paluch36
-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O paluch36
- Urodziny 14.06.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Nałęczów
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (APU)
-
Rok produkcji
2000
-
Pottrzebny pinout ECU Passat b5 silnik APU
paluch36 odpowiedział paluch36 → na temat → Dokumentacje, opisy
wielkie dzięki za pomoc -
Pottrzebny pinout ECU Passat b5 silnik APU
paluch36 odpowiedział paluch36 → na temat → Dokumentacje, opisy
mój mail to [email protected] -
Pottrzebny pinout ECU Passat b5 silnik APU
paluch36 odpowiedział paluch36 → na temat → Dokumentacje, opisy
tylko problem leży w tym że nie wiem co jest co na zdjęciu który pin jest do czego gdyż schematy niestety nie są tematem do ogarnięcia przeze mnie -
Tak jak w temacie potrzebny pinout ecu a dokładniej tylko 2 wyjścia ponieważ potrzebuję podłączyć Turbo timera i interesuje mnie który kabel jest do "O2 sensor" i "Ground (uziemienie)"
-
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
paluch36 odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
ja znalazłem warsztat zajmujący się regeneracją wahaczy jak na razie robiłem 4 górne i zrobiłem na nich ok 6 tyś/km i jest cisza ciekawe jak długo wytrzymają koszt regeneracji 1 sztuki to 60-80zł -
Dziwne stuki w śilniku... co to ?? FILM !!!
paluch36 odpowiedział Utek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
ja bym obstawiał zawór albo panewkę ale jak biały dymek to bardziej zawór prawdopodobnie gdzieś się skrzywił -
dzięki za informację jak będzie chwilka to zajrzę do nich jak to wygląda
-
błędy się nie pojawiają po podłączeniu kabla, instalacja ma 3 lata. Jeżeli niestety nie uda się znaleźć przyczyny na forum to pewnie ktoś z większą wiedzą i sprzętem będzie musiał zaingerować w instalkę
-
filtry od gazu wymienione 7tyś km temu. A co do ciśnienia to gdyby było złe to cały czas by były takie objawy a on ma tak od czasu do czasu. a tutaj są moje fotki z ustawień gazu: http://forum.vw-passat.pl/threads/119435-Passat-b5-1-8T-instalacja-Stag-4-wysokie-spalanie
-
Witam ostatnio pojawił mi się dziwny problem z instalką a mianowicie od czasu do czasu jak mu dam po obrotach to przełącza mi na Pb tak w granicy 5 tyś obr nie wiem dla czego i nie zawsze się tak dzieje do tego od czasu do czasu po prostu się wyłącza jak by ktoś prąd odciął i jak go zostawię na jakiś czas na zgaszonym silniku od nowa załapuje i wszystko śmiga. Czy może to byś spowodowane czujnikiem temperatury reduktora (objawy pojawiają się na ozgrzanym silniku)??
-
Passat b5 1.8T instalacja Stag-4 wysokie spalanie
paluch36 odpowiedział paluch36 → na temat → Instalacja gazowa
nowe mapy zebrane a oto wyniki: niestety czasy wtrysków są takie same jak poprzednio -
Passat b5 1.8T instalacja Stag-4 wysokie spalanie
paluch36 odpowiedział paluch36 → na temat → Instalacja gazowa
kolego "Kama" niestety kupiłem paska z taką instalacja i dlatego takie badziewie tam widnieje może z czasem ją ulepszę. A jak zamontujesz hany to zdaj relacje może i ja wymienię valteki. trochę na wolnych obrotach łapie zamułę dzisiaj postaram się zebrać nowe mapy i wieczorkiem je wrzucić -
Zaobserwowałem dość duże spalanie gazu w moim Passacie a mianowicie ok 13,5l/100km w trybie mieszanym. Nie wiem co jest przyczyną i jak ewentulanie zmniejszyć jego spalanie. Instalacja jaka zamontowana została w moim aucie to Stag-4 na wtryskach Valtek (czerwony 3Ohm), reduktor Zavoli Zeta. Około 5tyś. km temu wymienione zostały wszystkie filtry a także listwa wtryskowa została zregenerowana i skalibrowana po tych zabiegach przeprowadziłem autokalibracje i zebrałem mapy i wyszedł taki wynik: Jeżeli da się coś z tym zrobić to proszę o jakieś wskazówki:)
-
Witam Podłączę się do tematu a mianowicie od pewnego czasu po włączeniu zapłonu i na włączonym klimatroniku nie załącza się wentylator nawiewu, jak zwiększę lub zmniejszę jego prędkość to dopiero zaczyna działać zrobiłem nastawy podstawowe i niestety dalej nie działa prawidłowo. Co może być przyczyną panel klimatronika czy coś innego??
-
prawdopodobnie pompa oleju (zabrudzony ssak lub zużyta) ja miałem podobnie tylko kontrolka zaświecała się jak jakiś czas jechałem na obrotach ok 2100 obr/min jak miał niższe było ok i wyższe ok okazało się że pompa oleju do wymiany Pozdrawiam