz wyrazalem na tym forum swoja opinie o VR6, to jest cos wiecej niz "dupowoz" to styl zycia, to magia... Tutaj nie mozna isc na kompromisy i mowic o ekonomice, a jak juz ktos sie pyta o ekonomike to niech sobie TDI kupi, bo VR6 mu nie pisany ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość G_40 Zgłoś #7 Napisano 7 Lutego 2006 Nie wiem jak to jest z przyspieszeniem ale o ekonomice coś mogę powiedzieć. Z VRem jest tak samo jak z G40/60 trzeba się dobrze zastanowić bo nie są to przynajmniej dla mnie samochody do jazdy codziennej. Najlepiej mieć malczana :grin: lub jak shade_, mówi TDI na codzień a VRa albo G wyprowadzać co weekend umyć wypastować wyprasować poprawić sobie samopoczucie na drodze i spowrotem do ocieplanego garażu Najlepiej nie wyjeżdżać w zimie Trzeba się naprawdę dobrze zastanowić ja już przerabiałem jazde MPK bo niebardzo było za co zalać zupy Tankowanie co drugi dzień za 50 zł robi swoje... Dlatego dla posiadaczy VR6 i G RESPECTO... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #8 Napisano 7 Lutego 2006 juz wyrazalem na tym forum swoja opinie o VR6, to jest cos wiecej niz "dupowoz" to styl zycia, to magia... Tutaj nie mozna isc na kompromisy i mowic o ekonomice, a jak juz ktos sie pyta o ekonomike to niech sobie TDI kupi, bo VR6 mu nie pisany ... nic dodac nic ujac. 8) jak teraz zastanawiasz sie czy do szkoly/racy/sklepu jechac lepiej MPK niz autem to nawet nie mysc o VR6 w miescie zimia spokojnie wciagnie 20L ceny czesci coparwda sa podobne jak do zwyklej wersji ale trawiaja sie takie elementy ze nawet w zamieniku nie ma a wtedy plac i placz VR6 to magia, hobby - tu nie ma miejsca na codzienna rzeczywistosc P.S. nie wiem shade_ co Ci nie podoba w dzwietu ale ja mialem juz doswiadczenia z wieloma motorami >4 cylindrowymi i jak narazie do tej pory TYLKO V8, W8 , V12 i W12 bije VR6 w kwesti dzwieku nawet V10tdi nie brzmi tak rasowo :twisted: P.S. najpiekniejszy dziek auta jakie dotej pory slyszalem i mialem przyjemnosc prowadzic to motor 5.3 V12 w jaguarze XJS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #9 Napisano 7 Lutego 2006 ppmarian wiesz co ziom przeczytaj jeszcze raz to co ja napisalem i kolega kssawery pozniej przeanalizuj sobie temat "Moja dziewczyna na lonie natury ..." ... ale moim zdaniem powinno Ci wytarczyc samo to w jaki sposob rozmawialismy w niedziele o naszych samochodach to moja najdluzsza i najwierniejsza milosc w zyciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #10 Napisano 7 Lutego 2006 ppmarian wiesz co ziom przeczytaj jeszcze raz to co ja napisalem i kolega kssawery pozniej przeanalizuj sobie temat "Moja dziewczyna na lonie natury ..." ... ale moim zdaniem powinno Ci wytarczyc samo to w jaki sposob rozmawialismy w niedziele o naszych samochodach to moja najdluzsza i najwierniejsza milosc w zyciu sorki czytam po lepkach i potem tak wychodzi ja tez mowie swojej dziewczynie ze jest w moim sercu zaraz po aucie :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC Zgłoś #11 Napisano 7 Lutego 2006 Mam grubą polewke z was, nie ma co sie sprzeczac tak jak SHADE pisze VR to styl zycia. Dzis spzredałem auto i szukam dla siebie VR. Do pracy mam 6km , rocznie robie 10 000tys km i mimo to pragne VR. jak mi braknie kasy to kupie tdi i bede zył wspomnieniami .CMOK ZIOMY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC Zgłoś #12 Napisano 8 Lutego 2006 dudek, kolega chyba sam nie wie co widział http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=36118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pit Zgłoś #13 Napisano 8 Lutego 2006 8) Ale gorące wypowiedzi ale to prawda : juz wyrazalem na tym forum swoja opinie o VR6, to jest cos wiecej niz "dupowoz" to styl zycia, to magia... Tutaj nie mozna isc na kompromisy i mowic o ekonomice, a jak juz ktos sie pyta o ekonomike to niech sobie TDI kupi, bo VR6 mu nie pisany ... Taka prawda i co by nie pisać to tak jest I może na koniec coś miłego dla oka (niestety nie posłuchamy jak gada :cry: ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC Zgłoś #14 Napisano 8 Lutego 2006 od BARANMC, dla Pit, [ Dodano: Sro Lut 08, 2006 8:47 pm ] Jak bym miał tak dopieszczony silnik to bym go trzymał w pokoju pod kołuderką : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pit Zgłoś #15 Napisano 8 Lutego 2006 8) Piękna PEREŁKA !!! Tylko pod kołderkę Lublin pozdrawia Gdynia City Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Artur Zgłoś #16 Napisano 9 Lutego 2006 Powiem krótko VR6 to moje autko na codzień. Ostatnio jeżdźę na benzynie i w normalnej jeździe po mieście pali ~ 13-14 literków a na trasie 10. Teraz kupiłem 2 kpl drążki kierownicze (nowe) z końcówkami TRW -190zł/szt. Jeste bardzo szczęśliwym posiadaczem takigo Pasla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #17 Napisano 1 Kwietnia 2006 Przywiozłem takiego VR6 3 dni temu ze Szwajcarii i pomimo gadek kolegów że to złom jak narazie nie żałuje. A ich fury dmucham na każdym biegu. Jak wracałem nim do domku śmignąłem 240 km/h i to jeszcze nie był szczyt możliwości. Średnie spalanie w trasie wyszło 10 ltr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #18 Napisano 2 Kwietnia 2006 Hej. Tak z ciekawosci to ile tam trzeba dac za VR-a i z ktorego roku jest Twoj?Moze fotke wrzucisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #19 Napisano 2 Kwietnia 2006 Wrzuce fotke jak sie nauczę Jest to Kombi Exclusiwe z fajnym wyposarzeniem. Rok 96 przebieg 219000. A i cena to 3500 CHF plus cała masa opłat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #20 Napisano 2 Kwietnia 2006 Średnie spalanie w trasie wyszło 10 ltr. ... ale nie na polskim paliwie :613: witam w "klubie" exclusiv'a tez takim smigam, prosimy o fotki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach