Skocz do zawartości

paluch36

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O paluch36

  • Urodziny 14.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nałęczów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. tylko problem leży w tym że nie wiem co jest co na zdjęciu który pin jest do czego gdyż schematy niestety nie są tematem do ogarnięcia przeze mnie
  2. Tak jak w temacie potrzebny pinout ecu a dokładniej tylko 2 wyjścia ponieważ potrzebuję podłączyć Turbo timera i interesuje mnie który kabel jest do "O2 sensor" i "Ground (uziemienie)"
  3. ja znalazłem warsztat zajmujący się regeneracją wahaczy jak na razie robiłem 4 górne i zrobiłem na nich ok 6 tyś/km i jest cisza ciekawe jak długo wytrzymają koszt regeneracji 1 sztuki to 60-80zł
  4. ja bym obstawiał zawór albo panewkę ale jak biały dymek to bardziej zawór prawdopodobnie gdzieś się skrzywił
  5. dzięki za informację jak będzie chwilka to zajrzę do nich jak to wygląda
  6. błędy się nie pojawiają po podłączeniu kabla, instalacja ma 3 lata. Jeżeli niestety nie uda się znaleźć przyczyny na forum to pewnie ktoś z większą wiedzą i sprzętem będzie musiał zaingerować w instalkę
  7. filtry od gazu wymienione 7tyś km temu. A co do ciśnienia to gdyby było złe to cały czas by były takie objawy a on ma tak od czasu do czasu. a tutaj są moje fotki z ustawień gazu: http://forum.vw-passat.pl/threads/119435-Passat-b5-1-8T-instalacja-Stag-4-wysokie-spalanie
  8. Witam ostatnio pojawił mi się dziwny problem z instalką a mianowicie od czasu do czasu jak mu dam po obrotach to przełącza mi na Pb tak w granicy 5 tyś obr nie wiem dla czego i nie zawsze się tak dzieje do tego od czasu do czasu po prostu się wyłącza jak by ktoś prąd odciął i jak go zostawię na jakiś czas na zgaszonym silniku od nowa załapuje i wszystko śmiga. Czy może to byś spowodowane czujnikiem temperatury reduktora (objawy pojawiają się na ozgrzanym silniku)??
  9. nowe mapy zebrane a oto wyniki: niestety czasy wtrysków są takie same jak poprzednio
  10. kolego "Kama" niestety kupiłem paska z taką instalacja i dlatego takie badziewie tam widnieje może z czasem ją ulepszę. A jak zamontujesz hany to zdaj relacje może i ja wymienię valteki. trochę na wolnych obrotach łapie zamułę dzisiaj postaram się zebrać nowe mapy i wieczorkiem je wrzucić
  11. Zaobserwowałem dość duże spalanie gazu w moim Passacie a mianowicie ok 13,5l/100km w trybie mieszanym. Nie wiem co jest przyczyną i jak ewentulanie zmniejszyć jego spalanie. Instalacja jaka zamontowana została w moim aucie to Stag-4 na wtryskach Valtek (czerwony 3Ohm), reduktor Zavoli Zeta. Około 5tyś. km temu wymienione zostały wszystkie filtry a także listwa wtryskowa została zregenerowana i skalibrowana po tych zabiegach przeprowadziłem autokalibracje i zebrałem mapy i wyszedł taki wynik: Jeżeli da się coś z tym zrobić to proszę o jakieś wskazówki:)
  12. paluch36

    Climatronic

    Witam Podłączę się do tematu a mianowicie od pewnego czasu po włączeniu zapłonu i na włączonym klimatroniku nie załącza się wentylator nawiewu, jak zwiększę lub zmniejszę jego prędkość to dopiero zaczyna działać zrobiłem nastawy podstawowe i niestety dalej nie działa prawidłowo. Co może być przyczyną panel klimatronika czy coś innego??
  13. prawdopodobnie pompa oleju (zabrudzony ssak lub zużyta) ja miałem podobnie tylko kontrolka zaświecała się jak jakiś czas jechałem na obrotach ok 2100 obr/min jak miał niższe było ok i wyższe ok okazało się że pompa oleju do wymiany Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności