maniek15l Zgłoś #1 Napisano 24 Czerwca 2012 Witam jesli temat byl prosze o przeniesienie ale ja nie znalazlem nic co by dotyczylo mojego problemu. Od wczoraj mam problem ze swoim passatem a mianowicie z odpalaniem i falujacymi obrotami. Kilka dni temu zmienialem rozrzad i bylo wszystko ok. Wczoraj wracam z pracy i czuje jakby spadala moc i nagle wracala (lub tak jakby sie zapowietrzal) .I gdzy trzymam obroty ok 1800 to wyraznie slychac jak faluja . Po zgaszeniu silnika trzeba go pokrecic ok 10s zeby odpalil. Sprawdzilem czy do pompy nie dochodza babelki powietrza i nic nie ma.Podlaczalem pod vaga i nic zadnych bledow. Wie ktoc co to moze byc? Pompa ?wtryski? 5.07 mam wyjazd za granice i nie chce tam utknac . Prosze o sugestie co to moze byc bede wszystko sprawdzal . Z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek15l Zgłoś #2 Napisano 25 Czerwca 2012 dzis na vag-u odczytalem taki blad 575 -cisnienie w przewodzie dolotowym roznica doregulowania -blad sporadyczny. Sprawdzilem wezyki od podcisnien i sa cale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #3 Napisano 25 Czerwca 2012 podłacz vaga i odczytaj kąt wtrysku . zaworek n75 cyka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #4 Napisano 26 Czerwca 2012 Po wymianie rozrządu sprawdziłeś i poprawiłeś kąt wtrysku? Kto wymieniał rozrząd? Nie ruszał czasem tej głownej śruby trzymającej koło zębate na wale? Jak auto jest odpalpne, to nie giba się koło pasowe na wale? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot121 Zgłoś #5 Napisano 26 Czerwca 2012 zaworek n75 cyka Dokładnie to powinien raz cyknąć przy wkręceniu go na obroty. Sprawdz kąt wtrysku powinien mieć wartość pomiędzy 48-50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek15l Zgłoś #6 Napisano 26 Czerwca 2012 Po wymianie rozrządu sprawdziłeś i poprawiłeś kąt wtrysku? Kto wymieniał rozrząd? Nie ruszał czasem tej głownej śruby trzymającej koło zębate na wale? Jak auto jest odpalpne, to nie giba się koło pasowe na wale? kata nie sprawdzalem. ja robilem. Kolo zebate jest nowe. Giba ale delikatnie i to chyba na tlumiku drgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #7 Napisano 27 Czerwca 2012 kata nie sprawdzalem. ja robilem. Kolo zebate jest nowe. Giba ale delikatnie i to chyba na tlumiku drgan czemu koło wymieniałeś? dałeś nową śrube na kleju? sprawdź kąt na rozgrzanym silniku. Składałeś rozrząd na blokadach czy malując farbą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek15l Zgłoś #8 Napisano 27 Czerwca 2012 czemu koło wymieniałeś? dałeś nową śrube na kleju? sprawdź kąt na rozgrzanym silniku. Składałeś rozrząd na blokadach czy malując farbą? paska mam ponad 2 lata nikt tego nie wymienial to przyszedl czas. Sroba jest nowa i dociagnieta odpowiednia sila.Na blokadach . dzis jeszcze sprawdzalem raz rozrzad i jest idealnie a kat na zimnym wyszedl mi 53 na zegarze. Ja mam polskiego vaga 4.9 da rade tym odczytac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #9 Napisano 28 Czerwca 2012 paska mam ponad 2 lata nikt tego nie wymienial to przyszedl czas. Sroba jest nowa i dociagnieta odpowiednia sila.Na blokadach . dzis jeszcze sprawdzalem raz rozrzad i jest idealnie a kat na zimnym wyszedl mi 53 na zegarze. Ja mam polskiego vaga 4.9 da rade tym odczytac? kąt czy jest właściwy sprawdzisz tylko na rozgrzanym silniku, ale skoro na zimnym jest 53 to na rozgrzanym napewo się zmieni i trzeba go zkorygować. Nie używam polskiego vaga, więc nie wiem czy da się w nim zablokowac nastawy (opcja basic setting w vag-com) i odczytać kąt wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #10 Napisano 28 Czerwca 2012 Kąt od 50 do 65 jest poprawny. N75 powinien cykać na jałowych, ale nie zawsze tak jest. Masz po prostu overboosta, czyli przeładowanie i wtedy czujesz szarpnięcie bo Ci nagle zbija ciśnienie i to jest ten moment. To moja opinia. Bez logów się nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek15l Zgłoś #11 Napisano 30 Czerwca 2012 Dzieki za pomoc. Problem juz rozwiazalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #12 Napisano 1 Lipca 2012 To pochwal się co było nie tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #13 Napisano 1 Lipca 2012 Czyżby N75 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek15l Zgłoś #14 Napisano 2 Lipca 2012 pompa wtryskowa, najprawdopodobniej nastawnik sie przytarł jeszcze jej nie rozkrecalem jak wroce z niemiec to rozkrece i sie dokladniej pochwale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrb27 Zgłoś #15 Napisano 16 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam posiadam passata 1.9tdi 1z i mam od kilku dni taki problem po nocy bardzo ciężko pali trzeba kręcić kilka minut żeby odpalił, podczas kręcenia rozrusznikiem się wydobywają białe kłęby dymu . ok 3tyś km temu był wymieniony kpl. rozrząd z ustawieniem kąta wtrysku. Gdy przy rozruchu prysnę delikatnie palkiem w filtr powietrza to pali na pół obrotu bez kopcenia . Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą na zasilającym przewodzie bez skutecznie .Auto jak już odpali to potem pali bez problemu chyba że kilka godziny postoi i ostygnie i znów problem .Auto było podpięte pod skaner delphia bez błędów , wtrysk sterujący sprawdzony oporność w granicach 114 też jest ok . Jeden mechanik mi mówił że pompa jest padnięta na jednej sekcji , dodam jeszcze że passat ma kopnięcie i zasuwa jak się patrzy do 160km to jest pryszcz . Może ktoś coś by mi podpowiedział co mam jeszcze sprawdzić bo jak zacznę jeździć po warsztatach jak zaczną wymieniać pompy wtryski a na końcu stwierdzą że to silnik padł wiadomo jak to jest nie potrzebne koszty Dodam jeszcze że jak odłączyłem czujnik temperatury który jest umieszczony w plastikowym króćcu przykręconym do głowicy ,zapaliła się kontrolka świec żarowych i auto odpaliło za 1 strzałem tylko że też kopci może nie tak jak wcześniej , czy wina będzie tego czujnika ??? po wyjęciu wtyczki komp od razu wywalił byka 0522 przerwany obwód na tym czujniku coś takiego Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez mrb27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon1232 Zgłoś #16 Napisano 16 Sierpnia 2015 Witam. Mam podobny problem z moim passatem 1.9 TD. Otóż gdy obroty trzymają się gdzieś około 1500-1600rpm to czuć szarpanie jakby sam sobie odejmował i dodawał gazu. Dodam że to nie jest reguła bo nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz częściej. Czy ktoś ma pomysł co to może być? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach