paluch36 Zgłoś #1 Napisano 4 Lipca 2012 Witam ostatnio pojawił mi się dziwny problem z instalką a mianowicie od czasu do czasu jak mu dam po obrotach to przełącza mi na Pb tak w granicy 5 tyś obr nie wiem dla czego i nie zawsze się tak dzieje do tego od czasu do czasu po prostu się wyłącza jak by ktoś prąd odciął i jak go zostawię na jakiś czas na zgaszonym silniku od nowa załapuje i wszystko śmiga. Czy może to byś spowodowane czujnikiem temperatury reduktora (objawy pojawiają się na ozgrzanym silniku)?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 5 Lipca 2012 obrotach to przełącza mi na Pb tak w granicy 5 tyś obr nie wiem dla czego Spadek ciśnienia do minimum ustawionego w programie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #3 Napisano 5 Lipca 2012 Albo nie wyrabia reduktor albo źle jest ustawione ciśnienie. Jedź do gazownika niech ci na początek przeprogramuje system. Jak to nic nie da - reduktor zapewne do wymiany. U mnie wyszło, ze reduktor Bo też mi przy wyższych obrotach spadało za bardzo ciśnienie i LPG się wyłączało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #4 Napisano 5 Lipca 2012 Witam ostatnio pojawił mi się dziwny problem z instalką a mianowicie od czasu do czasu jak mu dam po obrotach to przełącza mi na Pb Kolego, a filtr(y) kiedy wymieniany?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paluch36 Zgłoś #5 Napisano 5 Lipca 2012 filtry od gazu wymienione 7tyś km temu. A co do ciśnienia to gdyby było złe to cały czas by były takie objawy a on ma tak od czasu do czasu. a tutaj są moje fotki z ustawień gazu: http://forum.vw-passat.pl/threads/119435-Passat-b5-1-8T-instalacja-Stag-4-wysokie-spalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 5 Lipca 2012 Ja tam na wykresach się nie znam. Ale miałem takie objawy i napisałem, co stwierdzono i wymieniono po diagnostyce instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #7 Napisano 6 Lipca 2012 A błędy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #8 Napisano 6 Lipca 2012 A błędy ? Są ... w tytule tematu nawet jeden się trafił :haha tylko ja zauważyłem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #9 Napisano 6 Lipca 2012 Tomek ile latek ma Twoja instalacja?? Stag- OK Zawolak- OK (da radę w tym silniku) Valdemary- to niestety pomyłka. Czemu nie podjedziesz do Adama?? Daleko nie masz. http://forum.vw-passat.pl/members/37086-adamrogowski http://adamrogowski.net/ Podłączy Ci kompa i powie co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paluch36 Zgłoś #10 Napisano 10 Lipca 2012 błędy się nie pojawiają po podłączeniu kabla, instalacja ma 3 lata. Jeżeli niestety nie uda się znaleźć przyczyny na forum to pewnie ktoś z większą wiedzą i sprzętem będzie musiał zaingerować w instalkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #11 Napisano 11 Lipca 2012 filtry od gazu wymienione 7tyś km temu. A co do ciśnienia to gdyby było złe to cały czas by były takie objawy a on ma tak od czasu do czasu. a tutaj są moje fotki z ustawień gazu: http://forum.vw-passat.pl/threads/119435-Passat-b5-1-8T-instalacja-Stag-4-wysokie-spalanie Jezeli kupujesz filterki gdzieś w sklepie to kontroluj i zmieniaj częściej bo szybciej twardnieją od oryginalnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paluch36 Zgłoś #12 Napisano 11 Lipca 2012 dzięki za informację jak będzie chwilka to zajrzę do nich jak to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach