hsv! Zgłoś #1 Napisano 5 Sierpnia 2012 Chce kupić kompresor do zestawu naprawczego według ETKI do Passata B6 kompresor ma nr. 8P0 012 615A ale na allegro widzę tylko kompresory które mają ten sam numer ale tylko różnią się ostatnią literką zamiast A jest B i C. Jest jakaś różnica który kupię ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart.b Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2012 Mój z opisu ma 8D0012615C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondziu Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2012 Witam czy jest prawdą że po użyciu takiego preparatu nie da się naprawić opony lub wulkanizatorzy nie chcą podejmować się naprawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #4 Napisano 5 Sierpnia 2012 Prawda. Nie bardzo chcą to robić. I nawet im się nie dziwie bo sam też nie chciałbym się babrać w lepkiej mazi za 15zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #5 Napisano 5 Sierpnia 2012 Chce kupić kompresor do zestawu naprawczego A po co chcesz go kupować??? nie lepiej jakiś zapas wrzucić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #6 Napisano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) A po co chcesz go kupować??? nie lepiej jakiś zapas wrzucić... Chce kompresorek kupić aby był np. do pod pompowania zawsze może się przydać, a że jest miejsce to czemu nie. Zapas mam na wyposażeniu, wiec go wożę. Mój z opisu ma 8D0012615C. Dzięki za info, w takim razie to chyba większej róznicy nie ma. Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez hsv! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #7 Napisano 6 Sierpnia 2012 Wszystkie kompresory są takie same. Kupowałem też to MB i był identyczny, tylko naklejki inne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #8 Napisano 6 Sierpnia 2012 Kompresor jaki kolwiek ale jak chcesz z płynem do regeneracji koła to zobacz jaka jest data wazności płynu, bo niestety jest. osobiście to ładuje zimówkę na zapas jak w daleką trase się jedzie a kompresor to do dmuchania balonów dobry. Rozerwanej opony nie naprawisz, a zimówka nawet jak ma 15" to na tył się zawsze nada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #9 Napisano 6 Sierpnia 2012 Ja ostatnio kupowałem kompresorek VW/Audi itd. Przyjrzałem się ofercie na allegro i wybrałem taki, który pompuje do 3,5 bara. Większość daje ciśnienie 2,5 bara. W tej samej cenie wybrałem ten 'mocniejszy'. Oczywiście ważność płynu też ma znaczenie - jeśli ktoś go planuje użyć. Ja mam pełnowymiarowy zapas, a kompesorek to 'suplement diety' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #10 Napisano 6 Sierpnia 2012 Ja ostatnio kupowałem kompresorek VW/Audi itd. Przyjrzałem się ofercie na allegro i wybrałem taki, który pompuje do 3,5 bara. Większość daje ciśnienie 2,5 bara. W tej samej cenie wybrałem ten 'mocniejszy'. Oczywiście ważność płynu też ma znaczenie - jeśli ktoś go planuje użyć. Ja mam pełnowymiarowy zapas, a kompesorek to 'suplement diety' Dobrze że o tym piszesz też poszukam tego mocniejszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #11 Napisano 6 Sierpnia 2012 Ten co kupiłem miał oznaczenie Audi Q5 / Q7. Często na fotkach ciężko odczytać z naklejek na obudowie kompresora jakie ma parametry. Ten do 3,5 bara jest najwyraźniej wzmocniony, ponieważ oprócz wyższego ciśnienia pozwala na dłuższą, ciągłą pracę (jesli dobrze zapamiętałem to do 10 minut, gdzie reszta to 6-8 min). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #12 Napisano 6 Sierpnia 2012 Dobrze że o tym piszesz też poszukam tego mocniejszego. Faktycznie; ja mam kompresor o oznaczeniu 8D0 012 615 C i może pracować tylko przez 6min. (2.5bar) A tutaj kompresor od TOUAREGa / AUDI Q5 Q7: 7L0 012 617 A i może pracować przez 8min. (3.5bar) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #13 Napisano 9 Sierpnia 2012 Moim standardowym pompuję koła w rowerze. Daje radę zrobić 5atm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postmortem Zgłoś #14 Napisano 11 Listopada 2013 (edytowane) Ja kupiłem ContiMobilityKit (kompresor + płyn z datą ważności 06/2017) tylko i wyłącznie z powodu samego kompresora. Nie planuję używania kleju. Parametry: 180W (bałem się trochę z uwagi na pobór prądu 15A, ale kompresor nie powoduje przepalenia bezpiecznika), maksymalne ciśnienie 8bar, maksymalny czas pracy 7min. Kompresor z wężem i kablem zasilającym jest zamknięty w estetycznym i praktycznym plastikowym pudełku. Muszę przyznać, że malutka zabaweczka, a strasznie cieszy Kompresor daje radę! Dopompowanie opony 205/55 R16 z 2,3bar do 2,6bar zajmuje kilkanaście sekund ps. Wartości ciśnień podane w instrukcjach naklejonych na kompresorach nie są ciśnieniami maksymalnymi dla danego kompresora. Do tych wartości należy napompować koło z preparatem uszczelniającym. Ciśnienie to zależy od modelu pojazdu, do którego przeznaczony jest zestaw. U mnie w instrukcji jest 1,8bar, a na obudowie jest informacja, że maksymalne ciśnienie to 8bar. Do tej wartości wyskalowany jest także manometr. Do 2,6bar pompuje bez wysiłku Edytowane 11 Listopada 2013 przez postmortem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #15 Napisano 11 Listopada 2013 Ja tam tez woze ori kompresorek, ale dodatkowo tez zestaw kolkow z klejem do naprawy opon. O taki wlasnie... Do tego zestawu posiadam rowniez w aucie cążki do ewentualnego wyjecia gwozdzia czy wkreta z opony oraz spray do wyszukiwania nieszczelnosci. Przyszlo mi juz raz naprawiac kolo w trasie i uwierzcie ze zajmuje to moze 3-4 minuty. Operacja odbywa sie bez zdejmowania kola. Znajdujesz miejsce do naprawy, przekuwasz je dodatkowo specjalnym świderkiem, smarujesz lekko kołka klejem i pakujesz go w otwor, obcinasz reszte wystajacego kołka, pompujesz kolo i w droge. Mozesz zapomniec o zakladzie wulkanizacyjnym. Ja kupuje te komplety u mnie w norwegii, nie wiem czy sa dostepne w pl. Moja rodzinka w PL jest z tych zestawów mega zadowolona... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #16 Napisano 12 Listopada 2013 Są dostępne. Norauto ma. 4 szt za bodajże 99 zeta, niech ktoś sprawdzi, bo to dane z początku roku. Zastanawiają mnie tylko owe naboje z CO2. Zrobią 2atm w kole? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 12 Listopada 2013 A czy jest w ogóle sens wywalać kasę na ten kompresor? :hmm Jak to już ktoś pisał - rozetniesz oponę, to i sprężarka trójfazowa ci nie pomoże. Ja zainwestowałem tą kasę w dojazdówkę 16-tkę, która idealnie mieści się pod tapicerką w bagażniku i to jest o wiele pewniejsze, niż kompresor do dmuchania balonów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #18 Napisano 12 Listopada 2013 Ja mam koło oraz kompresor i przydaje sie on bardzo często. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #19 Napisano 13 Listopada 2013 Są dostępne. Norauto ma. 4 szt za bodajże 99 zeta, niech ktoś sprawdzi, bo to dane z początku roku. Zastanawiają mnie tylko owe naboje z CO2. Zrobią 2atm w kole? Te naboje to sie nadaja ale do roweru. W aucie nie spelniaja swojej roli. Kolego Danek 75, nie zawsze zaraz rozcinamy opone. Oczywiscie w moim pasku jest i zapas ale jak jade z PL zaladowany po dach to przykro jest sie dostawac do zapasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postmortem Zgłoś #20 Napisano 13 Listopada 2013 A czy jest w ogóle sens wywalać kasę na ten kompresor? W samochodzie wożę koło zapasowe. Kompresor kupiłem, żeby pompować koła w aucie i rowerach. Dotychczas stosowałem serwisową pompkę rowerową. O ile do roweru się nadaje, to do auta całkowicie nie. Próbowałem tylko raz: zmęczyłem się okrutnie, a pompka bardzo się rozgrzała. Zadanego ciśnienia nie osiągnąłem To dobra, markowa pompka, jednak do pompowania kół samochodowych się w ogóle nie nadaje. Elektryczny kompresorek jest do tych celów idealny! Już nie muszę jeździć na stację benzynową, żeby dopompować koła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach