kubass Zgłoś #1 Napisano 21 Czerwca 2012 Jak w temacie . Wycieraczki stanęły mi w trakcie jazdy w poprzek szyby zatrzymałem auto wyłączyłem i włączyłem ponownie zapłon wycieraczki ruszyły ale podczas włączania słyszałem dziwny dzwiek trzeszczenia dochodzący RACZEJ? spod szybia. wykonały ruch w dół a pozniej w gore i tak stanęły . działają normalnie tylko ze wykonują ruch w dół a pozniej w gore i tak sie zatrzymują. zmieniły swoje miejsce połozenia w spoczynku . wiecie moze co sie mogło stac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #2 Napisano 21 Czerwca 2012 No nie ma się nad czym zastanawiać , jak to mówią " kto smaruje ten jedzie " rozebrać , nasmarować , złożyć i cały zabieg ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubass Zgłoś #3 Napisano 21 Czerwca 2012 Myslałem ze moze jest to jakas sprawa znana juz przez forumowiczów i ze da sie to moze zrobic bez rozbierania. tego chciałem uniknąc. duzo bedzie przy tym roboty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #4 Napisano 21 Czerwca 2012 Szczerze mówiąc nie wiem , może na razie popsikaj WD i spróbuj je rozruszać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubass Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2012 ale one pracują tylko ze startuja i koncza pionowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #6 Napisano 21 Czerwca 2012 Coś je blokuje , popsikaj wszystkie ruchome elementy tego mechanizmu i miejmy nadzieje że będzie git . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
discusec Zgłoś #7 Napisano 21 Czerwca 2012 Moj znajomy miał tak w audi a4. Wymiana silniczka pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1120 Zgłoś #8 Napisano 22 Czerwca 2012 Ja tez tak miałem, zatrzymywały się moment po starcie i już nie wracały. Nie rozbierałem nic, tylko odgiąłem je od szyby, wpuściłem oleju ze strzykawki na trzony mechanizmu (może Wd40 tez używałem, ale nie pamiętam) później włączałem i pomagałem ręką, aby poszły i tak przez jakiś czas, dodawałem oleju na sworznie i znów rękoma pomagałem. Od ponad 2 lat spokój, nic się nie dzieje. Pozdrawiam i powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiorowski Zgłoś #9 Napisano 22 Czerwca 2012 wymień sobie przekaźnik i po sprawie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czorny Zgłoś #10 Napisano 22 Czerwca 2012 Witam. Mam podobny problem ale z tylną wycieraczką, zatrzymuje się na około 2 sekundy w obojętnie jakiej pozycji i powraca na start. Nie robi tego zawsze tylko czasami. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marewel Zgłoś #11 Napisano 22 Czerwca 2012 Zobacz czy rurka spryskiwacza kreci sie razem z wycieraczka bo jak tak to silnik jest zalany i do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku27 Zgłoś #12 Napisano 14 Lipca 2012 witam Panowie mam takie problem wycieraczki coraz wolniej działają ,na szybkim biegu działają jak na najwolniejszym i nawet stają ,wszystko było nasmarowane jest możliwe ze silnik siada . Potrzebuje w miarę trafną diagnozę bo niestety u mnie z czesciami jest cienko a z cenami to kosmos . |Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #13 Napisano 14 Lipca 2012 czy aby rozbierałeś cały mechanizm wycieraczek tzn. sworznie wybijałeś i czyściłeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku27 Zgłoś #14 Napisano 14 Lipca 2012 właśnie sprawdziłem każdą z osobna od strony kierowcy nie myśli się ruszyć muszę klucze kupić i rozebrać obawiałem się najgorszego. Ale dostęp jest rewelacyjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukaszwlb Zgłoś #15 Napisano 19 Października 2012 Witam, mam ten sam problem z wycieraczkami,a mianowicie wycieraczki kończą prace w pozycji pionowej,i pracują dół-góra.Wymieniłem przekaźnik i dalej to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
netadmin_47 Zgłoś #16 Napisano 20 Października 2012 (edytowane) Ludzie litości. Macie zero pojęcia. Nie pomoże wymiana przekaźnika ani psiutanie WD40 z zewnątrz. Stwardniał i zastał się smar na sworzniach i przegubach mechanizmu pod podszybiem. Jedyne wyjście to dostać się do mechanizmu i na włączonych wycieraczkach obficie spryskać WD40 lub innym specyfikiem czyszcząco-smarującym. To samo dotyczy wycieraczki tylnej szyby. Smarujemy wnętrze tulejki. Rurka spryskiwacza ma stać w miejscu. Tuleja zewnętrzna ma się obracać (ponieważ napędza wycieraczkę). Niestety, kto nie czyści i nie smaruje, ten ma kłopoty. Należy to robić przynajmniej 1 raz w roku. Najlepiej przed zimą. ---------- Dodano o 13:53 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:49 ---------- Zobacz czy rurka spryskiwacza kreci sie razem z wycieraczka bo jak tak to silnik jest zalany i do wymiany. A gówno prawda! Zastał się (zapiekł) smar pomiędzy rurką i tuleją zewnętrzną. I właśnie dlatego coraz rzadziej zaglądam na forum. Bo albo sami "fahofcy" albo dyslektycy, którzy nie umieją pisać po polsku. Edytowane 20 Października 2012 przez netadmin_47 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 20 Października 2012 Ludzie litości. Macie zero pojęcia.Nie pomoże psiutanie WD40 z zewnątrz. Jedyne wyjście to dostać się do mechanizmu i na włączonych wycieraczkach obficie spryskać WD40 Z zewnątrz, czyli na trzpienie mechanizmu pod podszybiem - to raz :fajny A dwa - zdecyduj się, czy "psiutanie" WD-40 w końcu pomoże - czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
netadmin_47 Zgłoś #18 Napisano 20 Października 2012 (edytowane) Z zewnątrz, czyli na trzpienie mechanizmu pod podszybiem - to raz :fajnyA dwa - zdecyduj się, czy "psiutanie" WD-40 w końcu pomoże - czy nie Naucz się kolego czytać. "Z zewnątrz" znaczy po polsku z zewnątrz, czyli bez dostawania się do mechanizmu. Ja używam WURTH penetrująco-czyszcząco-smarujący. Jest zdecydowanie lepszy niż WD40. Edytowane 20 Października 2012 przez netadmin_47 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #19 Napisano 20 Października 2012 U mnie jedynie pomogło wymiana przekaźnika wycieraczek, koszt 162 zł w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 20 Października 2012 A gówno prawda!Zastał się (zapiekł) smar pomiędzy rurką i tuleją zewnętrzną. Nie zawsze i nie w każdym przypadku jest tak, jak ci się zdaje :fajny Więc hamuj piętami i nie udowadniaj swojej racji, bo też parę osób piszących w tym wątku , może ci napisać, że... gówno prawda I właśnie dlatego coraz rzadziej zaglądam na forum. Bo albo sami "fahofcy" albo dyslektycy Takie opinie zachowaj DLA SIEBIE. A jak się nie podoba, to płakać po tobie nie będziemy :placzka :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach