Skocz do zawartości

mrb27

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mrb27

  • Urodziny 02.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ordowski

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam posiadam passata 1.9tdi 1z i mam od kilku dni taki problem po nocy bardzo ciężko pali trzeba kręcić kilka minut żeby odpalił, podczas kręcenia rozrusznikiem się wydobywają białe kłęby dymu . ok 3tyś km temu był wymieniony kpl. rozrząd z ustawieniem kąta wtrysku. Gdy przy rozruchu prysnę delikatnie palkiem w filtr powietrza to pali na pół obrotu bez kopcenia . Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą na zasilającym przewodzie bez skutecznie .Auto jak już odpali to potem pali bez problemu chyba że kilka godziny postoi i ostygnie i znów problem .Auto było podpięte pod skaner delphia bez błędów , wtrysk sterujący sprawdzony oporność w granicach 114 też jest ok . Jeden mechanik mi mówił że pompa jest padnięta na jednej sekcji , dodam jeszcze że passat ma kopnięcie i zasuwa jak się patrzy do 160km to jest pryszcz . Może ktoś coś by mi podpowiedział co mam jeszcze sprawdzić bo jak zacznę jeździć po warsztatach jak zaczną wymieniać pompy wtryski a na końcu stwierdzą że to silnik padł wiadomo jak to jest nie potrzebne koszty Dodam jeszcze że jak odłączyłem czujnik temperatury który jest umieszczony w plastikowym króćcu przykręconym do głowicy ,zapaliła się kontrolka świec żarowych i auto odpaliło za 1 strzałem tylko że też kopci może nie tak jak wcześniej , czy wina będzie tego czujnika ??? po wyjęciu wtyczki komp od razu wywalił byka 0522 przerwany obwód na tym czujniku coś takiego
  2. U mnie też wywaliło błąd 65535 skanowałem vagiem z seri 311 .Usuwam i dalej on powraca przy okazji był jeszcze jeden błąd nie pamiętam nr w każdym bądź razie chodziło o wysokie ciśnienie w rurze dolotowej coś takiego.Zainstalowałem vaga Polskiego 4.9 z czytałem błędy wyskoczyły te 2 w/w skasowałem je ponowny odczyt brak błędów ,odpaliłem vaga 311 i ten znajduje ten 65535 a vag 4.9 pokazuje brak błędów .
  3. Witam zakupiłem sobie b4 1.9tdi 96 rok pacyfic .Mam taki problem auto odpala normalnie z rana bez problemu jak go lekko przegazuję na zimnym silniku spada z obrotów i przez parę sekund tak jak by chodził na 3 cylindrach i kopci na biało tak jak by go zalewało po chwili wskakuje na prawidłowe obroty i chodzi normalnie jest trochę jakby zamulony do 100 km zbiera się nawet nieżle ale od 100 km wyżej to już nie bardzo .Podpinałem pod vaga ale nie wykazał żadnych błędów.Na forum znalazłem tematy podobne ale nie do końca może ktoś miał taki przypadek na zimnym silniku Fakt faktem auto postało sobie ok roku nie odpalane dzisiaj wymieniłem olej jest możliwość że zawór się jakoś rozrusza i będzie ok czy tylko zostaje wymiana
  4. Witam koledzy oglądałem dzisiaj tego passat http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10373134 auto naprawdę jest w stanie idealnym ale mam mały dylemat w aucie nie ma poduszek powietrznych mam b4 paska z 94 roku i ma poduchy auto nie wygląda na bite co wy myślicie o tym autku .Zleży mi na szybkiej odpowiedzi bo mam zamiar wymienić swojego passata z 94 na tego u mnie jest 90km silnik 1z
  5. JA wymieniałem poduchę od strony pasażera ale przed wymianą było ok z tym szarpaniem z nową poduszka przejechałem ok 1500km i teraz szarpać zaczeło ,a co do poduszek wymieniłem to teraz straszne drgania na budę przechodzą ,troszke już słabiej telepie mechanior powiedzial że po 10000tyś km będzie lepiej bo teraz to na biegu jałowym to koszmar
  6. Witam mam takie pytanie auto ma przejechane 250tyś i od paru dni mam taki problem ,wydaje mi się że to będzie wina leżała po stronie sprzęgła.Przy ruszaniu z 1 biegu pod delikatne wzniesienie bez gazu szarpie mi budą przez chwilę ( wcześniej tak nie było) no i pedał sprzęgła jakiś mięki od pewnego czasu się stał.Po przejechaniu np 5km stanę pod górką i ruszę normalnie bez gazu.Tak jak by na zimnym silniku taki objaw był.A czy w tym modelu jest jakaś regulacja sprzęgła ?? można je jakoś podciagnąć rocznik auta 1995 1.9 TDI silnik 1z
  7. mrb27

    AutoScaner VW - CTOOLS-OBD2

    Witam mam coś podbononego kupilłem na allegro działa super mam passata b4 podpinałem b5 i jest wszystko ok .Ten interfejs nic nie ma wspólnego z vagiem to jest oddzielne urządzenie
  8. Witam mam ten sam problem vag serii 3.1.1 i 4.9.0 i to samo co wyżej że nie może odczytać sterownika abs bo za dużo błedów.Padł mi czujnik prawy przód wywaliło błąd czujnika prędkości koła coś takiego . Kupiłem interfejs do vw audi na allegro podłączyłem go pod passka i ten interfejs bez problemu odczytuje sterownik abs usunoł błąd a vagiem lipa . Po diagnostyce interfejsem usunieciu błędu absu dalej vag wywala błąd że za dużo błedów.Do Passata polecam jeszcze vwtool też wykrywa mi abs bez problemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności