Skocz do zawartości
jakczy

korek zbiornika wyrównawczego

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jest. Gdy temp spada w czasie jazdy oznacza że termostat się zaciął i jest otwarty duży obieg cały czas i płyn cały czas krąży po chłodnicy co przekłada się na spadek temp podczas jazdy (dodatkowo zwiększa się zużycie paliwa itp).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może długo się nie odzywałem, chociaż sam rozpocząłem temat :) było to dość dawno ale obydwa przypadki są już zniwelowane :) Woda na zgrzewie zbiorniczka wyrównawczego pojawiała się z powodu starego korka zbiornika wyrównawczego, który źle regulował ciśnienie :) Także bynajmniej nie jest to rozszczelnienie samego zbiorniczka bo od sierpnia do dziś jest już na nim sucho :)

 

Co do temperatury która nawet podczas trasy na wakacje nie przekraczała 70-75 stopni to był termostat... Wszystkie przypadki były dość banalne i chyba nie warte omówień z mojej strony ;) Teraz jeżdżę na temperaturze ok 95 stopni którą samochód ładnie i szybko nabiera a później utrzymuje :)

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności