Skocz do zawartości
Gość sq8bwh

[B3] Montaż relingów do Passata kombi w którym nie ma??

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sq8bwh

Witam Wszystkich posiadaczy Pasków, Jest to mój pierwszy post na forum (przesiadka z VWGOLF.PL z MK2 ;-)) bo kupiłem teraz B3 i dręczy mnie problem braku relingów na dachu. A mianowicie kupienie ich to pryszcz (100 zł) ale czy muszę kupić też te listwy pod nimi i pewnie inne drobiazgi z tym związane? Czy wystarczy odchylić podsufitkę aby je zkręcić? Proszę wszystkie sugestie na ten temat. Za co będę bardzo wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sq8bwh

Czyli co?? Będę pierwszy co w swoim pasku będzie zakładał relingi? A może mi jakiś lakiernik podpowie bo przecież do malowania chyba trzeba (powinno) je się zdjać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza relingami właściwymi musisz mieć też te listwy. Do przykręcenia tego, podsufitke musisz zdjąć całkiem, bo odchylić sie na tyle nie da. Wystarczy zdjąć plastiki na słupkach po jednej stronie i wysunąć podsufitke bokiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekzegarek
Poza relingami właściwymi musisz mieć też te listwy. Do przykręcenia tego, podsufitke musisz zdjąć całkiem, bo odchylić sie na tyle nie da. Wystarczy zdjąć plastiki na słupkach po jednej stronie i wysunąć podsufitke bokiem.

 

Witam. Odświeżę trochę ten temat, bo też chcę założyć relingi do swojego auta. Czy ktoś jeszcze może potwierdzić konieczność posiadania listw do montażu relingów. Czy w dachu trzeba wiercić dodatkowe otwory itp??

 

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odświeżę trochę ten temat, bo też chcę założyć relingi do swojego auta. Czy ktoś jeszcze może potwierdzić konieczność posiadania listw do montażu relingów. Czy w dachu trzeba wiercić dodatkowe otwory itp??

 

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

 

zależy gdzie masz otwory montazowe zaślepione - relingi były produkowane w 2 wersjach - krótkie i długie - dopiero po zdjęciu podsufitki będziesz wiedział w których miejscach są wzmocnienia przyspawane i które relingi do ciebie podejdą ...

ogólnie - jeśli masz szyber dach - na 90% będziesz miał wzmocnienia przygotowane pod krótki reling ...

 

listwę musisz zmienić - listwa pod reling jest prawie 2x szersza od zwykłej listwy - tej która jest dedykowana do auta bez relingów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekzegarek

Witam.

 

zależy gdzie masz otwory montazowe zaślepione - relingi były produkowane w 2 wersjach - krótkie i długie - dopiero po zdjęciu podsufitki będziesz wiedział w których miejscach są wzmocnienia przyspawane i które relingi do ciebie podejdą ...

ogólnie - jeśli masz szyber dach - na 90% będziesz miał wzmocnienia przygotowane pod krótki reling ...

 

listwę musisz zmienić - listwa pod reling jest prawie 2x szersza od zwykłej listwy - tej która jest dedykowana do auta bez relingów

 

Dzięki za pomoc.

Odnośnie długości relingów, to myślałem, że od któregoś roku wszystkie były długie. Miałem wcześniej 92r. passka z szyberdachem i miałem długie relingi. Kumpel ma 95r. też z dziurą w dachu i długie relingi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość remix

Słuchaj ja tez nie mam relingów w b4 i mi sie bardzo bez nich podoba wygląda sportowiej załatw sobie do niego jakiś spojler na tył i daj spokój z relingami.!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie no, nie przesadzaj, b3 lub b4 w kombi i sportowy wygląd ;) a relingi niewątpliwie poprawiają zarówno wygląd jak i funkcjonalność naszych kombiaczków, bez nich pasek jest nie sportowy a raczej łysy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość linkk123
Słuchaj ja tez nie mam relingów w b4 i mi sie bardzo bez nich podoba wygląda sportowiej załatw sobie do niego jakiś spojler na tył i daj spokój z relingami.!!!
:krzeslem:

i jeszcze kup kilka plastików, zmień gril na siatkę, walnij naklejkę na przedniej szybie i będzie miał sportowo-wioskowy wygląd :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekzegarek

Poza wyglądem chodzi mi głównie o funkcjonalność, dlatego "sportowy" styl nie bardzo się sprawdzi....

 

A wracając do sedna, czy moja teaz o tym, że od któregoś rocznika wychodziły już tylko długie relingi ma rację bytu?

Druga sprawa, to zastanawia mnie jak do tych samych wytłoczeń włożyć szersze listwy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebastian_lw

Witam wszystkich, chciałem odświeżyć temat montarzu relingów dachowych do passata B3 w którym nie ma. Ja ostatnio montowałem właśnie takie relingi do passata B3, bardzo prosty temat, nie trzeba wyciągać całkiem podsufitki wystarczy powyciągać plastiki słupków po obu stronach ( ja pierw robiłem lewą stronę po złożeniu tej strony zabrałem się za następną ) Są fabrycznie zaślepione otwory więc nie ma co się martwić, potrzebne są jeszcze listwy z dziurami do relingów są one szersze i specjalnie przystosowane do montarzu. Pamiętajcie jeszcze o uszczelkach gumowych które powinny być w komplecie bo inaczej bez tych uszczelek będzie wam przedostawała się woda do środka auta, no i jak by były jeszcze nakrętki do montarzu relingów do dachu. Jutro podeśle fotki dla zainteresowanych. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Może mi ktoś powiedzieć jak jest montowany relign? Z tego co widzę są zaślepki a pod nimi śruba na imbus. Chodzi mi o to że chce sobie zrobić uchwyt na antenę CB. Podobny miałem w b5 ale tam reling się rozkręcał. Tu jak wykręce tą imbus ową śrubę od spodu mi nic nie spadnie na podsufitke? Żeby nie musiał jej rozbierać :) chce bo podnieść i założyć wyprofilowaną blachę z otworem i na to przekręcić spowrotem reling.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Relingi kręcone są do dachu od środka. Żeby je całkowicie zdemontować trzeba ściągać podsufitkę. Ale jak odkręcisz imbus to nic się nie stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bede mógł go podnieść do góry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmiało możesz odkręcić imbusy pod zaślepkami, reling podniesiesz do góry i nic do kabiny nie wpadnie, możesz przy okazji zdemontować plastik osłaniajacy rynne, jest na wciski i wyczyścić brud jaki sie pod nim zebrał jak i zabezpieczył potencjalne ogniska korozji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności