Gość sq8bwh Zgłoś #1 Napisano 19 Grudnia 2006 Witam Wszystkich posiadaczy Pasków, Jest to mój pierwszy post na forum (przesiadka z VWGOLF.PL z MK2 bo kupiłem teraz B3 i dręczy mnie problem braku relingów na dachu. A mianowicie kupienie ich to pryszcz (100 zł) ale czy muszę kupić też te listwy pod nimi i pewnie inne drobiazgi z tym związane? Czy wystarczy odchylić podsufitkę aby je zkręcić? Proszę wszystkie sugestie na ten temat. Za co będę bardzo wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sq8bwh Zgłoś #2 Napisano 27 Grudnia 2006 Czyli co?? Będę pierwszy co w swoim pasku będzie zakładał relingi? A może mi jakiś lakiernik podpowie bo przecież do malowania chyba trzeba (powinno) je się zdjać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #3 Napisano 27 Grudnia 2006 Poza relingami właściwymi musisz mieć też te listwy. Do przykręcenia tego, podsufitke musisz zdjąć całkiem, bo odchylić sie na tyle nie da. Wystarczy zdjąć plastiki na słupkach po jednej stronie i wysunąć podsufitke bokiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marekzegarek Zgłoś #4 Napisano 30 Marca 2007 Poza relingami właściwymi musisz mieć też te listwy. Do przykręcenia tego, podsufitke musisz zdjąć całkiem, bo odchylić sie na tyle nie da. Wystarczy zdjąć plastiki na słupkach po jednej stronie i wysunąć podsufitke bokiem. Witam. Odświeżę trochę ten temat, bo też chcę założyć relingi do swojego auta. Czy ktoś jeszcze może potwierdzić konieczność posiadania listw do montażu relingów. Czy w dachu trzeba wiercić dodatkowe otwory itp?? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #5 Napisano 31 Marca 2007 Witam. Odświeżę trochę ten temat, bo też chcę założyć relingi do swojego auta. Czy ktoś jeszcze może potwierdzić konieczność posiadania listw do montażu relingów. Czy w dachu trzeba wiercić dodatkowe otwory itp?? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam zależy gdzie masz otwory montazowe zaślepione - relingi były produkowane w 2 wersjach - krótkie i długie - dopiero po zdjęciu podsufitki będziesz wiedział w których miejscach są wzmocnienia przyspawane i które relingi do ciebie podejdą ... ogólnie - jeśli masz szyber dach - na 90% będziesz miał wzmocnienia przygotowane pod krótki reling ... listwę musisz zmienić - listwa pod reling jest prawie 2x szersza od zwykłej listwy - tej która jest dedykowana do auta bez relingów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marekzegarek Zgłoś #6 Napisano 8 Kwietnia 2007 Witam. zależy gdzie masz otwory montazowe zaślepione - relingi były produkowane w 2 wersjach - krótkie i długie - dopiero po zdjęciu podsufitki będziesz wiedział w których miejscach są wzmocnienia przyspawane i które relingi do ciebie podejdą ... ogólnie - jeśli masz szyber dach - na 90% będziesz miał wzmocnienia przygotowane pod krótki reling ... listwę musisz zmienić - listwa pod reling jest prawie 2x szersza od zwykłej listwy - tej która jest dedykowana do auta bez relingów Dzięki za pomoc. Odnośnie długości relingów, to myślałem, że od któregoś roku wszystkie były długie. Miałem wcześniej 92r. passka z szyberdachem i miałem długie relingi. Kumpel ma 95r. też z dziurą w dachu i długie relingi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość remix Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2007 Słuchaj ja tez nie mam relingów w b4 i mi sie bardzo bez nich podoba wygląda sportowiej załatw sobie do niego jakiś spojler na tył i daj spokój z relingami.!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2007 nie no, nie przesadzaj, b3 lub b4 w kombi i sportowy wygląd a relingi niewątpliwie poprawiają zarówno wygląd jak i funkcjonalność naszych kombiaczków, bez nich pasek jest nie sportowy a raczej łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość linkk123 Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2007 Słuchaj ja tez nie mam relingów w b4 i mi sie bardzo bez nich podoba wygląda sportowiej załatw sobie do niego jakiś spojler na tył i daj spokój z relingami.!!! i jeszcze kup kilka plastików, zmień gril na siatkę, walnij naklejkę na przedniej szybie i będzie miał sportowo-wioskowy wygląd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marekzegarek Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2007 Poza wyglądem chodzi mi głównie o funkcjonalność, dlatego "sportowy" styl nie bardzo się sprawdzi.... A wracając do sedna, czy moja teaz o tym, że od któregoś rocznika wychodziły już tylko długie relingi ma rację bytu? Druga sprawa, to zastanawia mnie jak do tych samych wytłoczeń włożyć szersze listwy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebastian_lw Zgłoś #11 Napisano 24 Kwietnia 2012 Witam wszystkich, chciałem odświeżyć temat montarzu relingów dachowych do passata B3 w którym nie ma. Ja ostatnio montowałem właśnie takie relingi do passata B3, bardzo prosty temat, nie trzeba wyciągać całkiem podsufitki wystarczy powyciągać plastiki słupków po obu stronach ( ja pierw robiłem lewą stronę po złożeniu tej strony zabrałem się za następną ) Są fabrycznie zaślepione otwory więc nie ma co się martwić, potrzebne są jeszcze listwy z dziurami do relingów są one szersze i specjalnie przystosowane do montarzu. Pamiętajcie jeszcze o uszczelkach gumowych które powinny być w komplecie bo inaczej bez tych uszczelek będzie wam przedostawała się woda do środka auta, no i jak by były jeszcze nakrętki do montarzu relingów do dachu. Jutro podeśle fotki dla zainteresowanych. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #12 Napisano 14 Marca 2015 Witam. Może mi ktoś powiedzieć jak jest montowany relign? Z tego co widzę są zaślepki a pod nimi śruba na imbus. Chodzi mi o to że chce sobie zrobić uchwyt na antenę CB. Podobny miałem w b5 ale tam reling się rozkręcał. Tu jak wykręce tą imbus ową śrubę od spodu mi nic nie spadnie na podsufitke? Żeby nie musiał jej rozbierać chce bo podnieść i założyć wyprofilowaną blachę z otworem i na to przekręcić spowrotem reling. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #13 Napisano 14 Marca 2015 Relingi kręcone są do dachu od środka. Żeby je całkowicie zdemontować trzeba ściągać podsufitkę. Ale jak odkręcisz imbus to nic się nie stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #14 Napisano 15 Marca 2015 Bede mógł go podnieść do góry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #15 Napisano 16 Marca 2015 Śmiało możesz odkręcić imbusy pod zaślepkami, reling podniesiesz do góry i nic do kabiny nie wpadnie, możesz przy okazji zdemontować plastik osłaniajacy rynne, jest na wciski i wyczyścić brud jaki sie pod nim zebrał jak i zabezpieczył potencjalne ogniska korozji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach